Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: cybermop #48612:
So zmenou električiek sa počíta až od začiatku roku 2006, pretože treba vymeniť výhabku na Hurbanovom nám. za elektricky ovládanú a vybudovať prestupný uzol "Vazovova" medzi kostolom Blumentál a križovatkou Vazovova-Radlinského. Zároveň sa plánujú ešte rekonštrukcie tratí na Kapucínskej, Obchodnej a tuneli.

Ale pochybujem, že skutočný stav od nového roka bude moc odlišný od návrhu. Podľa mňa bol ten návrh linkovania električiek dobrý ?
Reply on: d3k0 #48572:
hmm rad by som dosiel pozriet, akurat ze som cca 350 km od BA
btw, chcem sa spytat ze ako je to s elektrickami? ked si dobre pamatam,tak v tych prvych navrhoch boli aj nejako pomenene linky elektriciek a teraz nikde nic nevidim. Neviem,ci som slepy alebo blby ?
Reply on: hagen #48610:
vezmi to tak: je asi 200 ludi, co ide denne 59 do race. a potom asi 40 tisic ludi, co cestuju 93+94 cez most na stanicu. 59 je luxusna linka na druhy koniec mesta, aku nema takmer ziadna ina mestska cast. ine mestske casti musia prestupovat.
Reply on: hroch #48609:
To ci je 59 dolezita alebo nie, skus povedat niekomu ,kto s nou chodi z konca Petrzalky do BEZ a pod. zavodov na konci Race, urcite sa potesi...
Reply on: hagen #48608:
medzi niektorymi spojmi, tymi, co su dolezite. 59 k nim nepatri, mala byt zredukovana iba na skolske spoje a len po holicsku. bud rad, ze nakoniec ostala taka, aka je, lebo kvoli nej isiel srat trojminutovy interval na nejakej inej linke.
Prosim, vas pekne, to kto vymyslal grafikon na 59, slubovali skratenie casu medzi spojmi na tomto konkretnom buse je aj 44 min. interval...?
Reply on: petert #48601:


no tak skoda,ze niesi moj sused ? ?
Reply on: Andy #48600:


no tak sa musime pozriet este vyssie a to na politikov.ako tu uz niekto spominal,kedze peniaze uz nedostavaju od statu.ti su este vacsi parchanti.tych odvezu primo pred vchod domu ich osobny vodici a z vysoka sa mozu vyondiat na tych chudakov ludi co sa tlacia v autobusoch a cez leto su ako v sklenniku.

a ok...aj tak mi nepomoze,ze sa nad tym budem pozastavovat....radsej idme premyslat ako by som sa co najrychlejsie mohla dostat do ruzinova...
?
Reply on: Andy #48602:
zase neviem kde je ten vyhladovy nakres na bratislava.sk. Tam bola zo sedemmdesiatehosiesteho ? zakreslena cervenou pastelkou kolajova draha.
Vsimni si, ze od Niv az na Dolne hony nebolo po pravej strane pred 1989 nic nicotowe. Presne na 2 kolajnice. Myslim, ze to ten sudruh arch. mal velmi dobre v oku (aj ked vtedy na to chybali peniaze mozno este viac ako dnes).
Lenze stavby v poradi Apollo BS, Ceska poistovna, Slovenska Sporitelna, BBC, Autosalon uz tuto moznost odrovnali. Jedine, ze by este tu trat posibovali zozadu od plynarenskej. Ale to uz v novom plane nieje, tak sa to nikdy stavat nebude.
Ak sa niekto pohybujete po Dolnych Honoch a poznate nadchody na Kazanskej (dnes uz nefunkcne) spomente si na dve schodistia na pravej strane, resp. vymerany priestor pre elektrickovu trat medzi nimi.
Cest a slava socialistickemu planovaniu. ?
Reply on: kuvik #48603:
A este k 2. z prispevku 48593: ano, doveziem sa 95 na farskeho a 78 mi zdrhne. To bolo teraz. Teraz mam taky pocit ze hovorili ze budu spoje navezne ,nie?(terajsi priklad: 6 liniek na jednej zastavke v priebehu 5 minut vsetky linky pridu a odidu a potom 20 min. nejde nic) A ked vidi vodic ze za nim pride 95 tak pocka(to plati pre slusnych vodicov).
Reply on: Andy #48600:
Predbehol si ma ?. A mas pravdu, vsak KOLIK ?
Reply on: Sommelier #48598:
Na Prievozskej mal byť nejaký koľajový koridor? 🙂 Odkiaľ, kadiaľ a kam? V žiadej mapke budúcnosti som také niečo nevidel.
Reply on: kolik #48596:
Mica, inteligentov ťažko nájsť, ale vedz, že v dedinach to tak ešte funguje, čo poznám a ak by som bol tvojim susedom ,? ? Prečo nie ?
Reply on: kolik #48593:

"ale to nieje moj problem odkial maju zobrat peniaze!"

Tak to som nečakal, že 16 rokov po revolúcii ešte stretnem človeka, ktorý povie niečo také.

"maju si vsetko vyvazit a nedavat peniaze sebe do vackov!"

Vieš koľko stojí napr. nový autobus? A skús si to porovnať s odmenami, ktoré dostávajú ľudia na magistráte, DPB a podobne. Potom zistíš, že či idú nejaké peniaze do vačkov, vlastne ovplyvňuje ostatné fungovanie dopravy len minimálne. Oveľa väčší problém je napríklad neefektivita v DPB, ktorú sa však teraz konečne trochu snažia napraviť.
Reply on: KiBEL #48591:
Človeče a to DPB ešte asi nevie koľko čiernych pasažierov môže nachytať v 2 pásme. alebo takej Trnávke , od ukrajincov posmradenych robošov od zasvinenych šiat,ďalej v poddunajskych byskupiciach, dolnych honov a pod.... Mohol by som tu uvádzať neskutočné čísla pochybných indyviduí nainf. rôznym smradom po okrajoch blavy ale revizorkovia sa boja a maju strach . Stále sú v okolí centra a tam si aj cigan kúpi lístok ak do tých končín raz za rok zablúdi. DPB si túto reklamu robí po celej europe. Chce zarobiť na turistov a svoju BA špinu si kryje. Humus a špina sa preváža v BA doprave. Kultúra cestovania sa vytráca a vlastne tak si naďalej vychováva ľahostajne neprirodzených cestujúcich.Fakt radšej ísť autom od pribudajuceho humusu!!!
Reply on: papuca #48586:

Omyly masta za poslednych par rokov:
1. Dialnicny obchvat - neskorsie dobudovavanie pripojky pre dialnicnu policiu v Prievoze
2. Dialnicny obchvat - zjazd na Gagarinovu - hrozne zly, neskor prebudovany na 2 jazdne pruhy
3. Dialnicny obchvat - nenapojenie Ruzinovskej (prip. Hradskej)
4. Dialnicny obchvat - najazd Vajnory - tak kretensku krizovatku sme tu snad este nemali, je dokonca kretenskejsia ako ta pri letisku
5. Neprepojenie priamo Kosickej so Zahradnickou - Ruzinovskou
6. Zastavanie buduceho kolajoveho koridoru (ktory mal niekto v oku) Pristavna - Vlcie Hrdlo - Slovnaftska - Kazanska
7. Podobna situacia na Prievozskej
8. Zastavanie lokality Pribinova bez pripojenia kolajovej dopravy
9. Zastavanie kolajoveho koridoru Karadzicova
10. rozhodnutie o polozeni NDS na existujucom systeme elektrickovych trati, co je uz vazna bodka.

Ak nieco niekam smeruje, je to OK, ale takto... Je mi jedno ze dnes sa vozim v rozbitych vrakoch.
Toto mesto na tieto kroky a rozhodnutia skaredo doplati.
Reply on: KiBEL #48591:
bod 8. Intervali budu dlhsie, a nie kratsie ... ? ? ?
Este ze je uz piatok ?
Reply on: petert #48589:


mi povedz,ze komu by sa chcelo trepat sa kvoli niekomu aby ho odviezol niekam do prcic do ruzinova?!
ci sa hlasis ako prvy? ?
Reply on: hoppusmark #48570:
Moc mě těší, že i na tomto fóru se najde někdo, kdo se mnou názor na ten "futuristický hrb" sdílí- už jsem si myslel, že se to nelíbí jen laickým cestujícím ?
Ale na druhou stranu- obávám se, že měst, kde tou "atrakcí" obnovují vozový park je docela dost a jestli se nějaký sebevražedný atentátník nevypraví do Libchav (a do ráje s huriskami se za to dostane na 100% ? ), tak se to tu bude množit- k převeliké radosti mnohých. Chtěl jsem jen napsat, že zrovna Bratislava je v našich poměrech jediné město, kde by to snesl- potřebujete urychleně co nejvíc NP busů a cenový rozdíl mezi tím shitem a standardní produkcí (Citelis, Urbino) je něco přes milión Kč, což už je při nákupu takových 50- 100 kousků znát. A bratislavští cestující taky nejsou zrovna moc rozmazlení- přestup z vraku Ik280 do SORu BN12 je aspoň mírný pokrok v mezích zákona...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.