Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KiBEL #48016:
Dnes sa na zastávkach už nejaké info objavili, zatiaľ len v prístreškoch je A3ka.

Re #48028 inTony: Linku 32 by mohli teoreticky zrušiť a 29 presmerovať cez Mlynskú dolinu a Kramáre na Hlavnú stanicu. 🙂 Interval je podobný a Devínčania spod mosta by mohli ísť električkou.. Len to by potom museli nejak vyriešiť aj prestup z "214" na 29 mimo špičky, ktorý je pri terajšom usporiadaní zastávok dosť "ďaleký". V špicke by mala 214 chodiť až pod Nový most, takže to by sa prestupovať dalo na Botanickej záhrade.

Re #48044 hoppusmark: To by museli byť triobusy.. 😃

Re #48054 TeBeCe: Len dúfam, že nízkopodlažnosť nevyriešili tak, že dali namiesto schodov minieskalátoríky? 😃

Re #48061 Mopy: Hlavne nechápem, prečo zas menia systém označovania liniek. Pred pár rokmi sa zaviedla napr. 91+191, a teraz idú robiť 92 iným systémom.. Čo im bráni v označení 82+92 alebo 192+92, to nechápem.
Reply on: inTony #48064:
A mas pravdu, nato som skoro uplne zabudol..
Reply on: Mopy #48063:
kedysi boli aj v Bratislave jednotlivé linky rozdelené na spoje napr. 79, 279 bo 77, 177, 277 bo 49, 149... Len nech je to buď tak alebo tak...
Reply on: inTony #48061:
Viem co myslis, ale co takto to rozdelit na 92A a 92B?? Acko by bola do Wolfswagen a Bcko v sedle.. To iste by mohli navrhnut aj pri 80ke Acko - Matadorka a Bcko - Kopcany, inak si myslim, ze vtom bude zmetok keby dali dalsie cisla alebo nechali len jedno. Problem by to byt nemal, ved vo Viedni teiz nektore linky tak funguju tusim 171ka.. 74ka
Chcem sa opýtať, vie už niekto harmonogram prevážajúcich liniek? Alebo aspoň kedy bude dostupný ?
Ten bus 92, v sedle mi bude pripomínať linky 22 a 49...
Kým v sedle premáva linka 49, v špičke chodí 22, a sú to dve linky, zatiaľ čo pri 92 to bude veľmi podobne a stačí tam jedno označenie...
Tak aby to malo nejkú logiku by mohli zlučiť linky 22 a 49, alebo tú 92 rozdeliť na 82 a 92..
Zdá sa, že Večerník už prestal tak veľmi kritizovať nové linkové vedenie v Petržalke. Zaujímavý článok je na http://www.vecernikba.sk/1163a00b.php

Agresívny pasažier vo vlaku
http://www.vecernikba.sk/1163a04a.php
Reply on: hoppusmark #48058:
no par krat som sa ULFom viezol, ale nezda sa mi to vobec nijak uzasne...
Ad tram from Končar(Croatia): Celkom v pohode elina, neviem ako by to ale bolo so servisom+ náhr.diely Chorvátsko je predsa len trocha ďaleko(aj keď do tohoto sa fakt nevyznám tak sa vopred ospravedlňujem ? )
Mne sa celkom pozdáva česká Astra príp. Trio, a som zvedavý ako bude vyzerať tá nová tram pre Prahu.
Také niečo by nám podľa mňa úplne stačilo..
Aj keď taká ULF je oproti ostatným elinám neporovnateľne lepšia ? ?
Reply on: papuca #48055:
Ja bývam na Meličkovej, chodievam kolo 7:00 a keďže si dávam dosť načas ? chodieval som 32, bo s 33 som to už nestíhal, občas však je zápcha aj na Molecke, tak zbehnúť peško je najistejšie ? keď bežím som tam tak rýchlo jak bus.. A hore som sa už tiež naučil chodiť peškom, po škole už fakt nemám chuť sa tlačiť.. ?
Reply on: 81-71 #48051:
Nejak to vyriešia ale 32 nemôžu zrušiť, poskytuje dôležité spojenia obyvateľov Dlhých dielov a Kramárov s nemocnicami na Kramároch, s Mlynskou dolinou, Slávičím údolím, s uzlom na Patrónke a Hlavnej stanice. Pamätám si ako nepremávala cez víkendy ešte ako 44, a tá linka fakt chýbala.
Reply on: inTony #48043:
no, ja byvam kusok pri policajtoch, tak nie je problem zbehnut dolu. trocha blbo sa ide zo segnerky hore, ale aspon clovek co nezlenivie ;o) ale rano (cca 7,45) nemam problem dostat sa do busu. hmmm,ale zato okolo 16.h a 18.h smerom hore…!!! parada! lepsie ako vo filmoch o unosoch dopravnych prostriedkov (ludia natlaceni v nekomfortnych podmienkach :o) )
Reply on: hoppusmark #48050:
V Petržalke by tiež mali jazdit troliky, takže ta vozovna sa bude budovat asi tak, aby tam v buducnosti troliky mohli byt ?
Mimochodom, nevie niekto bližšie info o vozovni Dúbravčice? Tá vozovna by určite zjednodušila vypravenost električiek v západnej časti Bratislavy ?
Reply on: 81-71 #48042:
no, robi sice na useku ekonomickeho managementu kolajovej dopravy, ale su ruka v ruke z dopravnym podnikom a proste to niekde citali a boli zvedavi, ze ako to tu bude. nakolko csto chodi do BA, tak ho to proste zaujalo aj trocha viac. co ale konkretne ich zaujalo, to neviem. ?
Reply on: inTony #48049:
inak osobne si myslím, že by bola velka škoda aby dalej jazdili smradobusy na DD, ked sa tam ide už robit ekologická trolikova trat. Ved napokon, nech aj obyvatelia na Molecovej prestupuju na eliny, šak aj Petržalčania budu musiet prestupovat ? nemusime mat linky od všadial všade ?
Ešte k tej vozovni..Citelisy z dlháčov to majú bližšie na Hroboňovú, Janíkov Dvor by som nechal len pre autobusy a električky. ...A teda hlavne ho treba najprv postaviť. Dúfam ale že keď sa začne stavať na mieste dnešnej vozovne v Petrž. tak ju nezrušia bez náhrady ?
Reply on: 81-71 #48047:
hej, na to som myslel tiež.. ale to by boli peniaze navyše
Reply on: hoppusmark #48044:
nieje to podstatné.. ja by som radšej prijal 223 , to je bližšie existujúcemu číslovaniu trolejbusov..
Reply on: inTony #48045:
a čo tak predĺžit spomínaným smerom trolík ? Ekologická doprava ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.