A este by som si dovolil.
Isnpirovany zmenami by som zrusil L39. Naco je linka s 20 min. intervalom. Nasledne by som posilnil L31 aby ostal zachovany interval v useku Slavicie - Trnavske a zo zvysnych vzkm posilnit L61, (ta dnes casto praska vo svikoch a v L39 sa vezie tak 30 - 40 ludi. Mozno to sposobuje aj nevedomost o L63 ale aj to, ze nezastavuje pri Kauflande)
Dnes totiz jazdi L39 plna prave len v useku Slavicie - Trnavske neskor vozi vzduch a v uskeku Kooperativa - Avion jaydi L61 plna. Usek Suhvezdna - Clementisova by bola nahrada:
L67 pretup na Slowackeho
L78 prestup na ST Arene
pouzitie elektricky na ceste do mesta
pesia dochadzka
Isnpirovany zmenami by som zrusil L39. Naco je linka s 20 min. intervalom. Nasledne by som posilnil L31 aby ostal zachovany interval v useku Slavicie - Trnavske a zo zvysnych vzkm posilnit L61, (ta dnes casto praska vo svikoch a v L39 sa vezie tak 30 - 40 ludi. Mozno to sposobuje aj nevedomost o L63 ale aj to, ze nezastavuje pri Kauflande)
Dnes totiz jazdi L39 plna prave len v useku Slavicie - Trnavske neskor vozi vzduch a v uskeku Kooperativa - Avion jaydi L61 plna. Usek Suhvezdna - Clementisova by bola nahrada:
L67 pretup na Slowackeho
L78 prestup na ST Arene
pouzitie elektricky na ceste do mesta
pesia dochadzka
derik
A navyse L21 robi nosnu linku aj na trase AS Mlynske Nivy ->Krizna ->Rac.myto ->Predst.namestie ->Patronka.
Rano ked niekedy prestupujem na Patronke, je vydiet ze linky z Dubravky tiez kapacitne len tak tak "stihaju". Elektricky z Dubravky su tiez pretazene.