pepo:So všetkým súhlas ale aký majú na rachot vplyv drevené pražce,to by som naozaj rád vedel.Drevený pražec totiž,na rozdiel od betónového,pruží a tlmí,čím prispieva k znižovaniu hlučnosti.
Tak aspoň to, hoci je to len polovica zo spomínaného úseku. Katastrofálny stav je aj ďalej medzi zastávkami Nový záhon - Pekná cesta. Rachot tam ešte podporujú aj drevené podvaly. A koľajnice na zastávke Nový záhon sú v oboch smeroch od koľajových bŕzd už tak zodraté, že ich hlavy nemajú hádam ani tretinovú hrúbku. Iste by si zaslúžili vymeniť. Tiež sa tam rozpadávajú niektoré zvary atď atď... No ale, ako som vravel, vďaka aspoň za tú polovicu.
uplny a totalny suhlas. ale o komunikacii dpb, resp. jej neexistencii by sa dalo rozpravat (popisat) vela.
je ale dobre, ze aj tu sa deju pomale ale iste zmeny. vodici uz nie su taki hulvati ako kedysi, obcas ma to sameho prekvapi. na konecnej si sofera uz nezmylite s bezdomovcom. niektori su dokonca ochotni podat informacie bezradnym turistom... takze klobuk dole pred jedincami, co podniku robia dobre meno, alebo napravaju to zle.
mimochodom, minule som videl v 61 na dvierkach vodica cedulku SORRY, WE DON'T SELL TICKETS... aj to je podla mna pozitivne, i ked by pozitivnejsie bolo, keby cudzinec vystupivsi na letisku mal sancu si tie listky kupit aj inde ako v automate. len malo britov si totiz so sebou donesie pri prvej navsteve slovenska dost slovenskych minci, aby si mohli kupit listok na autobus... mozno by sa tu dal vyuzit infostanok mesta (ale to by musel byt otvoreny dlhsie ako do siestej vecer)...
ale,ale..nie je oznacovanie "vlcaaakof" za blbcov trocha alibisticke? hroch tu spominal PR - teda vztahy s verejnostou. a to zlyhalo....na celej ciare. dpb ma byt serizonejsie ako novy cas (blby kligusovsky proste nieco pisat musi aby sa to kupovalo) a keby teda serizone bolo, neboli by negativne ohlasy az take rozsiahle. DPB proste vacsinou komunikuje sposobom, budte radi, ze pre vas nieco robime... bodka. ?
cest aspon tym beznym zamestnancom, ako napr. soferom, ktori pri pripadnej zmene dokonca otvoria dvere a informuju cestujucich o napr. zapche a preco stoji...zial su to len vynimky zda sa...
ale staznosti na dpb bolo dost. a linkovania sa nebojme, na mnozstvo nehladme!! ?
Konečne! Vajnorská, Radlinského ale aj iné trate už po zbrúsení prahnú veľmi dlho. Len stále je akosi zabudnutý úsek ŽST Vinohrady - Pekná cesta. Tam je už z trate absolútne zúfalá vrakáreň. A pritom to je priamo pri vozovni Krasňany. Veď ten rachot im tam musí doslova vybíjať okná, no napriek tomu sa stále nič nedeje.
Ano, podla toho co som pocul a cital, ich mali robit tento rok postupne (az na ten tunel, ktory myslimze nebol v tohtorocnom plane vobec), lenze Kapucinska z toho planu zjavne vypadla, kedze ju mali robit teraz cez leto, a namiesto nej robia nic
ja sa odvolavam na tento prispevok #47108 Andy. aj tak mi to uz tyzdne strasi v hlave, takze cim skor sa dozviem, ako to vlastne bude, tym skor sa moja hlava bude vediet venovat inemu ?
ono, vysvetlovat vzdy nestaci. prave preto, ze ulohou medii nie je propagovat dpb, malo si dpb trochu postrazit PR. v momente, ked zacali media brojit a cestujuci sa bat, mal byt vytiahnuty krizovy plan komunikacie a vyrazit do protiutoku, vysvetlovat pozitiva a obhajovat zmeny a najma ziadat ludi, nech pockaju na finalnu verziu. na co sa zmohli, bolo len par chabych zdvihnuti hlasu v novinach... skoda.
mimochodom, som zvedavy, ci naozaj zajtra nieco bude.
Zaujimave, ze sa tato zmena trasy 67 nikde nespomina. Vsade sa pise len o Petrzalke, ale ze sa toho pomeni vela aj v inych mestskych castiach o tom sa uz nepise. Vazne som zvedavy ako to bude vyriesene ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mikimaus