Inak neviem prečo mám taký dojem, že to nové linkovanie Petržalky zhorší dopravu najmä na ľavej strane Dunaja.(Zrušenie 71, zrušenie 82, ktorú v úseku Malá scéna-Hlavná stanica nič nenahrádza.) Inak bude vôbec niečo premávať v úseku Dostojevského rad - Košická po Landererovej?
A čo sa týka 50 k Matadoru, nebolo by to nič nové pod Slnkom, pred pár rokmi: 23, teraz 82: Šafárikovo nám.-Hlavná stanica, 38, teraz 50: OD Slimák - Kúpalisko Matador.
A čo sa týka 50 k Matadoru, nebolo by to nič nové pod Slnkom, pred pár rokmi: 23, teraz 82: Šafárikovo nám.-Hlavná stanica, 38, teraz 50: OD Slimák - Kúpalisko Matador.
milannco
Z toho, čo novému systému vyčítali som si najviac všimol (sú to totiž všetko ľudia z okolia zast. Einsteinova, Kremnická, Záporožská) je rafinované vykynoženie linky 82 dopravným podnikom. Spomeňme si - bola veľmi slušne využívaná - špičkový interval 10 minút - pričom vozidlá boli plne obsadené. Potom sa DP vyhovoril na to, že do prístavu musí premávať nejaká linka, tak tam poslal práve 82 - ľudia sa teda prispôsobili a čakali, že po skončení výluky sa linka vráti do svojej pôvodnej trasy. Namiesto toho ju úplne zrušia a bez nejakej lepšej náhrady. Či pešibusové spojenie sídlisko Dvory - diaľnica Einsteinova - Aupark (10-20 minút chôdze) a l. 50 je to náhradné riešenie???
Ráno od Auparku predsa nikto nechodí. Ak by napr. každý druhý spoj l. 50 zachádzal na Kúpalisko Matador. Namiesto vzduchu na trati Aupark - Šafárikovo nám. by zobral ľudí z celého jedného sídliska. Toto považujem za dobré predložiť k zmenám, ktoré majú byť od januára 2006.