Pytal som sa ho, ci sa neplanuje nakup novych velkokapacitnych autobusov... Moderatorka sa vzdy zakoktala a povedala tusim "velkokokapacitne". Ale inak sranda, ale skoda, ze som nenapisal, ze ci sa uz znizil pocet tagov (sprejerskych).
Pytali sa ho, odkial berie podklady pre zmeny liniek. Wow, vraj uz az v desiatich! vozidlach su nainstalovane napravove vahy! Super, nie? V Presove su na vsetkych vozidlach
V poslednom vstupe preberal p. Weigl zmeny linkovania od septembra. Snazil sa vysvetlit lepsiu dostupnost z Petrzalky aj za cenu viacerych prestupov. Spomenul, ze zavedenim linky 98 celotyzdenne sa usetri pri cestovani do oblasti Slimaka a Race asi 30 minut a linkou 95 na Safko asi o 10 minut. Samozrejme, vobec nevysvetlil, ze zavedenie viacerych prestupov umozni na tych nosnych linkach kratucke intervaly. Cize pekne vymenoval vsetky nedostatky noveho linkoveho vedenia a nespomenul tu hlavnu vyhodu, pre ktoru sa to robilo.
Ikarus280: chcel si napisat Bílek, nie? A on tam uz nejaky ten priekak na konte ma. Ja viem aspon o dvoch. Teda minimalne o dvoch... Nemaj obavy, od septembra bude vylepsovat statistiju nehodovosti prazskeho metra. Rovnako ako v Bratislave a Brne. U autobusov DPP, Kacerov vraj poslucha, avsak nemam to overene spolahlivym zdrojom, ale vieme vyzistit... Mozno panboh dal a aj motyka vystrelila.
T3
? Otazka znela: "V buducnosti" ?