Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: inTony #48112:
Ani ty nemusíš 2x na Hl. stanicu prestupovat. Myslím, hovorit o električkovej reorganizacii je aj tak predčasné
Reply on: 81-71 #48110:
tak by bolo spojenie Krámárov a DD 223+32+22,49 alebo peší dostup na Suchý mlyn na trolejbusy.
Reply on: Andy #48111:
No to tiež nie je zlý nápad ?
Reply on: 81-71 #48106:


Jasovská-HS 91,191+93
Betliarska-HS 98,99+93
Vyšehradská-HS 93
Smolenická-HS 93
Romanova-HS 99+93
Námestie hraničiarov-HS 83+93
Ovsište-HS 84,88,99+93
Farského-HS 95+1 resp. 13
Ekonomická univerzita-HS 88+210
Kopčianska-HS 80+93
Technopol-HS 95+93

kde vydíš na týchto dôležitých miestach v Petržalke 2x prestup na Hlavnú stanicu???
Reply on: 81-71 #48110:
Ale prečo by nemohla zostať až po stanicu? Stratí sa ti spojenie KV a Kramárov. Prestup na Patrónke je dosť blbý, to sa s Petržalkou nedá porovnávať. A čo hovoríš na môj návrh zmeny trasy 29 cez Kramáre na Stanicu a zrušenia 32?
Reply on: inTony #48108:
Nie, ja by som dal L32 Molecova-Patronka z nižšie uvedených dovodov a zaroven by zabezpečila kontakt s Patronkou, to som pisal už nižšie ?
Reply on: Andy #48107:
Tu nejde o mna. Tu ide o ten system. Reorganizacia sa robí pre niečo, aby to malo zmysel. A prečo by to tak malo byt povacsinou všade ale niekde nie ?

Ja by som si predstavoval L32 asi tak, že by chodila Patronka - Molecova (načo dusit ludí smradom z busu, ked tam bude dostatočná trolejbusova doprava s klbovými vozidlami).
Reply on: 81-71 #48104:
Lenže z každej časti Petržalky bude prestup na Hlavnú stanicu max. 1!

Keby to bolo ako ty chceš bez 32:

spojenie Dlhé diely-Kramáre 223+5+(peší dostup)+212
spojenie Dlhé diely-Patrónka 223+elina+30,37
spojenie Dlhé diely-Hlavná stanica 223+5+13
Reply on: 81-71 #48103:
A čo by sa ti teda páčilo? 32 skrátiť po Molecovu, najlepšie tak, aby tam nezastavovala a aby museli prestúpiť aj na Botanickej na električku a potom z električky na trolejbus? Lebo keď mne zdochol pes, tak susedovi musí zdochnúť tiež a najlepšie ak zdochnú aj všetky sliepky?
Reply on: Andy #48100:
Neboj sa, po 5. septembri budu musiet aj podaktorí Petržalčania 2xprestupovat
Reply on: 81-71 #48096:
A od budúceho roka nebude linka 1 (čo je super) ale linka 13 po Šafko. Čiže potom by sa aj na Hlavnú stanicu muselo z Dlhých dielov 2x prestupovať.
Reply on: inTony #48102:
OK, ale ešte raz opakujem, NIE VŠETCI Petržalčania maju priame spojenie s Hl. stanicou.
Reply on: AAA #48098:
viac v mojom predošlom príspevku to funguje aj opačne ?

Som navrhol jednu linku po Patronku, takže tam sa dá pekne prestupit aj ked ideš z Kramárov a ked sa ti nepači, na Hodžovom namestí sa dá z Kramarov prestupit na elinu.

Z Hl. stanice električkou č.1

Ani všetci Petržalčania, ked tu teda padaju porovnania s Petržalkou nemajú priame spojenie s ASMN, Hl. stanicou a pod.

Proste, riešenie sa dá najst, len vidím, prestupovat sa obyvatelom DD nechce a uplne by im vyhovoval dnešný stav, bez prestupu. Už aj v Petržalke to platit nebude, tak čo, na DD by mal ostat socík a inde nie?
Reply on: 81-71 #48096:
JA SOM ZA PRESTUPNÝ SYSTÉM! Ešte raz, 32 slúži aj pre Kramáre, neviem aký by malo význam jednu linku rozkuskovať, hoci by mali rovnaké intervaly... Dlhé diely - Patrónka a Kramáre - Hlavná stanica.
Do riti, z Dlhých dielov je na hovno spojenie.

Ešte jeden príklad linka 95 bude v Petržalke ako prípoj k električkám na Šafárikovom námestí, (prípoj z Dlháčov k električkám je 33) a linka 93 je spojenie Petržalky s Hlavnou stanicou (čo je na Dlhých dieloch 32).
A keďže je Petržalka niekoľkonásobne väčšia sú tam aj ďalšie linky.
Reply on: debil #48099:
Ja som sa síce k tomu nevyjadroval, ale odpoviem. CP ešte asi nie sú hotové, a tipujem, že 4.9. tu už budú, lebo webmaster ich zvykne dať deň vopred.
Reply on: 81-71 #48096:
Lenže je rozdiel 1x prestupovať na jednej zastávke ako prestupovať 2x a to tak, že prechádzať na druhú stranu (teda to bolo porovnanie Lúky VIII - Šafko a Karlova Ves - Kramáre)
Reply on: Andy #48084:
Chlapi, mne ide o to, aby som najneskor 4.9.05 vedel, ako mi pojde na druhy den doprava. Zaujimaju ma hlavne prve ranne autobusy.A privital by som to na oboznamenie sa aj skor. Ved stacia napr.odchody z konecnej a casovy rozpis jazd medzi zastavkami, netreba na info taky kompletny CP,s vyhladavanim ako tu je.
Reply on: 81-71 #48096:
A spojenie DD - Kramáre, Slávičie údolie - Kramáre, Hl. stanica, sú od macochy?
Reply on: inTony #48090:
To som nevedel. Lenže napr. pri linke 92/192 by to mohlo vyvolať chaos. Predstav si že stojíš na zastávke a príde ti 192. Teraz chceš zistiť, kam ide, tak pozrieš cestovné poriadky a nikde 192 nevidíš. A možno keby si ju videl, tak by si ju začal používať, ale takto sa o nej dlho nemusíš dozvedieť.
Reply on: inTony #48083:
Ten príklad sso sídliskom Lúky 8 je síce pekný, aj by tam stačil jeden bus, ktorý by zvážal ludí na nosný sytém (malo byt metro, nakoniec bude obyčajná električka), spomínam to preto, lebo 95-ka ma dočasne nahrádzat chýbajúci kolajový nosný sytém na uzemi Petržalky, mal by približne kopirovat trasu buduceho nosneho sytemu. A teraz davaj pozor: NIKDY ale prosím Ta NIKDY nezrovnávaj AUTOBUS aj ked možno v slušnom intervale s KAPACITNOU KOLAJOVOU DOPRAVOU! Tú 95-ku nemožeš brat čisto ako "nosnu linku" v dnešnej dobe, ked nie je nič vybudovane.

No a čo sa Kramarov týka, nevidím najmenší problém ist s električkou cez tunel a na Hodžovom námestí prestúpit na trolejbus. Len to by sa muselo prestupovat...

A na Hl. stanicu tiež chodí električka č.1, len to by sa muselo prestupovat...

Jediné čo mu ešte rozumiem, a čo som písal v predošlom príspevku je spojenie s Patrónkou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement