Reply on: galiyosha #49051:
V súčastnosti má 94:jedným smerom 15min späť 16min. 93:jedným smerom 20min a späť 23min. To nie je o polovicu viac spojov ?. Bral by som tvrdenie o 25%. Tiež ak sa pozrieš na časy 59 tak 6 busov by to podľa môjho názoru nestihlo.
S tým intervalov 93 na tri minúty máš pravdu - aj keď ozaj v špičke na krátky čas sa dá dosiahnuť aj dve minúty. A pre 59 bol čas 10 min.to maximum pri takom počte busov (reálne v špičke sa dá dosiahnuť do 8 min).
S obratiskami v Petržalke by podľa mňa problém nebol: Antolská je veľmi veľké obratisko a na Vyšehradskej by sa tiež dve linky zmestili (59, 95) - predsa by tam bolo menej busov ako teraz (95, 93). Jediný problém vidím na Hlavnej stanici.
Myslím si, že by to zlepšenie bolo.
A aký by si mal ty návrh pre zadnú časť Petržalky, ktorá musí na niektoré smery dva krát prestupovať? (Bus 59 je takmer nepoužiteľný v súčasnej podobe a aj tak, pokiaľ máš prestupnú zast.na Zochovej, tak dva krát prestupuješ).
d3k0
Re #49059 Spectre: No, hovor Petrzalcanom, ze je zhovadilost nenechat ich mackat sa... Je sice pekne tuzit po trolejbuse alebo elektricke, teraz tam vsak nic take nie je... Urcite je momentalne pre mesto realnejsie kupit par autobusov a posilnit intervaly ako rovno stavat trate po trase 93... Z dlhodobeho hladiska vsak mas pravdu.