Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: janci #50473:
Neviem, ako je to v BA, ale v inych mestach to plati tak, ze ak si studentom zahranicnej VS postavenej na roven slovenskym VS (ako napriklad ja - UK Praha), tak narok na zlavu mas.
Reply on: Andy #50569:
No tak to teda nie sú.
BTW v N°4819 by niekto mohol už konečne strhnúť oznam o zmenách počas eucharistického kongresu 18.9.2005, nakoľko by to cestujúci mohli zneužiť. ? ? Ale ak to tam má nejaký praktický význam, ktorý som nepostrehol tak sorry.
Reply on: galiyosha #50568:
ICčka z BA do Viedne tiež sú celonefajčiarske a sú medzinárodné.
Reply on: S499.1023 #50566:
? Tak 210 som vo Fóbii ešte nešiel a asi by som z toho mal aj celkom slušnú fóbiu. A to, že bude Pendolino celonefajčiarsky vlak, mi vzhľadom na moju averziu voči smradľavému dymu vadí pomerne veľmi málo. ?

Hoci Zločinecká spoločnosť na http://dop.slovakrail.sk/faq.html v otázke číslo 2 píše čosi o povinne vyhradených miestach pre fajčiarov v medzinárodných vlakoch. Znamená to teda, že nefajčiarskosť Pendolína sa týka len vlakov na ramene Praha - Ostrava? Aký to má potom zmysel, keď pri premávke do Viedne či Bratislave sa v nich vozne zasmradia tak či tak?
Reply on: untrop #50564:
Už je tam iba taliančina:-P.
Reply on: galiyosha #50565:
Slávny Italoshit, Český Sen II alebo TIS (Ten Italský Sráč) sa hlavne pohodlím ani zďaleka nemôže porovnávať s bežným vozom klasickej stavby a bude CELONEFAJČIARSKY, takže môj bojkot ZSSK rozšírim aj na ČD a bude. Fóbia už je zabehnutá, 210 po rovine dá bez najmenšieho problému, takže to budú iné úspory ? .
Reply on: TeBeCe #50563:
Ten "PRE-OS VOLVO" sa nebezpečne podobá na tú laminátovú príšeru, ktorá sa rozoberala v diskusii http://www.k-report.net/diskuze/messages/2484/12970.html. Tak kto tu vlastne čo vyrába? Ja už začínam mať pocit, že máme na Slovensku viac výrobcov autobusov, než ich za rok stihnú vyrobiť a predať...

Inak slávne Pendolino na trase Bratislava - Praha ušetrí oproti Slovenskej strele 19 minút. Padám do kolien. ?
Reply on: S499.1023 #50558:
Pre nas anglictinarov by sa nieco nenaslo?
Reply on: yale #50543:
A prečo by to, preboha, nemalo byť zaintegrované v MHD? Lanovka na Petřín je, lanovka na hradný vrch v Grazi taktiež. To len v niektorých mestách začínajú vymýšľať sprostosti a podobné ustanovizne z MHD vylučujú...
Reply on: fobust #50557:
Áno, to máš pravdu. Ja osobne názory, resp. termíny, ktoré sa zlučujú s mojim zmyslom pre humor preberám, iné názory a termíny pre doplnenie zase zvyknem vytvárať ( napr. dopravopat(tm), alebo duozvrhlosť(tm) ) 🙂 🙂 🙂
Reply on: poslo #50539:
ohlas na DPB nefunkcnost automatu a vez sa zadarmo s tym, ze povies revizorovi ze automat na nastupnej zastavke bez stanku bol nefunkcny a budes to mat potvrdene DPB

btw. dnes som bol dlhom case videl revizorov na zastavke Hozdovo nam. smer Petrzka ako tam cosi spisovali, skoda ze som nemal fotak 😞
Reply on: S499.1023 #50558:
Aby som doplnil a vrátil som sa k pôvodnej otázke: Prečo je teda križovatka tram/trol z armatúr ESKO PSEUDOťahová?
Reply on: fobust #50556:
Nuž, nasleduje okamžité opravenie:-P. Ťahová konštrukcia je preto ťahová, lebo je napínaná ťahom trolejového vedenia. Ťahové laná nahrasdzujú ťah len v smeroch, v ktorých trolej nepokračuje. Nosná sieť je len pre odľahčenie zaťaženia samotného troleja.
Podvesné armatúry sú podvesné preto, lebo sú podvesené pod trolejom, s nosnou sieťo to nemá nič spoločného, tá drží trolej, nie podvesné armatúry.
Pre získanie podrobností Ti ako nemčinárovi doporučujem stránky firmy Kummler+Matter: http://www.kuma.ch/kuma/de/bt/produkte/weichen.asp
Reply on: Spectre #50553:

Ano, ano. Ale aj ty si podobne poznaceny, aj ked nie zrovna nim. 🙂 Nikto sa tomu nevyhne.
Pod pojmom tahova armatura rozumiem taku, ktora je "tahana". 🙂 Ale nie, vazne: Ked si vezmem tahovu vyhybku, tak z hladiska konstrukcie tato drzi tvar vdaka tahu ktory na nej posobi pomocou taznych lan. Ono vyslednica sil by mala v idealnom pripade ist tahovymi lanami, pripadne jendym, ak sa jedna o nesymetricku vyhybku ktora ma tomu zodpovedajucu vyslednicu. Naproti tomu podvesna konstrukcia je drzana nosnymi lanami, pod ktorymi "visi", t.j. je iba napojena na stavajucu trat. Ono tento druhy sposob je IMHO ovela jednoduchsie a najma rychlesie namontovany ako komplikovane tahove geometricke utvary, ktore si vyzaduju osadenie eventualnych stlpov v kotrych su ukotvene tahove lana. Samozrejme, horsie drzi tvar, podvesne trubky lubia odpadnut ako som naposledy videl v krizovatke Mileticova - Prievozska. Tolko v skratke. 🙂 Prosim o okamzite poopravenie ak sa mylim, dakujem.
Reply on: S499.1023 #50550:

Dakujem, konecne som dostal tvoj nazor. Slubujem polepsenie.
Reply on: S499.1023 #50550:
Boli časy, kedy bol BigMac v určitom smere fobustovou modlou a studnicou nárekov. V dnešnej dobe tieto tendencie pretrvávajú, avšak chcem Ťa v mene fobusta uistiť, že je to čím dalej tým lepšie 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.