runway: Ha ha, že L81 spája PRIAMO Hlavnú stanicu a ŽST Petržalka. Tak taká L93 sa môže ísť potom schovať, čo? Už vidím, koľko ľudí sa trepe na/zo Záporožskej, len aby sa mohli odviesť tvojou 81kou.
>> "Dvojičky čakajúce na Al Kájdu menom technopol je riť Petržalky"
vas slovnik nepozna hranic
>> K L A M E Š a Z A V Á D Z A Š
prosim odpustite si neustale narazky. Kazdy vie ze ten navrh zhorsuje kvalitu cestovania minimalne vo viacerych oblastiach petrzalky. Napr. v oblasti v ktorej byvam ja dojde k zruseniu 5-tich liniek (97, 78, 92, 81, 85) a nahrada ma byt 1 linka 95, ktora ma zachadzat na safarikovo namestie kde nikto chodit nepotrebuje.
Momentalne mam priamy pristup jednym autobusom 81 na Zochovu -> elektricky 9,5, mrte dalsich autobusov s ktorymi sa dostanem kdekolvek.
81 spaja priamo 2 vlakove stanice (Petrzalka + Hlavna stanica)
že 81 najlepší autobus v BA,... haha. To môže každý obyvateľ povedať o tom svojom autobusíku, a keby to tak bolo žiadne zmeny by neboli,.. a bolo by to tu na hovno!
...za predpokladu, že v celých nekonečných mestských riadiacich štruktúrach sa nachádza aspoň jeden jediný človek, ktorý je schopný takéto veci posúdiť a kompetentne o nich rozhodnúť...
Neviem posúdiť, nakoľko boli podmienky teraz nastavené na konkrétneho víťaza, keďže podrobné zadanie som nevidel. Ale keďže kritériom bola podľa všetkého len najnižšia cena a žiadne iné hľadiská sa nezohľadňovali, korupciu v tom asi ťažko hľadať. Písalo sa síce, že všetky komponenty musia byť overené v praktickej prevádzke či čosi také, ale proti tomu ťažko čosi namietať.
Veď ono zjednocovať vozový park je logický a správny krok. Len ja vôbec nie som presvedčený o tom, že práve platforma Agora/Citelis je tá správna...
info čo sa satlo na Einsteinke od jedného roboša. Zdroj moja priateľka, čo bola zvedavá a spýtala sa.
ze sa tam vytvorila jama, cesta sa preborila, kvoli
tomu ze tam nieco pretlacali este davno pred tym popod cestu k dialnici a
zrejme to zle urobili alebo to voda podmyla alebo co, jednoducho im podlozie
povolilo. museli to vybrat (tu cestu) a opravit ju. povodne si mysleli ze
odstavka bude trvat 2 az 3 dni ale nebolo to take hlboke ako si mysleli a uz
dnes o 2hej v noci to spristupnia, takze rano to uz bude ficat normalne. a
ja na to ze ci uz to teraz vydrzi a on ze hej lebo ked dokoncia dialnicu tak
sa bude opravovat cela cesta Einsteinova (nejaky ten mesiac, dva) a doprava
pojde po uz hotovej dialnici. a hotova bude vraj uz v septembri...
Nie to určite nie a je nám zrejme obom jasné, že ide o korupciu, ale zase na druhej strane nemôžeš dať do výberového konania podmienky, ktoré nebudú užšie špecifikované, lebo ak dáš podmienky trolejbus s pomocným pohonom, tak to môže byť aj nejaká stará šunka s prípojným vozíkom kde bude agregát a na základe najnižšej sumy to vyhrá.
A ty vieš o tendri na nové busy niečo viac. Napíš mail prosím čo vieš a čo nevieš. Dik.
Pritlačiť veru mohli. Obzvlásť, ak im muselo byť jasné, že víťaz tejto súťaže bude mať omnoho lepšiu štartovaciu pozíciu pri tendri na autobusy. A ten bude asi oveľa lukratívnejší ako toto. Hoci, hm, z dovozu autobusov Solaris na Slovensko asi DPO veľa nemá...
Re #45933 Ámos Keynes: Vieš, mne na tom vadí najmä to, čo som odpísal aj Igorovi. Na autobusy sa síce istotne vypíše ďalšie výberové konanie a opäť asi rozhodne len najnižšia cena, ale nie je nemožné do zadania nahádzať také podmienky, aby ich spĺňal len jeden účastník.
Re #45949 Valec: Keby som nemusel tvoriť agitky voči softvérovým patentom, tak by som sa zúčastnil tiež. Ale softvérové patenty sa ma predsalen týkajú o čosi bytostnejšie...
Krátke (sólo) vozy by mali jazdiť na linkách 91, 99, 191 a 80.
Re #45943 runway: Prosím identifikuj centrum Petržalky čo tým myslíš a kde to je. Dvojičky čakajúce na Al Kájdu menom technopol je riť Petržalky a nie centrum. A N E M U S Í Š ísť cez 3 prestupy na hlavnú stanicu, ale to sme ti už hovorili. Ty hovoríš o dvoch prestupoch z L95 na L83 a potom na L93, to sú dva prestupy nie tri. Vzdialenosť SAV od Hl.stanice nie je 2km ale 400m a pôjdeš s jedným prestupom s L98 na Smolenickú a odtiaľ s L93 an Hlavnú stanicu alebo aj tú Zochovu. to budeš môcť ísť aj L94.
Takže zase len K L A M E Š a Z A V Á D Z A Š o čom si práve presvedčil všetkých diskutujúcich.
Re #45948 Martin fundárek: Dobre tak DPB a magistrátu ale nie poslancov, ktorý o tom hovno vedia, lebo celý život (keď ešte boli komunisti a keď už neboli komunisti) sa vozia v autách a idú rozhodovať o veciach, o ktorých vedia hovno.
Ja som dnes zistil, že skrz školské povinnosti na MZ ísť nemôžem. Sakra, jak som tam ja chcel ísť.
"To má byť čisto v rukách magistrátu a DPB ak už teda nie je čisto v rukách DPB. MZ má len schváliť v rozpočte výšku dotácie pre DPB."
Nesúhlasím. Ak si najmem murára, poviem mu: tu mi vymurujte priečku, toto mi vykachličkujte. Nepoviem mu: tu máte prachy a niečo urobte. Takisto mesto, ak platí na MHD, nemalo by len objednávať výkony x vzkm, ale malo by aj určovať, kde a ako sa tie vzkm odjazdia.
ten tvoj navrh s prestupmi na SAV je podla mna nezmysel, to ani nepocitam za prestup -> SAV=Hl. stanica, vazne komu sa tazi prejst tych 5min k hl. stanici nech si objedna taxik, takze to ide aj bez prestupov len netreba cakat ze sa z kazdej diery dostanem vsade bez akehokolvek prestupu bez toho aby som nebodaj musel prejst 5min peso
takze podla toho noveho navrhu to ide bez 81 aj bez prestupu, max. s 1 prestupom, 81 je prezitok, radsej nech su kratsie intervaly a listok ma dlhsiu platnost
navrhoval by som ako kompenzaciu za viac prestupov:
10min 14sk -> 15min 15sk
30min 18sk -> 30min 20sk
Aké tri prestupy? To počítaš, že náhradné spojenie musí viesť len po trase 81? Čiže 95+88+80+93, lebo to je súčasná trasa 81ky ...
Technopol - Hlavná stanica: 95+13 alebo 98+61/74
Bradáčova/Romanova/Hrobákova - Hlavná stanica: 95+13
Nám. hraničiarov - Hlavná stanica: 95+13 alebo 83+93 alebo 88+210 (pre šotoušov
Jungmannova/Hálova - Hlavná stanica: 83/84+93
Záporožská/Kremnická/Einsteinova - Hlavná stanica: 80+93
Všetko je to jeden prestup.
je mi jedno ci mi odpises alebo nie, proste ja navrh ako celok neodsudzujem, viem ze nieco je treba robit, ale niektore veci su nedomyslene a prispievaju len k zhorseniu cestovania.
aj som ti na to chcel cosi odpisat kym som si neprecital "(SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!", asi by to nemalo zmysel niekomu kto napise nieco taketo, btw. bol si uz niekedy v BA?
Naco je mi ist na safarikovo namestie? Co tam??
Ovela lepsi by bol priamy spoj na zochovu tak ako je to teraz.
Preco zachovat 81?
-> priamy spoj na hlavnu stanicu z oblasti technopolu (centra petrzalky)
-> ak by bola 81 zrusena, centrum petrzalky by bolo uplne odrezane od zochovej / hlavnych elektriciek ktore aj niekam idu (5,9)
-> nemoznost dostat sa normalnym sposobom na hlavnu stanicu -> NUTNE AZ 3 PRESTUPY!!! -> 95 + 83 (SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!
he? vsak 81tku by na lavom brehu plne zastali linky 83 a 84 z ktorych by sa dalo prestupit na petrzalsku 81tku na Halova(83/84)/Jungmannova(83/84)/Nam.Hraniciarov(83) a na tie kolecka po petrzke by stacilo aj menej busov pre 81 ktore by mohli prilepsit na intervaloch 83 a 84 takze cez most by bola lepsia preprava a na novom moste narozdiel od stareho problemy nie su
vlastne ako to tak po sebe citam, tak nenavrhujem nic tak vzdialene navrhovanej realite po otvoreni mosta apollo :-)) kratsie intervaly pre 83/84 na ukor zrusenej 81tky a nahradenie petrzalskou linkou
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
inTony