Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: NN #50044:
Scania Omnicity je mozno najkrajsi mestsky autobus, mne sa hrozne paci. Mimochodom, niekolko desiatok az stoviek ich jazdi v Krakowe.
NN: čo sa týka tých nových a-busov ten omnicity je uplna supa a hlavne to naklonenie nA stranu ...... Majú ukazovateľ opotrebenia brzd...

http://www.londonbuspage.com/JPGs/030928-showbus5.jpg tomuto nejako chybaju dvere ci to je anglicky lavostranak???ale je to krasavec nevadilo by mi mat takyto kusok v garazi ?

a inak neviem co mas proti 280-kam su to moje naj naj a-busy a su to starre damy a uz dozivaju a dlho tu nebudu
?
Reply on: NN #50044:
Odporúčam naštudovať kĺbové autobusy a trolejbusy VanHool. Majú výborne vyriešený interiér a vďaka vytáčanej zadnej náprave sa otočia aj na obratisku pre kinderko (v Salzburgu sa točia skutočne na dosť mini obratiskách, kde by bežné kĺbaky už lámalo)
zase len pre inspiraciu, predok nic moc, ale tie obrovske presklene plochy su nadhera a ta nizka podlaha 320mm resp. 240mm s kneelingom, slint Scania omnicity (len tie udavane kapacity cestujucich mi pridu dost nizke), inak priamo predavaju aj LPG pohon ci etanol
http://www.scania.sk/buses/Buses/

tomu vravim NP:
http://www.londonbuspage.com/JPGs/030928-showbus5.jpg
http://sivut.koti.soon.fi/killerpop/bussit/tkl/kuvat/scania_omnicity.html
http://milanotrasporti.ferrovie.ch/IMG/jpg/59-molino_dorino-2.jpg

toto je aj s kneelingom zaber nie, brutus ked si predstavim tie nase rachejtle IK280/435 na zaplakanie 😞
http://www.saunalahti.fi/~rvleino/kuvat/050405/tukl_2.jpg
Reply on: Emo #50035:
To treba verit. Ale podla studie dopravoprojektu co tu bola volakedy spomenuta bude treba cca 50 34 metrovych vozidiel, pricom posledne vyadrenia magistratu hovorili o 25 supravach! Takisto magistrat zhana 5mld. Sk a najmensie naklady boli 7.6mld! Ale asi aj so subeznou cestou. Takze sa musime asi nechat prekvapit.
Reply on: Emo #50037:
hehehe, tak to chcem vidiet ako by som sa tam prihlasil ja alebo Si, ked login musi mat min. 3 znaky, myslim ze daleko pohodlnejsi by bol IRC kanal na IRCnete (telecom.irc.sk, nextra.irc.sk, felk.cvut...)
Ináč, ak to ešte neviete, tak v novembri by mali prísť 2 nové 7,5 metrové busy pre oblasť Horského parku a Kalvárie. A vo februári sa čakajú prvé duobusy, aspoň podľa článku v posledných Bratislavských novinách. Ale o konkrétnych typoch sa tam nehovorí.
emo: dik uz sa mi to poradilo ale nevyzna sa v tom ani pes
Reply on: Emo #50035:
nakupiť sa maju vraj ( no necháme sa prekvapiť )
Reply on: Emo #50037:
A potom si to vypýta ešte password (heslo). A ostatné už platí tak ako som napísal v #50036.
Reply on: Emo #50036:
Oprava: login = meno (nick).
Reply on: slovanista21 #50034:
Login = heslo. Ono to tam ide písať, lenže objaví sa ti to až keď stlačíš enter. Ale ďalej sa v tom ani ja nevyznám.
Reply on: Technopol #50033:
Keď už sa robí rýchlodráha, tak dúfam, že sa kúpia aj nové vozy. S rozchodom nebude problém, veď vo svete sa vyrábajú aj električky na 1000mm.
Na co je ten dp talker??? chce to nejaky login a ja neviem ako sa to tam pise lebo to nejde tam pisat poradte....
Reply on: Emo #50030:
V podstate mi ide o to že zakaždým ked sa píše o rýchlodrážnej električke , objavia sa tam obrazky nových viac článkových električiek ktoré tu budu premávať a predstav si reakciu ludi (ako je aj táto moja) že sa dozvedia že tam budu premávať "staré T3"
Reply on: si #50031:
Aha, to sme sa nerozumeli.

A ktomu šlapaniu: ono záleží aj na tom, či si na hl.st. spravíš skratku cez vozovku a to parkovisko, alebo to budeš poctivo obchádzať. Ale uznávam, že skratka je v tomto prípade výhodnejšia, lebo tam zas toľko aút nechodí, aby to bolo riskantné.
Reply on: Emo #50029:
ja sa ale nepytam ako prestupis bez hlavnej stanice z 93 na 201 ale ako prestupis z 201 na 93 (teda v opacnom smere).
PS: aj v smere z 93 na 201 prestupim as radsej na hlavnej stanici ako na SAV-predstanicne nam.; kedze casove to bude trvat asi rovnako a slapania mam menej (a prazdny trolejbus zo stanice je tiez lakavejsi ako uz naplneny na predstanicnom 🙂 )
Reply on: Technopol #50023:
Ale práve väčšina t3ojok (tak 80%) je z druhej polovice 80. rokov.
Reply on: si #50025:
Ale to už sú moc veľké fantázie, toho keď sa dočkáme, tak tak o 100 rokov. ?

To prestupovanie: z 93 vystúpiš na SAV a prejdeš na Kooperativu na 201, trvá to tak cca 3 min.
Reply on: si #50027:
Aj cez víkend je mnoho iných možností, ako sa dostať niekam za kratšie a efektívnejšie ako cez Hl. stanicu. Ale aby sme sa tu nehádali, mohla by sa spraviť nejaká anketová otázka na túto tému. Osobne si myslím, že z celkového počtu ľudí idúcich na HS má cieľ prestúpiť tak 20 - 25 %.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.