Ešte k tým radialam :
Od križovatky na Tomašikovej po konečnu Astonomická križuje električkovu trať 5 krat cesta a na niektorých miestach su od seba tie prejazdy 10 metrov ( vchod na Sumračnu). Nemohly by sa spraviť z toho iba 2 prejazdy na začiatku a konci? Ajtak nie su dostatočne využite a tých pár metrov čo budu musieť šoferi ísť navyše ich nezabije ! a ked hej nech použivaju električky ?
Od križovatky na Tomašikovej po konečnu Astonomická križuje električkovu trať 5 krat cesta a na niektorých miestach su od seba tie prejazdy 10 metrov ( vchod na Sumračnu). Nemohly by sa spraviť z toho iba 2 prejazdy na začiatku a konci? Ajtak nie su dostatočne využite a tých pár metrov čo budu musieť šoferi ísť navyše ich nezabije ! a ked hej nech použivaju električky ?
Spectre
Skôr ide o to, že vyrábajú dobré unifikované vozidlá, vrátane trombelusov. Kĺbaky majú lepšiu manévrovateľnosť ako bežné, pretože VanHool ide úplne inou cestou ako ostatní výrobcovia. Interiér je vyriešený vynikajúco. Myslím že z praktického hľadiska je sú to takmer ideálne vozy a keď už aj nie ako autobusy, tak minimálne ako nové trolejbusy by som to tu uvítal. Ktovie ale aká bude cena