Tych grafitakov treba vyvrazdit vyj..... skur.....
myslim ze so mnou vela ludi suhlasi ..... Jak som to videl normalne som sa nasr... Ja keby som ich videl tak sa s nimi pobijem bez ohladu na moj vek a toho ci dostanem na ..... ale prve by som zavolal polisom alebo aspon vodica napomoc.... BEUS-aci drzte spolu a bojujte proti tym ku.....
PARDON ZA NEDOKONCENE VYRAZY
Neporovnávaj Nitru s BA! Chceš povedať že BRNO je neviem aké vyspelé, ked to tam funguje perfektne? A okrem toho Bratislava je hl. mesto a pozri sa na budapeeštianský dopr. podnik. Chceš povedať, že sme horší jak Madari, ked si to tam vedia riadiť a menežovať?
Čo sa týka tých asociálov ja nehovorím že nesmrdia , nechlascu ale sú to ľudia a niektorí sú slušní a nemôžu za to že sa nemajú kde umyť .... Aké by ti bolo keby si bol na ich mieste a hovorili by ti že si háveď ...
Sakra MHD je dobré kua ako môžte na stránke o MHD kydať na MHD.... Nehovorím že všetci vodiči sú OK-ay necestujú asociáli nieje drahé cestovné a nevozíme sa vo vrakoch spred 100 rokov ale porovnajte naše "malé veľké" mesto s ostatnými akurát dnes som čítal príspevok do Bratislavských novín od istej baby čo študuje v Nitre ..... Písala že naša doprava je neporovnateľne lepšia ako aj naše nočné linky (lebo tam sa po 22,30 nikam nedostanete...) alebo spôsob kupovania a označovania lístkov tam sa nastupuje prednými dverami .... a lístky sa kupujú pri vodičovi a to je niekedy aj na 15 minút ...... Zoberte si tie kladné stránky našej "milovanej" MESTSKEJ HROMADNEJ DOPRAVY a prestante sa stažovať...
Presne toto chyba v Blave- konkurencia (a to nielen v doprave ale aj inych sluzbach) lebo inac o bude stale zdrazovat, ale stavim sa ze to bude mat daky hacik...
1) Chyba nie je v zastúpení starých vozov (viď. príspevok Igorka), ale niekde inde. Totiž niektoré linky sú ULF-only a niektoré sú VERKEL-only. Kedy sa ULFy rovnomerne rozdelili na väčšinu liniek, tak by to bolo v pohode. Samozrejme na CP garantované odchody a podobné srandy.
2) Na Suedbahnhof Ti predsa chodí S-Bahn, máš tam 3 tramvajové linky a z Bahnsteige 11-19 je priamy prístup na Suedtiroler Platz, kde Ti chodí aj metro!
3) To je vďaka charakteru Viedenskej tramvaje, ktorá ide napr. často po ceste s IGK. Vo Viedenskom centre sa mi tento spôsob preferencie zdá poněkud nešťastným.
A povedzte mi prosím, prečo má DPB takú nahovno webovú stránku a musí ju náhrádzať iMHD? Prečo je nočná hromadná doprava v BA ako nikde inde - 3 nočáky za noc z jedného smeru a človek sa po 12-stej nevie dostať domov inak ako s taxíkom?
Prečo by mal dostať menej dotácií? Kto mu teda vykryje straty, ktoré mu vzniknú? Myslíš teda, že bude obsluhovať ziskové linky, že? A potom zas vzniknú väčšie straty dopravnému podniku lebo na vyťaženejších linkách mu alternatívny dopravcovia preberú cestujúcich!
Čísla nepustia!
Re #50843 tivino: a ty si myslíš, že cestovné sa stanovuje tak, aby pokrylo VŠETKY náklady??? Cestovné ostane rovnaké, ale alternatívnemu dopravcovi bude treba menej dotácií, kapišto?
Všade mi dávajú za príklad Horúcu strelu v BB. Ale čo to tam vyriešilo s hromadnou dopravou? Je pravda,že som to vyskušal aj ja a je to pohodlné rýchlejšie, ale kedže je to nepravidelná doprava tak ako sa môžem spoľahnúť, že pojde a odkiaľ pôjde? A v neposlednom rade aj to cestovné 12SK je výhodné iba pre tých ktorí cestujú na väčšie vzdialenosti a platia celý lístok. Pre študentov, dôchodcov a iné sociálne slabšie skupiny je to dlhodobo nevýhodné.
V každom prípade ale musí byť zachovaná jednotná tarifa a jednotný, integrovaný cestovný doklad - no a potom by sa čo vyriešilo keby bola tarifa rovnaká? Však štát by nedotoval dopravný podnik aj alternatívných prepravcov, tým pádom by si cestovné určovali podla svojich skutočných nákladov.
Spectre
1) Chyba nie je v zastúpení starých vozov (viď. príspevok Igorka), ale niekde inde. Totiž niektoré linky sú ULF-only a niektoré sú VERKEL-only. Kedy sa ULFy rovnomerne rozdelili na väčšinu liniek, tak by to bolo v pohode. Samozrejme na CP garantované odchody a podobné srandy.
2) Na Suedbahnhof Ti predsa chodí S-Bahn, máš tam 3 tramvajové linky a z Bahnsteige 11-19 je priamy prístup na Suedtiroler Platz, kde Ti chodí aj metro!
3) To je vďaka charakteru Viedenskej tramvaje, ktorá ide napr. často po ceste s IGK. Vo Viedenskom centre sa mi tento spôsob preferencie zdá poněkud nešťastným.