Aj ja mam ku zmenam par pripomienok ale netykaju sa vedenia liniek ale vytazenosti. L96 by bolo treba rano zahustit aspon na 6 minut lebo uz na zastavke Hranicna v smere do Petrzalky sa ludia nezmestia do autobusu. Dalsia pripomienka sa tyka liniek 93,94 a ciastocne 95. Skusal som sa nimi previest a poobede hlavne 94 z Petrzky vezie cez most 15 a menej ludi. Namiesto nich by som 68 zahustil v sedle na 10 a poobede 6 minut. 88 som isiel asi 3 krat a vzdy viezla len zopar ludi. Tu by som o 2 minuty natiahol. Dufam ze ma za to ludia z dotknutych oblasti neukamenuju.
Ámos Keynes
Vo Vajnoroch boli vsetky pristresky Slovsport nanovo natrete. Klasicky konsturkcia strieborna, zvysok cerveny. ☺
Na zastakve Pristavna ani jeden JCDecaux pristresok bez reklamnej vitriny nesvieti.
Bol som milo prekvapeny, ze na ZST Vinohrady dostali elektricky preferenciu. Este nie je funkcna. ☺
Zrekonstruovany bol aj pristresok na zastavke Kolma pre L93, 94 smer mesto. Klasicky ako tie ne elektrickovych radialach. Sklo + zelena konstrukcia. ☺
K zmenam. L93 a L94 by tusim mohli mat poobede 5 minut a v sedle 10. L68 by potrebovala posilnit vo vsetkych casoch a zlepsit chronometraz. Vecer o 21.00 isla zo Slovanetu (meskanie 1 minuta) na Smolenicku s meskanim 5 minut. Ziadne zapchy nic. ?