Reply on: marko #51025:
- z L99 na L95 prestup cez frekventovanu krizovatku,
To nie je otázka linkového vedenia, ale inteligentného riešenia prestupných terminálov. V zbytku mesta to nie je lepšie...
- intervaly L59,
Nepovažujem to za systém. Ja by som totiž túto linku zrušil a pevne dúfam, že bude po postavení tramvaje do Petržalky nadobro zrušená.
- obe vraj taziskove linky zacinaju na Vysehradskej 93, 95,
To má svoje pro aj proti. Jedna linka by sa mohla otočiť napr. na Jasovskej, ale kilometricky by si to DPB nemohol dovoliť, navyše zastávku Ĺubovnianska berú iné linky.
- do niektorych busov sa nedostanes, pritom ine chodia skoro poloprazdne,
Od pondelka budú posilnené ranné špičky. Problém s kapacitou tu bol už skôr. Nie je to chyba linkového vedenia, ale magistrátu, pretože nekupuje nové vozy a nie je na čom jazdiť.
- osobne zvacsa pri jednej ceste dva krat prestupujem,
Ja som dlhé roky chodil na strednú školu v Dúbravke. Cestoval som z Ružinova. Aj keď bol k dispozícií spoj s jedným prestupom, chodil som na 2, pretože to bolo pohodlnejšie a zväčša aj rýchlejšie. Prestupuje sa všade na západe!
- Nemocnica nema !! spojenie s bus ani vlakovou stanicou,
No a? Neviem čo sa všetci vzrušujú s tou nemocnicou. Neviem o tom, že by pred reorganizáciou chodilo z Antolskej niečo na vlakovú a autobusovú stanicu (opravte ma ak sa mýlim). Okrem tohoto zmysel takéhoto spojenia je proti logike, ... just think
- zo zadu z Petrzalky nemas rychli spoj,
Nie?
L91 (Jasovská - Nový most) 9 min
L95 (Vyšehradská - Šafárikovo nám.) 14 min
L93 (Vyšehradská - Zochova) 16 min
... alebo by panstvo chcelo súkromný raketoplán?
- busy vynechavaju rovnako ako pred zmenou
Samozrejme, pretože stále jazdia rovnaké šerble, zhité, životu nebezpečné, poznačené socializmom a DPB údržbou. Za to nemôže linkové vedenie, ale magistrát, ktorý na MHD serie!
-... a je toho dost
To dúfam
marko