Tych grafitakov treba vyvrazdit vyj..... skur.....
myslim ze so mnou vela ludi suhlasi ..... Jak som to videl normalne som sa nasr... Ja keby som ich videl tak sa s nimi pobijem bez ohladu na moj vek a toho ci dostanem na ..... ale prve by som zavolal polisom alebo aspon vodica napomoc.... BEUS-aci drzte spolu a bojujte proti tym ku.....
PARDON ZA NEDOKONCENE VYRAZY
Neporovnávaj Nitru s BA! Chceš povedať že BRNO je neviem aké vyspelé, ked to tam funguje perfektne? A okrem toho Bratislava je hl. mesto a pozri sa na budapeeštianský dopr. podnik. Chceš povedať, že sme horší jak Madari, ked si to tam vedia riadiť a menežovať?
Čo sa týka tých asociálov ja nehovorím že nesmrdia , nechlascu ale sú to ľudia a niektorí sú slušní a nemôžu za to že sa nemajú kde umyť .... Aké by ti bolo keby si bol na ich mieste a hovorili by ti že si háveď ...
Sakra MHD je dobré kua ako môžte na stránke o MHD kydať na MHD.... Nehovorím že všetci vodiči sú OK-ay necestujú asociáli nieje drahé cestovné a nevozíme sa vo vrakoch spred 100 rokov ale porovnajte naše "malé veľké" mesto s ostatnými akurát dnes som čítal príspevok do Bratislavských novín od istej baby čo študuje v Nitre ..... Písala že naša doprava je neporovnateľne lepšia ako aj naše nočné linky (lebo tam sa po 22,30 nikam nedostanete...) alebo spôsob kupovania a označovania lístkov tam sa nastupuje prednými dverami .... a lístky sa kupujú pri vodičovi a to je niekedy aj na 15 minút ...... Zoberte si tie kladné stránky našej "milovanej" MESTSKEJ HROMADNEJ DOPRAVY a prestante sa stažovať...
Presne toto chyba v Blave- konkurencia (a to nielen v doprave ale aj inych sluzbach) lebo inac o bude stale zdrazovat, ale stavim sa ze to bude mat daky hacik...
1) Chyba nie je v zastúpení starých vozov (viď. príspevok Igorka), ale niekde inde. Totiž niektoré linky sú ULF-only a niektoré sú VERKEL-only. Kedy sa ULFy rovnomerne rozdelili na väčšinu liniek, tak by to bolo v pohode. Samozrejme na CP garantované odchody a podobné srandy.
2) Na Suedbahnhof Ti predsa chodí S-Bahn, máš tam 3 tramvajové linky a z Bahnsteige 11-19 je priamy prístup na Suedtiroler Platz, kde Ti chodí aj metro!
3) To je vďaka charakteru Viedenskej tramvaje, ktorá ide napr. často po ceste s IGK. Vo Viedenskom centre sa mi tento spôsob preferencie zdá poněkud nešťastným.
A povedzte mi prosím, prečo má DPB takú nahovno webovú stránku a musí ju náhrádzať iMHD? Prečo je nočná hromadná doprava v BA ako nikde inde - 3 nočáky za noc z jedného smeru a človek sa po 12-stej nevie dostať domov inak ako s taxíkom?
Prečo by mal dostať menej dotácií? Kto mu teda vykryje straty, ktoré mu vzniknú? Myslíš teda, že bude obsluhovať ziskové linky, že? A potom zas vzniknú väčšie straty dopravnému podniku lebo na vyťaženejších linkách mu alternatívny dopravcovia preberú cestujúcich!
Čísla nepustia!
Re #50843 tivino: a ty si myslíš, že cestovné sa stanovuje tak, aby pokrylo VŠETKY náklady??? Cestovné ostane rovnaké, ale alternatívnemu dopravcovi bude treba menej dotácií, kapišto?
Všade mi dávajú za príklad Horúcu strelu v BB. Ale čo to tam vyriešilo s hromadnou dopravou? Je pravda,že som to vyskušal aj ja a je to pohodlné rýchlejšie, ale kedže je to nepravidelná doprava tak ako sa môžem spoľahnúť, že pojde a odkiaľ pôjde? A v neposlednom rade aj to cestovné 12SK je výhodné iba pre tých ktorí cestujú na väčšie vzdialenosti a platia celý lístok. Pre študentov, dôchodcov a iné sociálne slabšie skupiny je to dlhodobo nevýhodné.
V každom prípade ale musí byť zachovaná jednotná tarifa a jednotný, integrovaný cestovný doklad - no a potom by sa čo vyriešilo keby bola tarifa rovnaká? Však štát by nedotoval dopravný podnik aj alternatívných prepravcov, tým pádom by si cestovné určovali podla svojich skutočných nákladov.
Red-Hawko