Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Rosaria #49357:
Nápad to bol vcelku dobrý, ibaže sa nedotiahli kôli chamtivosti vyšších kruhov niektoré principiálne veci. Mňa sere na tom to, že prečo musím platiť za čakanie na autobus. Keby tých 7 riaditeľov - darmožráčov aspoň zabezpečilo peniaze, myslím, že to nie je tak veľká položka, dali doprogramovať s vytvoriť on-line prepojenia, dať ku dverám malé čítačky bezdotykových kariet a vytvoriť systém, že pri nástupe sa zaregistrujem a pri vystúpení odregistrujem.c A pltím iba za čas, ktorý som prejazdil. Keby náhodou sa mi nepodarilo odregistrovať, počítal by sa čas najneskôr do konečnej zastávky. Alebo novou registráciou by sa zrušil pôvodný v ten čas, kedy som vystúpil z daného spoja. Všetko by sa vlastne sledovalo podľa CP. Ale načo by tých 7 drbov to robilo. Takto sa môžu zákonne obohacovať !
Ešte by ma zujímalo ako má vypadať preferencia električovej dopravy cez svetelne riadené križovatky?! Lebo to čo je v Dúbravke už dlho mi preferenciu vôbec nepripomína... ? Električka musela zastaviť na každej semaforovej križovatke v Dúbravke aj keď som šiel tam aj späť.. Nechápem dosť dobre tým semaforom pri električkových zastávkach. Mne to pripadá tak, že električka tam má stáť a čakať na signál voľno (čo však málokto dodržiava), a potom nemusí na križovatke zastaviť.. Vypadá to tak, že to má vytvoriť akúsi ilúziu, že električka má prednosť v jazde.
Ja som si preferenciu predstavoval na radiálach tak, že kaď sa električka bude blížiť k priecestiu, vyšle signál, pre autá nskočí červená a elina bude mosť bez zastavenia pokračovať v jazde, proste že na radiálach bude mať 100% prefernciu. Niečo podobné čo je v Dúbravke vyrastá aj pri PKO a pri tuneli, neviem či sa mám obávať alebo...
Neviem, ale vôbec sa mi to nepáči... ?
Reply on: S499.1023 #49335:
noo, ja moc železnicu a električku nerozlišujem... Kedysi sa aj bratislavská električka nazývala Bratislavská elektrická mestská železnica BMEŽ.. Inak také výhybky sú na brnenskej trati napr. na Líšeň, v Budapešti sú tiež na niektorých tratiach použité nežliabkové výhybky. Vysvetli mi rozdiel medzi električkovou traťou, železnicou a regulárnou železnicou.
Reply on: S499.1023 #49338:
Igor, ty si tiez nezaparkujes 5min od baraku. Platim, tak pindam. Kedze som to mal bez prestupu, tak sa mi zhorsila kvalita dopravy, tak pindam.

Re #49340 tr3mp: A co tak vratit 83 na svoju povodnu konecnu a obmedzit 84, tak ako bola. D3ko nam urcite povie ako je to s vozkm.

Re #49358 Andy: Nie kazdemu sa to paci, nie kazdy ma mlade nohy na pobehovanie na vzdialenejsiu zastavku a este za chvilu tu bude skarede pocasie, iste ocenime krasne a kapacitne pristresky pri prestupovani.
Reply on: si #49365:
Máš pravdu.
Reply on: Andy #49362:
neviem preco ale mam taky blby dojem ze vacsina tych havariek kamionov je v obluku na zjazde smerom do petrzalky, kde sa ma situacia v dohladnom case zmenit (obluk pre tranzit bude miernejsi), takze z toho by som si tazku hlavu velmi nerobil... okrem toho, take havarky kamionov na moste su vyrazne zriedkavejsie ako napriklad auticka v kolajisku elektriciek, budeme preto presmerovavat aj elektricky, ci nebodaj ich nahradime smradobusmi ?
Reply on: ufo #49349:
Ja si myslím, že primátor nie je slepý a občas nejaký ten Ikarus 280 počas státia v zápche z auta vidí. Myslím, že je jedno, aký autobus mu poslali..
Reply on: baltazar #49351:
V druhom pásme je možné zo zvyšku 30-minútového lístku kúsok odtrhnúť a potom ho použiť na inú cestu. Je tam totiž minimálne riziko stretnutia revízora. ? ?
Reply on: si #49353:
No len Prístavný Most je povestný havárkami kamiónov, ktoré cez Most Apollo nejazdia..
Reply on: si #49359:
Samozrejme, všetko dobré je na niečo zlé, proste osud(resp. boh, vyššia moc atď.) zariadil, že tebe sa spojenie zhorší... ? ?
Reply on: untrop #49356:
Ja osobne by som asi ten kúsok chodil pešo, ale proti Gustovi žiaden dišputát... ? ?
Reply on: Andy #49358:
zalezi od toho ako pre koho...
Reply on: Rosaria #49357:
Nápad možno blbý, ale nakoniec zmena ako celok je super.. ? ?
Stručne: tato zmena MHD liniek bol dosť blbý napad
Reply on: Technopol #49350:
ako obyvatel mamateyky som s takymto navrhom nespokojny... akoze z bulikovej budem mat na lachovu exkluzivnu 87?
Reply on: baltazar #49351:
toto konkretne by sa mohlo v dohladnej dobe vyriesit. Bud trpezlivy a vyckaj. ? ?
Reply on: CeCo #49352:
1. Ano popresuval lebo cielom nového systemu bolo napriamiť linky čo sa v prípade 88 nestalo a dalo by sa to riešiť lebo napr zo zastávky Halova na ASMN je to 16 minut a pri tom je trasa linkou 84/99 + 78 rýchlejšia. Na 82 by bol možný prestup na Moste Apollo kam sa dá dobre dostať z celej Petržalky
2. 87 som nechcel presmerovať na pristavny most ( musí plniť aj nahradu za 71) som chcel iba aby bola náhradou za linku 88 ekonomická univerzita - okolie námestia hraničiarov. (trasa sa predlži minimálne takže tam by nemal byť problem s počtom vozidiel a km )Čo sa týka spojenia medzi "tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova" tak na to su tu 84,99 z časti 83 s prestupom takže tam problém nieje a ak by sa chceli zachovať všetky predchadzajuce spojenia k narovnaniam by 1. neprišlo 2. sa linka 83 nemusela skracovať.
3.Skrátená linka 88 by mala interval nie 6 ale 10 minut + linka 80 s 10 minutovým intervalom + 10 minutový interval 82 s prekladom 3 liniek je to cca bus každe 3 minuty ako doteraz a navyše skratením 88 a jej dlhšie intervaly umožnia klbovu linku 80 a solo vozidlá z 80 by prešli na 82. takže žiadny problem či hej? ?
Reply on: CeCo #49352:
a myslis ze v pripade havarky na kosickom moste to bude ine ? a taka linka 87 by veru na pristavny most patrila, kedze jej trasa je prave prec od mosta kosicka, takze tym ze ide cez tento most sa jej trasa miesto napriamenia a skratenia sklukatila a predlzila...
Reply on: Technopol #49350:


1, V podstate si popresuval autobusy a usekol aj spojenie casti Petrzalky na ASMN (ktore do 4.9. zabezpecovala linka 89 a teraz ma 88). A 88 icka nebyva vobec prazdna.

2, 87 podla tvojho navrhu je dost divny napad - osobne by som sa snazil z Pristavneho mosta autobusy poslat prec a nie ich este predlzovat. Vsak staci jedna havarka a doprava v polovici mesta je v pr.... Okrem toho by sa usetrilo len par km, ale pridali starosti, kedze treba aj priame spojenie medzi tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova. A to po 83ke prevzala 88icka.

3, 82/80 - Ak by 80ka mala rovnaky interval, tak 82ka by ju musela krizovat. 80 by potom bol luxusny spoj pre Dvory V do centra mesta a na 82ku by sa museli najst dalsie autobusy (rep. zobrat tie, ktore su urcene ako nahrada za "rozpadnute v najblizsich mesiacoch").

C.
najviac ma fascinuje navaznost spojov. naco su nam casove listky ked po vystupeni z autobusu nemam sancu vyuzit druhu polovicu zostavajuceho casu? napr. ked cestujem z devinskej do lamaca tak 20 pride na konecnu v dubravke PRESNE vtedy ked odchadza 35. ked sa o minutu omesta (co sa stava velmi pravidelne) tak je to vsetci vieme kde... alebo predposledna 83 pride do dubravky 4 minuty PRED odchodom 20 a na poslednu moze cakat clovek 20 minut... viva polhodinovy listok... niekto by sa mohol konecne zamysliet nad tym odkial kam vlastne ludia cestuju a nieco pre nich spravit...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.