Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #48864:

ANO! ?
Absolutny a naprosty suhlas. IGK v CMO maximalne obmedzit, na ulici Stefanie dat 30 km/h, elektrickove teleso fyzicky ODDELIT (najlepsie obrubnikom) od cesty. Idealne spolu so spojazdnenim elektricky v Petrzalke, cim by sa ziskala nosna linka Petrzalka - Hlavna stanica v najlepsej moznej trase. IGK z Nobeho mosta by sice stali v zapche, ale to je ich problem.
Reply on: S499.1023 #48865:
Nikto vševedko, v EU nepadol z neba ☺
Reply on: papuca #48866:
? Aký ľudia taká doprava,aká MHD taká kultúra cestovania aky DPB take vozy. ? ?
vazene imhd, obdivujem vasu trpezlivost. ja ked to tu citam, co vsetko tu ludia pisu (nehovoriac o tom, ze ani netusia, ze viac menej pisu na zlu adresu), tak by som tu zablokoval forum aspon na mesiac, kym si ludia neuvedmia, ze hodnotit taketo zmeny mozu az po par tyzdnoch, kym si nenajdu optimalnu trasu a nepochopia, ze niektore prazdne spoje vcera boli len preto, ze ludia sa mhd radsej docasne vyhli ;o) ked kritika, tak az po nejakom casovom horizonte… ale leniva a vacne nespokojna slovac sa vzdy musi niekde vyburit. aj ked lepsi argument ako “ale ja si myslim, a mne to nevyhovuje” nema. to sa neda citat toto. no, pockame v klude a uvidime ;O) obdivujem vas chalani, ze to nevypnete na par dni ;o)))
Reply on: gerdis #48855:
To sú všetci študenti EU takí sprostí alebo len niektorí?
Reply on: soulfly #48851:
Ja by som vedel, čo so Štefánikovou - položiť opäť električkovú trať, IGK nechať jeden pruh a je to...
Reply on: VUCpracovnik #48848:
Mohol by som požiadať hlavného webmastera, aby zverejnil IP adresu tohoto debilčeka? Mám vážne podozrenie...
Reply on: 81-71 #48841:
No ja neviem, ale mne sa ten povrch Ceterprint nepozdáva. Má nevýhody, hlavne v daždi a snehu. A všimol som si, že na niektorých zastávkach sa tá farba pomaly zodiera. To sa potom znova budú maľovať? Ale v súčasnosti je to asi lepšie a trvácnejšie ako asfalt. Existuje ešte aj nejaká iná technológia? Kto sa vtom vyzná, nech prosím napíše.
Reply on: Cernan #48846:
Skúšali ste už kombináciu 70+96 alebo 74+96 ? Spoločnou a prestupnou je zastávka „Prístavný most”. ? .

Urobil som malú tabuľku :

Zastávka / linka | 74 | 96 | 74 | 96 |
------------------------------------------------
Vlčie hrdlo |13.40| |14.00| |
Prístavný most |13.45|13.50|14.05|14.10|
ŽST Nové Mesto | |14.02| |14.22|

Zastávka / linka | 74 | 96 | 74 | 96 |
------------------------------------------------
Vlčie hrdlo |14.12| |14.24| |
Prístavný most |14.17|14.20|14.29|14.30|
ŽST Nové Mesto | |14.32| |14.42|

Zastávka / linka | 70 | 96 | 70 | 96 |
------------------------------------------------
Vlčie hrdlo |14.28| |14.40| |
Prístavný most |14.34|14.40|14.46|14.50|
ŽST Nové Mesto | |14.52| |15.02|

Zastávka / linka | 70 | 96 |
---------------------------------
Vlčie hrdlo |14.52| |
Prístavný most |14.58|15.00|
ŽST Nové Mesto | |15.12|

-----------------------------------------------

Primerane platí aj na 15-u až 19-u hodinu.

-----------------------------------------------



Po 19-ej hodine :

Zastávka / linka | 70 | 96 | 70 | 96 |
------------------------------------------------
Vlčie hrdlo |18.52| |19.07| |
Prístavný most |18.58|19.05|19.13|19.19|
ŽST Nové Mesto | |14.17| |19.31|

Sorry za tak dlhý obsah ?
Reply on: Corgon #48815:
Mňa najviac desí to, že tento človek kedysi spomínal, že má dieťa. Ja som myslel, že takto postihnutí sa sterilizujú, aby sa nemnožili.
Reply on: gerdis #48855:
A tebe je načo 81 a 93? Tá 84 ti stojí na SAV a 5 minút chôdze na stanicu ťa hádam nezabije. A ak ti nevyhovuje priama 84 na EUBA, tak prestupuj. Koľko priamych spojov by si chcel z Horského parku k EU?
Ja keď som tam chodil, tak som sa nesťažoval, že mi nič nechodí z Trnavského mýta. Vždy som musel 10 minút ísť peši k ST Aréne, Novej dobe, predtým dokonca 15 minút na Bajkalskú. A ako vidíš, prežil som to.
Byvam pri technopole. Z mojho pohladu bolo zrusenie L81 naozaj nestastne. Doslo k zasadnemu zhorseniu pristupu na hlavnu stanicu/hodzovo namestie, na ktore sa podla mna chce dostat ovela viac ludi ako na safarikovo namestie. S linkou c95 som naopak spokojny. Rano sa na nu prakticky necaka.
Reply on: bus93 #48812:
Vieš čo, hlupko? Bež do análu.
Pocuvajte vy magori co vam fakt drbe?Na hlavnu stanicu zrusite 81 teraz musime ako idioti prestupovat alebo sa viest v plnej 93.Skuste si to s 3 taškami.A ako študent sa z horskeho parku dostanem priamo na ekonomicku univerzitu len 84.Uz teraz bola cez školu preplnena. Spamatajte sa!
po precitani par prispevkov by som chcel navrnut tiez riesenie a doplnok k zmene linkoveho vedenia :

zrusit linku 99-preskakovat ako opice na dve potentockovane zastavky ,aby sa clovek dostal domov.A o okruznej jazde ani nehovorim.
zrusit linku 94( respetive zladit ju s linkov 59)-ked uz argumetovali spolocnimi zastavkami a trasou (aka posilnená linka- staci 93)-
namiesto nej zhustit interval 93 !!!!!!!!!
res.bude tam linka 59-res ci uz precislovat 59 na 94 ale naopak to uz je len kozmeticky detail na tom celom.
zrusit linku 191-na co im je tam dalsi spoj??? ved do drahej vilovej stvrte (Rusovce) sa aj tak vozia autami!!!Naco nam je prestupny uzol na konci sidliska Lúky 7-8,To mám šlapať
z Luk 5 -20 minút aby som sa dostal pod Nový Most ?

zaviest opat liku 90-(Novy most,Stara Petrzalka,Zeleznicna stanica Petrzalka,Kopcany,Luky2-Tesco,Vysehradska)-povodna trasa a od Tesca Luky 2 na Vysehradsku namiesto upravenej 93ky.(zabezpeci spojenie vychodnej casti Petrzalky a ostatnych casti Bratislavy s jednim prestupom pod Novym Mostom ako to fungovalo povodne. Toto bol prikladovy spoj ako sa prestupovalo vyse 25 rokov ako to zaviedli (zamyslali) teraz.
Interval 15min a vikendy ako bolo 20 minut.Usetrite aj tak stale ako ked 3min intervali ma 99 a je to netransparentne res. Zbytocne.(tomuto spoju chyba prakticka stranka veci!!!!!!!)

upraviť linku 93-(Hlavna Stanica-Zochova -Dvory, Luky 2-Tesco, Luky V-Znievska -Antolska Nemocnica).Nosna linka je velmi dolezita ako spojenie Nemecnice a nemocnice Kramare s centrom mesta.
Navrhujem zhustiť interval ako pri linke 95.


zlucit linku 94 a 59-premavka cez tyzden
Nova linka (59) expres)(94)-navrhujem precislovanie na povodne zname cislo busu 54.
Luky-Holicska,Panoska cesta,Novy most,Namestie 1.maja,Vazovova,Racianka,Raca-na Pantoch.
-tato linka by mala zastavovat ako expres na Panoskej ceste a Namesti 1 maja!!!!!!!!!

upravit linku 88 (mix byvalej 89 a 86)-(Autobusova stanica Mlynske Nivy, Most Apolo, Ekonomicka Univerzita,okolo cervenej posty, Osuskeho,Prokofievova ,tam kde konci autobus 96. Zabezpeci prepojenie nákupneho strediska, zdravotneho strediska a Autobusovej stanice.
Obyvatelia maju nahradu prestupu aj cez vikendy na autobus c 50,ktory ide dalej do centra k Trhovisku cez vikendy.
Interval tu kludne moze byt 15min.Usetrite dalsie autobusy a naklady na nich.Ide o to,aby cez viken nejaky spoj isiel aspon jeden cez tuto cast petrzalky.

Autobus cislo 84 bude obsluhovat obyvatelov Ovsista do Centra mesta.Bude tam mat po tejto zmene vyznam.Res.po zruseni linky 99.A spolu s linkou 78 budu obsluhovat obyvatelov tejto casti Petrzlky.
A bude urcite vyuzitelnejsia ako terajcia vedena 99ka v tejto mestskej casti ,ktora nikam nevedie!!!!!:

Upravit subeh na, ktory sa poukazuje v suvislosti s linkou 92(Wolkcvagen- skratit po Holicku-tymto spojom aj tak skoro nikto necestuje. Vzdy je takmer prazdny. Vimimka mozno 2 spoje rano.
Myslím si,že takáto úprava zefektívni cestovanie napriek prestupom.Resp. je to doplnok doriesenia zmeny MHD,ktore sa spustili.Dotycni kompetetný by mali zvazit aj tiezo navrhy.
Tu nejde tak ani o pohodu alebo lenivost cestujucich.Tu ide o priscip efektivity cestovania.Sme ludia a nie nejake blchy aby sme preskakovali s jedneho busu do druheho ako sa dopravnemu podniku zamane.Analyzu robil niekto,kto o cestovani nema ani paru.
Som zvedavy ako by sa pacilo tym,co chodia autami,a( a kto toto vymyslel) ako mi cestujuci mrznuci v zime a dazdi stojime na mackanej zastavke, do ktorej prsi ,je tam jedna lavicka pre 2 ludi maximalne 3ch. Ale hlavna vec,ze je zo skla a svieti na nej reklama. Vandali ju aj tak pravidelne roztlkajua DPB musim investovat peniaze na ich obnovu.
Myslite si,ze len kritizujem.Nie nie nie.Mám aj pozitívum.
Ale predsa 2 spoje sa podarili a to neviem ako?
ostala 98,68, a zrychleny resp presmerovaný 95.S týmto suhlasim je to vymyslene dobre má to hlavu aj patu a pomoze to pri cestovani.
Tento kompromysný navrh by pomohol zlepsit situaciu nespokojnych obyvatelov mestskej casti.Mate tu jeden konstruktivny navrh na riesenie a nielen kritizovanie bez vecnej problematiky.
Reply on: galiyosha #48785:
Výstupné zastávky: Botanická, Hlavná stanica, Nemocnica P.Biskupice ale aj iné.
Bol som sa pozrieť na vyťaženosť liniek 99 - z Tesca (Lúky II) smerom na Technopol kde sa predpokladá, že by mal byť relatívne plný. Realita max 15 ľudí (až na 1 keď ten predchádzajúci vynechal) - videl som asi 15 busov. A drobnými úpravami niektorých liniek by sa mohla zrušiť, alebo aspoň výrazne skrátiť. Napríklad na úseku Tesco - Antolská presmerovaním 93.
To s tou 95 a 92 nie je preklep ale iba poukázanie na nelogické navrhnutie dvoch trás. 78 by mohla mať konečnú ako 83 (Dostihová dráha).
Ja chcem poukázať na to, že veľmi veľká časť Petržalky sa potrebuje dostať do mesta cez Nový most a zadná časť je týmto návrhom "odrezaná". Pritom sa mi nezdalo, že by napr. linka 95 bola vyťažená.
A na linku 59 a predĺženie 93 by som zobral so súčasnej 59, 93 a zo zrušenej 94. Myslím, že by to stačilo. A v každom prípade by som na 59 nedal 20 min.interval.
S upchatou Stefanikovou v rannej spicke asi nic neurobite. S tym, ze L81 je zrusena asi tiez nie. Navrhol by som teda aspon L80 zaradit v rano medzi 7.00-8.00 a 16.0-17.30 dlhu klbovu a nie kratku. Kazde rano ostava na Einsteinovej smerom do mesta niekto, kto sa do preplneneho autobusu nezmesti. Nechcem aby som to bol zajtra ja.
Reply on: Peon #48822:
v sucasnosti toto cele bezi na stroji s procesorom Athlon XP 2600+ a 2 GB RAM, ostatne sluzby beziace na stroji zatazuju HW minimalne (do 5% strojoveho casu). Realna cesta na zlepsenie odoziev na stranke je jedine rozhodit to na viacero procesorov, t.j. bud viacero strojov (minimalne rozdelit na databazovy a webovy) alebo viacprocesorovy stroj (pripadne viacero strojov). No a skus si zratat ze co taka sranda asi stoji a ze ci ti ju len tak niekto poskytne...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.