Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #47993:
ok, dik moc za vysvetlenie. ano, adhezia je prilnavost. sice mam len „povrchne“ vzdelanie technicke a na vyske som sa rozhodol predsa len venovat inym veciam, chapem ta. ? aj tak mi to ale trocha vrta v hlave a ked som to teraz vysvetlil tuto hla kolegovcom, zacali spekulovat nad tym, ci to stupanie trati je naozaj az take… ale v tomto verim odbornikom. ? takze dik
Reply on: 81-71 #47990:
ale no tak prosim vas, shak skusme byt optimisti a mysliet si, ze dpb vsetko domyslelo, prepracovalo a malo na pamati najma cestujucu verejnost a az potom svoje vlastne ambicie individualnych clenov managementu. fakt nas mozno milo prekvapia. a most apollo? hm…nie su v nasej milovanej BA vsetci pribuzni? ?
Reply on: papuca #47973:
Ad vlecniaky: Ak ti hovori nieco slovo adhezia, budes mi rozumiet (a v podstate by som tu s vysvetlenim rovno mohol skoncit) 🙂 Ak nie, tak male intro - pomer hnacich naprav (cize tych, opatrenych motormi) k ich celkovemu poctu, inymi slovami pomer hmotnosti, ktora aj prenasa trakcnu silu na kolajnice, ku celkovej hmotnosti.
Jednoducho - prevadzkovat v BA kopcovitych podmienkch vozidla/supravy s 50% adheziou je... len o malicko mensia zvrhlost, ako prevadzkovat v Tatrach serble typu 425.95x s 33% adheziou, zvysenou kadejakymi zavaziami na mozno 40% (odbornici, opravte ma).
V BA je na niektorych miestach aj 66%-na adhezia vozidiel K2x problemom, a keby si mal trakcny voz s vlecniakom, na stanicu sa ti za nevhodnych podmienok nema sancu vyhrabat ani s tonou piesku. U nas je jednoducho potrebna 100%-na adhezia, takze by si potreboval nie vlecniaky, ale plnohodnotne trakcne B-vozy, cize by sa lisili len absenciou kabiny a niektorych riadiacich obvodov, a domysli si, ci by sa to vobec vyplatilo 🙂 Dalsia vec je, ze k T6 sa vlecniaky nevyrabali, k T3 som vlecniaky kdesi videl (tusim Osijek kedysi pradavno?), ale BA ich chvalabohu nema 🙂 Trakcne B-vozy (bez kabiny) sa tusim robili len ku T4 (pre nejakych Nemcov), a urcite nestali o nic menej ako A-vozy T4 🙂

Zmena temy: Pre vsetkych, ktori nechapu obratisko Dostihova draha - to NIE JE myslene ako konecna Dostihova draha, to je myslene ako konecna Nam.hraniciarov, a kedze tie vozy tam nie je kde otocit, tak aspon odvezu tych par ludi 1 zastavku na/z Dudovej, a tam sa otocia. Technicky neexistuje lepsia moznost, ako ukoncit linku na Nam.hraniciarov (co povazujem za celkom rozumne ukoncenie).
Reply on: 81-71 #47990:
ale jasne, ze bude. ved sa metro dusuje odusu, ze to vsetko bude tip top a pripravene a ked nie, tak ze skocia z mosta ?
Inak, neviete, kde by som mohol najst jektovu dokumentaciu pre trolejbusovu trat na Dlhé Diely? Neviete, kde bude končit a začínat približne trolejové vedenie ?
Reply on: Andy #47986:
A ešte jedna vec, DPB sa zaviazal na termín5. september, čo však neznamená, že Apollo 5 .septembra bude v prevádzke. Stačí ak trochu sleduješ info okolo mosta. ?
Reply on: Andy #47986:
Vačšina zmien sa Mosta Apollo vobec netýka, tak ako bude provizorne jazdit L95 zhruba po trase eliny či čo za čudo to bude ? a taktiež sa mohli predbežne linky určene cez most Apollo zatial hodit cez Starý most.......
Reply on: 81-71 #47985:
šoková terapia... ?
Reply on: Andy #47986:
Veď by to bolo len na dva týždne ?
Reply on: 81-71 #47985:
A autobusy budú lietať ponad Most Apollo? 🙂
Nevie niekto prečo sa reorganizácia liniek zavádza snad v ten najnevhodnejší den ? Kedy ide vacsinu dovolenkách do práce a detska do škol ? Nebolo lepšie tuto zmenu zaviest už teraz, aby si na nu ludia aspon trochu zvykli v čase menších prepravných narokov a tým aj menšieho chaosu ?
Reply on: juro #47932:
Mas svatu pravdu a nad tou 83 sa nepozastavuje rozum len mne, ale aj ostatnym obyvatelom na trase: Ovsiste, Sustekova, Lachova rano 4:56 cca 20 ludi v buse nie len cez tyzdne, ale aj cez vikendy.
Nuz uz asi nenarobime nic ako sa prevtelit do novej situacie od 5.9.05.

Prajem prijemne nacas dojdenie do prace na 6h, nie len cez tyzden, ale aj cez vikend. ? ?
Reply on: S499.1023 #47920:
Ak nerozumiem Ja, tak Ty uz duplom nerozumies a predpokladam, ze si instalater? Mam pravdu? ? Mate na praci ropovodne rure? Pekna praca, ale do problematiky mhd v Ba sa nehodi! ?
Reply on: Eury #47981:
Je to tajné, je třeba naprostá mlčenlivost 🙂
Trochu mimo temy ale pozeral som novinku o oprave TAMu 3709 a wsimol som si tam na obrazku wzadu nejaky diwny skelet - pripominalo to zad karosy ale bolo to nejak diwne seknute, jak keby to xceli sprawit na kabriolet ? Newiete o tom niegdo nieco? ❓
Reply on: R.A.T.P. #47966:
Cool man. Ak by mal niekto zbytocne miliardy, mozme zacat kopat a stavat. ?
Výrobca autobusov SOR Libchavy zmenil majiteľa http://www.sme.sk/c/2351538/Vyrobca-autobusov-SOR-Libchavy-zmenil-majitela.html ... som zvedavy co to prinesie ?
Reply on: juro #47974:
joooj, ja neberiem istotu, ja som len nekonecny optimista 🙂
Toto sem síce nepatrí, ale je to povšimnutiahodné:
http://scorpions.cz/poradna/viewtopic.php?t=15496 ?

Spomenul som si na ten prípad KE vodiča električky, ktorý tu bol rozmazávaný.
Busy na linke 89=hotová pohroma v zadnej časti vozidla.
Veď napokon ako celé kopčany.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.