Tá moderátorka to teda nejak nezvládla... Keď bola otázka o veľkokapacitných autobusoch, tak keď Weigl povedal o 7 malých autobusoch, tak moderátorka túto otázku považovala za zodpovedanú.
a to je presne to, o com tu uz tyzden hovorim. nezvladnute PR, nezvladnuta komunikacia. dpb nepodava ziadne zmysluplne informacie, ale caka, ze cestujuci pochopia a nebudu nadavat. preco v tom blbom podniku obcas niekto aj nepremysla??? ?
Ked si to zhrnieme tak povedal o novom linkovani asi toto:
L96 - spicka Prokofievova ??? - ZST Nove Mesto
L95 - Vysehradska - Safko
L93 - Vysehradska - HL.ST
L68 - Holicska - Bajkalska
L98 - Jasovska??? - OD Slimak
L66 - Mileticova?? - Domkarska
A zaujala ma odpoved na otazku: Preco rusite L81. Pretoze je problem s obratiskom ked sa autobusy tocia v stvorprudovej komunikacii a zataca az na doraz (nepamatam sa ako to presne povedal) co nici autobusy
Ak som dobre počúval, tak zmeny budú na stránke DPB koncom augusta už aj s novými cestovnými poriadkami. ?
Ináč, hovorili o všetkom možnom, ale o zmenách k 5.9. ani nie 10 minút. Hlavná vec, že sme sa dozvedeli, že býva v okolí Jasovskej, že vie šoférovať autobus a že ešte nebol na dovolenke... ?
Pytal som sa ho, ci sa neplanuje nakup novych velkokapacitnych autobusov... Moderatorka sa vzdy zakoktala a povedala tusim "velkokokapacitne". Ale inak sranda, ale skoda, ze som nenapisal, ze ci sa uz znizil pocet tagov (sprejerskych).
Pytali sa ho, odkial berie podklady pre zmeny liniek. Wow, vraj uz az v desiatich! vozidlach su nainstalovane napravove vahy! Super, nie? V Presove su na vsetkych vozidlach
V poslednom vstupe preberal p. Weigl zmeny linkovania od septembra. Snazil sa vysvetlit lepsiu dostupnost z Petrzalky aj za cenu viacerych prestupov. Spomenul, ze zavedenim linky 98 celotyzdenne sa usetri pri cestovani do oblasti Slimaka a Race asi 30 minut a linkou 95 na Safko asi o 10 minut. Samozrejme, vobec nevysvetlil, ze zavedenie viacerych prestupov umozni na tych nosnych linkach kratucke intervaly. Cize pekne vymenoval vsetky nedostatky noveho linkoveho vedenia a nespomenul tu hlavnu vyhodu, pre ktoru sa to robilo.
enge2