6625- klb.15 Tr 212 11:00h. Zaujimava jazda na kramáre. Trhanie vpred vzad Tesnotka za nakladiakom. Tuším by si mal tento vodič urobiť skúšku si vážiť cestujúcich a zopakovať ako sa plinule brzdi a rozbieha na trolejbuse. Alebo chce ešte viac opotrebovať pískajuce brzdy a naštvať tých zopár cestujúcich??? ? Asi mu trhá nervami ?
a ostatní, jáj tak o tom by sa dalo hovoriť. Strašná bezohľadnosť vládne na cestách a najmä čo vystrájajú vodičky za volantom a vodiči luxusných áut /tu v Blave treba okrem značiek BA dávať veľký pozor aj na MA - to sú asi najhorší experti na jazdu/
Ináč včera LX43 prišla na Kolibu s 35minutovým meškaním, práve pre odstavené autá pri rampe...
A ak môžem, ešte jedna príhoda z Viedne. Šiel som električkou a vedľa bol uzavretý jeden jazdný pruh /čerstvo vyfrézovaný a práve ho už aj asfaltovali/. Jazdilo sa v druhom jazdnom pruhu, kde bola menšia kolóna vozidiel a tu zrazu v tom uzavretom pruhu si to palilo auto a mňa v tom momente napadlo, "to aj tu sú takí blbci" a pozriem na ŠPZtku a tam BA... ?
K tej hlúposti vodičov áut: Keď som išiel X43 smer Koliba, tak na Kamzíku musel šofér zastať, lebo zaparkovaná škodovka do polovice vytŕčala do cesty. Sedel v nej vodič a akosi nechápavo hľadel na autobus a potom sa spýtal, že či prejde. ? Šofér odpovedal, že prejde ale aj s jeho kufrom. ? Potom mu už asi došlo, že sa musí posunúť.
Takisto som už zažil, že autobus stál v pruhu pre odbočenie a rovno a vo vedľajšom pruhu stálo auto. To naštartovalo na oranžovú a bezohľadne skrížilo autobusu cestu a odbočilo. ?
Andy: Prečo už nepôjdeš nočákom? Dúfam že sa ti nič zlé neprihodilo...
Mimochodom ja som ešte nočákom nikdy nešiel a ani to neplánujem..:-) Aj keď strašne nerád dávam zarábať taxikárom.. Ešte že nechodím každý deň večer von ?
Z: plne s tebou súhlasím, tiež mám niekedy pocit že vodiči áut ktorí bezohľadne skrížia cestu autobusu o tom buď:
1. absolútne nerozmýšľajú(takpovediac s..rú na to..)
2. nechápu čo to s tými ľuďmi v buse spraví
3 sú totálni magori a robia to naschvál..
Ono to býva rôzne. Slovo "krepy" nie je niekedy celkom namieste - ale človek žijúci v hlavnom meste si niekedy ide oči vyočiť, akých neuveriteľností sú ľudia v doprave niekedy schopní... Väčšinou toto vyvoláva tie brutálne brzdenia, ale bohužiaľ je to niekedy "menšie zlo"... Napríklad vidieť dávať osobák prednosť v jazde spôsobom, že celý čumák vystrčí autobusu do jazdnej dráhy... alebo tam, kde odbočuje 32ka z DDielov v pravom uhle doprava pred posledným briežkom na Molecovu...keď si tam tandem za sebou idúcich taxíkov v peknej rýchlosti naaaadherne "rezne" už tak ťažko prehľadnú zákrutu... (a kvoli výhľadu je to tam istené aj zrkadlom-proti bezohľadnosti nie )... Niekedy prudké brzdenie zachráni celý autobus. Ono totiž veľa Bčkových vodičov nedokáže ani predpokladať, čo je to ohroziť alebo obmedziť 10tonovú kravu plnú cestujúcich, aj keď ide 40kou. A na tých notorických bezohľadných by možno platilo na poučenie odkrútiť s autobusom plným ľudí aspoň týždeň. ? Často takto riskujú i chodci (vidím to denne, tiež tu žijem), lebo dojem veľkosti autobusu dáva i mylný dojem pomalosti. ? A tento dojem nemusí vždy skončiť pozitívne. ☠ A mnohokrát iba profesionalita a skúsenosti vodičov DP v bratislavskej premávke zabránia nešťastiu.
Iba toľko. Je to iba skromný pohľad pozorovateľa. ? ň
?
V Piatok 22.07.2005 sa na autobusovej linke 63 boli pokazené
až tri označovače.Zadný bol úplne rozobratý, ten pri druhých
dverách od konca fungoval a v prednej časti autobusu nefungoval ani jeden označovač.To je čo? ?
Nie je vždy jednoduché vyriešiť odvezenie či vykázanie aromatického cestujúceho k spokojnosti všetkých. Väčšinou treba veľmi citlivo odhadnúť, či (ak sa to dá všimnúť si, že takýto spolucestujúci nastúpil) bude takýto človek agresívny alebo bude komunikovať. Vo väčšine prípadov sa to dá vyriešiť upozornením, či niečím ako "dohodou" (je veľa variant), ale s úctou ku všetkým zúčastneným. Možno to znie ako pritiahnuté za vlasy...ale čudovali by ste sa, funguje to! ? Každý prípad je však iný - a bola som už aj svedkom situácie, že v zime vodič chcel vykázať veľmi smrdiaceho cestujúceho (naozaj VEĽMI - bezdomovec), ale ľudia sa ohradili, aby to nerobil, veď do zimy....
Preto to nie je vždy jednoduché - ale všetko sa dá vyriešiť s porozumením. A ak sa predsa nedá - je možnosť privolať hliadku, či dispečing. ?
Nechcem moc robiť reklamu, ale myslím, že za zmienku stojí, že na stránke http://www.kamnapivo.sk/area/hradza-lava/ sú recenzie občerstvovacích zariadení neďaleko konečnej Povodie Dunaja ako aj tých dvoch pri Vodostave (Flinstonovci a Surf Club).
Stránka www.kamnapivo.sk obsahuje aj recenzie mnohých iných bufetov a reštaurácií, nielen bratislavských. Pri mnohých sú aj fotky.
Ad nove SORy: Budu nasadzovane na presne tie iste linky, na ktore aj starsie SORy, tak ako je to doteraz - SOR ako SOR, nebudu sa robit predsa linky, specialne vypravovane SORmi r.v.2005 Len po velkej reorganizacii dostane 3.DTPA pravdepodobne viac takychto malo vytazenych liniek, ktore teraz robia 1. a 2. DTPA (to miesto 50-tok, ktore budu klbove) - napr. 77, 79, a pod. - a prave na tieto linky (spolu s doterajsimi "SORovymi") budu pravdepodobne nasadzovane SORy, vratane tych, co cerstvo pribudaju
Peon: ja som dnes videl pod Novým Mostom 3527 na linke 30..
K tej zmysluplnosti liniek: ja poznám dosť veľa liniek ktoré by mohli premávať omnoho častejšie s oveľa menšími intervalmi..
No ale to asi nebude to čo myslíš ty ?
Raz som išiel v 63-ke, ktorá prudko zabrzdila, jedna pani si narazila hlavu o tyč (nebolo vidieť vonkajšie poranenie, mohla mať však vnútorné), vodič na najbližšej zastávke voz odstavil a čakalo sa na dispofeldu...
VYLÚČENIE Z PREPRAVY V PRAXI ...
Re #46784 fobust: Ale dožvie ako to vyzerá v praxi, veď vodiči sa tiež boja o svoje zdravie i o život...
Je pravda, čo sa tu raz písalo, že osobu, ktorá napr. príliš zapácha môže vylúčiť z prepravy vodič len vtedy, keď ho na to upozorní iný cestujúci, ktorý povie, že ten zápach ho obťažuje?
A predpokladám, že v nočákoch vodiči nikoho nevyhadzujú a mnohí tiežcestujúci určite jazdia načierno. Ozaj, už nie sú v niektorých nočákoch tí SBS-kári, že?
------------------------------------
VEČERNÁ DOPRAVA NEVYŤAŽENÝCH LINIEK - PRÍKLADY
Ozaj, nie je tak trochu nespravodlivé, že na sídlisko vo Vlčom hrdle ani cez pracovné dni ani cez víkendy po 20 h. nejazdia žiadne spoje? Viem, je to neďaleko od zastávky Slovnaft, ale aj tak je to o ničom v porovnaní s inými lokalitami...
Lebo napr. do Lieskovca prichádza posledný spoj až o 22:30 h. a býva tam určite menej ľudí než vo Vlčom hrdle-Sídlisku... A do Kopčian, kde sa dá ísť z 86-ky či z 90-ky pešo prichádza posledný spoj až 23.12 h.
A taktiež sa mi zdá nespravodlivé, že z Povodia Dunaja odchádza posledný spoj už 18:40 h. (cez víkendy 19:40 h). V tom čase už zrejme nikto nekončí prácu v Povodí Dunaja, ale nablízku sú záhradky, občerstvovacie zariadenia, chatky a cyklistická hrádza... Nie je odtiaľ až tak ďaleko na zastávku Micherov majer (linka č. 77), ale tá ide odtiaľ posledná každý deň už 20:02 h.
Pre porovnanie, prečo "vyťažená" linka č. 27 ide až k SOŠ PZ SR až do 22:15 h. každý deň? Poznáte ešte nejaký iný príklad zmylsuplnosti či nezmysluplnosti premávky niektorých menej vyťažených liniek v skorých ranných či neskorších večerných hodinách?
--------------------------------------
NA KTORÉ LINKY POJDU NOVÉ SORY?
Môj amatérsky odhad: 27, 77, 79 ... alebo skôr na nejaké iné??
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy