Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark #46282:
zrejme reklamacia v Starku (udajne uz v BA bola) ?
SOLARIS maniak: ..by ma zaujímalo čo tam u vás v KE tá vrakosa robila ? ...snáď to nebola prezentácia, nemyslím si že by sme sa mali čím chváliť ?
Nevie niekto ake intervaly maju mat nosne elektrickove linky? Vsade sa pise iba o autobusoch.Nebudu uz asi rovnake ako doteraz pri vsetkych el. linkach.
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Dnes bola na návšteve v Košiciach Vaša Karosa B732 CNG. Ja som ju stretol na Moldavskej ceste pri HM Hornbach smerom od Moldavy nad Bodvou. Neskôr sa nachádzala v garáži VŠA, kde sa pravdepodobne naplnila plynom. Vozidlo bolo ešte bez evidenčného čísla , na display-i mala nahodenú linku č. 17, cieľ Dopravný podnik Bratislava. Ešpézetka: BA-623 LB. Na prvý pohľad vizerala úplne ako naša, no až keď som sa na ňu lepšie pozrel, líšila sa v vo veľkosti otváracích okien, vovnútri mala označovače R&G a vo fonte čísel transparentu BUSE.

Mám to zfotené, takže ak má niekto záujem, pošlem fotky na mail.
Nevie niekto aké má evidenčné číslo? Zujíma ma to, dík!


?
Reply on: Peon #46277:
s tým :: aj mestská časť aj konečná úplne súhlasím. Veď pri prvých mesiacoch premávky Ikarusov boli vydieť aj:
50 Petržalka Jasovská ...
a v súčasnosti sa mi nepáči keď je tam veľkým 93 Jasovská

bolo by to lepšie napr. pre návštevníkov, ktorí sa nevyznajú - napr. z Hlavnej stanice - by videli, že to ide do Petržalky, tak by mali aký taký šajn. Veď, vie nejaký košičan, či Jasovská je v Petržalke??? ?
Nieco pre cestujucich ludi z oblasti Prievozu a Ruzinova do Petrzalky. Ak by podla noveho chodila 66 tak by podla mna mali spravit aspon moznost prestupu na zastavke Drienova pri gymnaziu (tam ako L74). L66 by za krizovatkou zastavila a na tej istej zastavke by stala aj L68. Zda sa mi to ako celkom vhodne riesenie pre obidve strany. Ked uz nic tak aspon toto jednosmerne riesenie by aspon ciastocne mohlo vyriesit napojenie Ruzinova na Petrzalku.
Reply on: milannco #46273:
Ale Ikarusy majú väčší predný vonkajší displej. Ideálne by bolo, aby všetky (nielen niektoré) ukazovali mestskú časť aj konečnú zastávku (napr. Petržalka a pod tým je napr. Antolská). Niektoré vozy to tak ukazujú, ale 83-ka len Ovsište).

A čo sa vnútorných transparentov týka, tam by to kľudne mohlo byť tak ako v električkách, napr. 83 DÚBRAVKA / Pri kríži, no nie?
Reply on: Ámos Keynes #46272:

Ocel moze byt ta ista, len musi byt konstrukcia inak nadimenzoava. ? Akoze bude cela tazsia.
Papyr: no Košice sú v tomto naozaj špička... V ktorých mestách platí systém všetci všetkými?
Reply on: milannco #46273:
a 198 samozrejme ?

týmto sa ospravedlňujem všetkým priaznivcom tejto linky.
Reply on: Peon #46253:
Ak by sa uvádzanie mestských častí namiesto konečných zaviedlo aj na predných transparentoch autobusov, viem si predstaviť ten chaos -
59, 68, 78, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 88, 89, 90, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 180 - PETRŽALKA

?
Reply on: Sommelier #46270:
Hááá, pár sto tisíc. Viac pruhov = silnešia ocel, hlbšie základy, silnejšie ocelové laná,... ? to nemsylíš vážne.
Reply on: LUK #46268:
Banskobystricky system je pravda omnoho jednotnejsi - vsetci vzdy na predne 🙂 zato Kosice, tie mali svojho casu zvlastne tarifne odbavenie pre vybrane autobusove linky, pre elektricky na rychlodrahe, pre cas po 20.h, pre cas vikendu atd 🙂
Reply on: Andy #46217:
viem velmi dobre, ze ty tomu neveris, ale... Je mi jasne, ze to myslis ako to myslis.
Ja z vysoka kaslem na to, co bude ked ten most otvoria !!!
Zaujima ma, co bude na tej krizovatke o 5,10 rokov. A na to sa moze mysliet teraz. A dufam, ze je aj Tebe uz v tejto chvili jasne, ze medzi pristavnym mostom a mostom lafranconi sa BUDE musiet postavit este jeden (toho sa este my dozijeme) a neskor urcite aj druhy most.
Takze pokial ta krizovatka bude ucpata v spicke, vies si predstavit situaciu o 2 roky, ked naroky na nu stupnu ? A o 10 rokov ? To vazne povazujes to riesenie za spasonosne ?
najma ked sa vychadzalo z projektu roku pana 1976 ? Pritom ten most mohol byt s prispenim par 100 tisic 6 prudovy ?
Reply on: Ámos Keynes #46224:
Mal som na mysli nepredlzenie tych na Prievozskej, ktore su tam viac ako podstatne. Len ci bude ta zmena v mysleni tym spravnym smerom, pretoze narast individualnej dopravy je v horizonte minimalne 20 rokov viac ako isty.
Reply on: Papyr #46266:
...což je blbost, niet dôvodu takto miasť substrát výnimkami a obmedzeniami v nástupe do vozidla... ?
Reply on: Peon #46257:
Gratis cestovne pre cestujucich nad 70 rokov (obcanov SR) okrem Bratislavy funguje tiez v Presove.

(Vynatok z tarify: Nárok na bezplatnú prepravu majú:
1.1 deti do začatia povinnej školskej dochádzky,
1.2 držitelia preukazu ZŤP a ZŤP-S vrátane invalidného vozíka, sprievodcu alebo vodiaceho psa,
1.3 občania SR nad 70 rokov,
1.4 držitelia osvedčenia podľa zákona č. 255/1946 Zb. Československej armády v zahraničí alebo potvrdení ministerstva obrany o účasti v I. a II. odboji, občania uvedení v §29 zákona č. 87/1991 Zb. o mimosúdnych rehabilitáciách v znení neskorších úprav, držitelia preukazov SANO, KVP, SZ VTNP-PTP. )
Reply on: Kami #46262:
Drobne upresnenie: V Presove je nastup na vsetky dvere OKREM prednych. Cez predne dvere mozete nastupovat len ak ste dochodca alebo ak planujete kupit listky u vodica, a tiez na nocnych spojoch.
Reply on: BMko #46264:
ziadna skoda sa nestane...
Reply on: *SOLARIS* maniak #46261:
Kvoli takym ako ty, boli pozastavene

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement