sak to som hovoril o tej kt8 ze nemoze chodit na 1000mm lebo je siroka ale rano posielaju za sebou 2petky jednu z karlovky jednu z dubravky alee trebalo by aspon mi 3 popripade t6a5 17-ky namiesto k2
slovanista21: Zabudol som na 17, tú by som dal za podmienky, že 5 bude cez Kamenné nám., rovno cez Obchodnú.
A s tými KT8 inak povedané: Posledná dodávka bola myslím ako KT8D5N pre Brno, niekedy v rokoch 1997, 1998 a keďže ich výrobca ČKD skrachval, už sa vyrábať nebudú. Inak povedané už to máš jedno. No aj tak KT8 sa nikdy na 1 000 mm nerobila, a je otázne, či z technických dôvodov by vôbec na tomto rozchode mohla jzdiť. O tom ti však už skôr povie viac niekto iný keďže technika nie je práve moje veľké hobby.
ja si myslim ze rusenie elin sa v ziadnom pripade neda akceptovat akceptovat by sa dalo to keby posilnili petku ale poriadne myslim ze kt8 by stacili ale to nieje mozne
Mám dojem, že je tu malý problém a to, že nie je možné odbočenie od NOÚ k SÚSCH. A ešte k tomu by si zhoršil spojenie Kramárov s Hodžovým nám. a okolím.
Ten električkový návrh by sa dal akceptovat iba v tom prípade, ak by bol v úzkom centre vybudovaný PRESTUPNÝ UZOL NA ÚROVNI a nie dáky fraška v podobe asfaltového ostrovčeka s terčíkom. Ovšem cez toto všetko by som musel ešte prehliadnut to zníženie prepravnej kapacity na úsekoch, ktoré som tu už spomenul. Ono vlastne, to bude dost hanba, ak dojde turista do BA vlakom na Hlavnú stanicu a zistí, kolko odtial jazdí električiek s intervalom...a, že ak sa chce niekam dostat, bude musiet neviem kolko krát prestupit. (samozrejme to ako vyzerá "električkový terminál" sa ani nevyjadrujem). Pravda je, že z Hl. stanice chodia aj busy a T-busy, ale ak chceme mat nosný systém koľajový, toto by sa nemalo stat na tak dôležitom bode akom Hl. stanicu určite je.
ale ved rano bude chodit 17 karlovka-nabrrezie-racko-vinohrady len si zober ze na petku chodia rano cez skolu v eliny za sebou a ked chcu polovicu zrusit tak budu musiet posielat min4 eliny za sebou a ani 2 nestacia ani pri posilneni 17-kou
Podľa mňa bude po novom spojenie z Hl. st. dostatočné a na 13 by som dal špička 12, sedlo 15, víkend 20 a radšej posilnil vajnorskú radiálu, alebo spravil 5: Dúbravka - nábr. - Šafárikovo nám. - Nám. SNP - Obchodná - Rača a 9: Dúbravka - tunel - Kamenné nám. - Krížna - Ružinov. (vďaka tomu by si sa z Kamenného nám. dostal všade.)
Ja sa skôr bojím ,,úžasného linkovania" v CMO. Zrušenie priameho spojenia Šafárikovho, Kamenného nám. a okolitých ulíc s Račou v sedle, večer, cez víkend.
Ako si písal zhoršeniu na Vajnorskej radiále (vlastne len 1 linka do centra).
Zato linka 3, ktorá keď pôjdeš z Komisárok do Ružinova ti umožní vyhliadkovú jazdu.
Keby Devín mal záujem (= platil) a Devínčania jazdili, utčite by mohol byť aj dnes hustejší interval. Ale dúfam, že by to nebolo pravidelných 17 minút, lebo za to by som niekoho vedel zabiť.
Ale realita je taká, že väčšinou nie je zaplnený ani ten SORrybus a pokiaľ je pekne, tak je to posilnené klobásami.
Yzerman22