vidis a tech. uroven vora tomu moc nezodpoveda, absencia moznosti zmenit si pocet prispevkov na stranke, ignoracia, e-mail notifikacia len na odpovede na moj prispevok...
Velmi vela zdvojenych tras :)) Co sa tyka, tvojho tvorenia CP, spomal lebo ked si prepocitas vozokilometre dotovane na elektricku, tak ti vyjde mozno smiesny 20 - 25 minutovy interval na kazdej linke.
Ked by som nieco mal prerabat, tak mozno na radialny system s prestupom, vzhladom na tarifu v BA.
13 Hlavna stanica - Obchodna - Jesenskeho - Safarik - Obchodna - Hlavna stanica
Doplnkove
7 Vinohrady - obchodna - tunel -Karlovka a spat Len v spicke
6 Karlovka - nabrezie - Jesenskeho - Spitalska - ZST Nove mesto
Chcelp by to len : zrusit Florianske, a spravit prestupnu zastavku Technicka univerzita spolu aj z autobusovou zastavkou a linky 94 a 80 nasmerovat priamo integrovat do zastavky. S tym, ze 80 by nekoncila na Kollarku ale na Vazovovej.
PS: Odhadom ako pozeram na ten moj vyplod atak dalo by sa to dat na 6 min interval na kazdej linke celodenne , prazdnniny 10 min a volne dni na 15 min.
Mas oblastne horucky? Chces aby ta ukamenovalo 2000 studentov a ja? Mlada Garda a Riazanska su jedna z najvyuzivanejsich zastavok na Racianskej radiale.
Ale take ako zrusit Novy zahon a zlucit ju do zastavky vozovna kecerovo, to ta nenapada? Lebo to je asi jedine co si zasluzi zrusit.
Add Kollarovo: A ty si normalny dat zastavku pred semafor? Zas to je ptakovina co si napisal.
PS: Vozovna kacerov je vyuzivana zastavka, priblizne ako Heckova. Takze, odmietam primat taky nazor, ze kacerov na znamenie. Z ostatnymi moozem suhlasit
hmm tak potom preco tak zhovadili prepojenie dolnych honov a petrzalky ? donedavna som to zobral linkou 97, dnes vsak musim cestovat do sirsieho centra...
no ja som sa tiež zamýšlal a najradšej by som mal z každej radialy len 1 linku ale ma napadlo že sa stava a často že sa navzajom dobehnu električky tak preto som navrhoval z každej radialy 2 linky len preto aby nechodili 2 za sebou
keď hovoríme o stave bratislavských autobusov: mám dojem, že už aj tie najnovšie ikarusy 435 začínajú hrdzavieť. Nie je to spôsobené nedostatočnou údržbou zo strany DPB?
v tom že 8 prinesie ludí zo stanice 9 z Karlovky 14 zo šafka ale ak bude len jedna tak tá prinesie ludi a dalšie už pojdu po tej istej trase takže nebude koho zobrať
? Ja som pár krát spravil aj návrh na novú zastávkovú sieť pre eliny.
RUŽINOV:
"Herlianska" a "Pri jazere" zlúčiť do jednej medzi nimi "Nemocnica Ružinov".
"Chlumeckého" zrušiť.
CENTRUM:
"Vysoká" zrušiť a nahradiť ju zastávkou "Kollárovo nám." (medzi križovatkami) pre uľahčenie prestupu na T-busy. Zároveň umožní úplné zrušenie "Technická univerzita".
"Vazovova", "tech.univerzita", "Floriánske nám.", "Americké nám." nahradiť zastávkou "Vazovova" na Radlinského pri Blumentáli.
Zrušiť "Odborárske nám.", "Mariánska", "Lazaretská", nahradiť ich súčasnou zast. "Americké nám." na Krížnej a novou zastávkou "Americké nám." (smer Tranvské mýto) pri Medickej záhrade.
RAČA:
"Záhumenice" zrušiť.
"Mladá garda", "Riazanská" zlúčiť do jednej medzi nimi "Varšavská".
DÚBRAVKA:
"Drobného", "Alexho" zlúčiť do jednej medzi nimi "Trhová" (pripravuje sa tam nová zástavba, takže má opodstatnenie).
Vybudovanie podjazdu pre eliny na križovatke Alexyho/Sch.Trnavského, kde to umožňuje terén.
KARLOVA VES:
"Jurigovo nám." zrušiť
Vzdialenosti medzi zast. by nemali byť menšie ako 400m, až na pár výnimiek. V Petržke bude vzd. zast. 450-800m.
Niektoré zastávky pre eliny by mali mať štatút na znamenie:
Horné krčace
Dolné krčace
Vozovňa Krasňany
Nový záhon
inTony