Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
DPB sa chysta nadstavovat plot v JD z Vajnorskej ulice. Asi sa uz hambia za to vrakovisko za nim ?
Reply on: Valec #45949:

Mas uz nejake info zo zasadania?
Reply on: galiyosha #45951:
Nema, zvlast ked dovozcom autobusov Solaris bol (a neviem, ci este stale nie je) DPMK.
runway: Ha ha, že L81 spája PRIAMO Hlavnú stanicu a ŽST Petržalka. Tak taká L93 sa môže ísť potom schovať, čo? Už vidím, koľko ľudí sa trepe na/zo Záporožskej, len aby sa mohli odviesť tvojou 81kou.
Reply on: Ámos Keynes #45950:
>> "Dvojičky čakajúce na Al Kájdu menom technopol je riť Petržalky"

vas slovnik nepozna hranic 🙂

>> K L A M E Š a Z A V Á D Z A Š

prosim odpustite si neustale narazky. Kazdy vie ze ten navrh zhorsuje kvalitu cestovania minimalne vo viacerych oblastiach petrzalky. Napr. v oblasti v ktorej byvam ja dojde k zruseniu 5-tich liniek (97, 78, 92, 81, 85) a nahrada ma byt 1 linka 95, ktora ma zachadzat na safarikovo namestie kde nikto chodit nepotrebuje.

Momentalne mam priamy pristup jednym autobusom 81 na Zochovu -> elektricky 9,5, mrte dalsich autobusov s ktorymi sa dostanem kdekolvek.

81 spaja priamo 2 vlakove stanice (Petrzalka + Hlavna stanica)

Mi tu nevravte nieco o vacsej kvalite cestovania.
Reply on: runway #45943:
že 81 najlepší autobus v BA,... haha. To môže každý obyvateľ povedať o tom svojom autobusíku, a keby to tak bolo žiadne zmeny by neboli,.. a bolo by to tu na hovno!
Reply on: Martin Fundárek #45948:
...za predpokladu, že v celých nekonečných mestských riadiacich štruktúrach sa nachádza aspoň jeden jediný človek, ktorý je schopný takéto veci posúdiť a kompetentne o nich rozhodnúť... 😛
Einsteinova je už prejazdná v oboch smeroch
info by RE
?
Reply on: Ámos Keynes #45952:
Neviem posúdiť, nakoľko boli podmienky teraz nastavené na konkrétneho víťaza, keďže podrobné zadanie som nevidel. Ale keďže kritériom bola podľa všetkého len najnižšia cena a žiadne iné hľadiská sa nezohľadňovali, korupciu v tom asi ťažko hľadať. Písalo sa síce, že všetky komponenty musia byť overené v praktickej prevádzke či čosi také, ale proti tomu ťažko čosi namietať.

Veď ono zjednocovať vozový park je logický a správny krok. Len ja vôbec nie som presvedčený o tom, že práve platforma Agora/Citelis je tá správna...
info čo sa satlo na Einsteinke od jedného roboša. Zdroj moja priateľka, čo bola zvedavá a spýtala sa.
ze sa tam vytvorila jama, cesta sa preborila, kvoli
tomu ze tam nieco pretlacali este davno pred tym popod cestu k dialnici a
zrejme to zle urobili alebo to voda podmyla alebo co, jednoducho im podlozie
povolilo. museli to vybrat (tu cestu) a opravit ju. povodne si mysleli ze
odstavka bude trvat 2 az 3 dni ale nebolo to take hlboke ako si mysleli a uz
dnes o 2hej v noci to spristupnia, takze rano to uz bude ficat normalne. a
ja na to ze ci uz to teraz vydrzi a on ze hej lebo ked dokoncia dialnicu tak
sa bude opravovat cela cesta Einsteinova (nejaky ten mesiac, dva) a doprava
pojde po uz hotovej dialnici. a hotova bude vraj uz v septembri...
Reply on: galiyosha #45951:
Nie to určite nie a je nám zrejme obom jasné, že ide o korupciu, ale zase na druhej strane nemôžeš dať do výberového konania podmienky, ktoré nebudú užšie špecifikované, lebo ak dáš podmienky trolejbus s pomocným pohonom, tak to môže byť aj nejaká stará šunka s prípojným vozíkom kde bude agregát a na základe najnižšej sumy to vyhrá.

A ty vieš o tendri na nové busy niečo viac. Napíš mail prosím čo vieš a čo nevieš. Dik. ❓
Reply on: S499.1023 #45896:
Pritlačiť veru mohli. Obzvlásť, ak im muselo byť jasné, že víťaz tejto súťaže bude mať omnoho lepšiu štartovaciu pozíciu pri tendri na autobusy. A ten bude asi oveľa lukratívnejší ako toto. Hoci, hm, z dovozu autobusov Solaris na Slovensko asi DPO veľa nemá...

Re #45933 Ámos Keynes: Vieš, mne na tom vadí najmä to, čo som odpísal aj Igorovi. Na autobusy sa síce istotne vypíše ďalšie výberové konanie a opäť asi rozhodne len najnižšia cena, ale nie je nemožné do zadania nahádzať také podmienky, aby ich spĺňal len jeden účastník.

Re #45949 Valec: Keby som nemusel tvoriť agitky voči softvérovým patentom, tak by som sa zúčastnil tiež. Ale softvérové patenty sa ma predsalen týkajú o čosi bytostnejšie...
Krátke (sólo) vozy by mali jazdiť na linkách 91, 99, 191 a 80.

Re #45943 runway: Prosím identifikuj centrum Petržalky čo tým myslíš a kde to je. Dvojičky čakajúce na Al Kájdu menom technopol je riť Petržalky a nie centrum. A N E M U S Í Š ísť cez 3 prestupy na hlavnú stanicu, ale to sme ti už hovorili. Ty hovoríš o dvoch prestupoch z L95 na L83 a potom na L93, to sú dva prestupy nie tri. Vzdialenosť SAV od Hl.stanice nie je 2km ale 400m a pôjdeš s jedným prestupom s L98 na Smolenickú a odtiaľ s L93 an Hlavnú stanicu alebo aj tú Zochovu. to budeš môcť ísť aj L94.
Takže zase len K L A M E Š a Z A V Á D Z A Š o čom si práve presvedčil všetkých diskutujúcich.

Re #45948 Martin fundárek: Dobre tak DPB a magistrátu ale nie poslancov, ktorý o tom hovno vedia, lebo celý život (keď ešte boli komunisti a keď už neboli komunisti) sa vozia v autách a idú rozhodovať o veciach, o ktorých vedia hovno.


Ja som dnes zistil, že skrz školské povinnosti na MZ ísť nemôžem. Sakra, jak som tam ja chcel ísť.
Andy: Zajtra na to zasadnutie MsZ isto pôjdem. Môžme sa stretnúť okolo 8.15 na Primaciálnom.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos Keynes #45934:
"To má byť čisto v rukách magistrátu a DPB ak už teda nie je čisto v rukách DPB. MZ má len schváliť v rozpočte výšku dotácie pre DPB."
Nesúhlasím. Ak si najmem murára, poviem mu: tu mi vymurujte priečku, toto mi vykachličkujte. Nepoviem mu: tu máte prachy a niečo urobte. Takisto mesto, ak platí na MHD, nemalo by len objednávať výkony x vzkm, ale malo by aj určovať, kde a ako sa tie vzkm odjazdia.
Reply on: tr3mp #45946:
ten tvoj navrh s prestupmi na SAV je podla mna nezmysel, to ani nepocitam za prestup -> SAV=Hl. stanica, vazne komu sa tazi prejst tych 5min k hl. stanici nech si objedna taxik, takze to ide aj bez prestupov len netreba cakat ze sa z kazdej diery dostanem vsade bez akehokolvek prestupu bez toho aby som nebodaj musel prejst 5min peso

takze podla toho noveho navrhu to ide bez 81 aj bez prestupu, max. s 1 prestupom, 81 je prezitok, radsej nech su kratsie intervaly a listok ma dlhsiu platnost

navrhoval by som ako kompenzaciu za viac prestupov:
10min 14sk -> 15min 15sk
30min 18sk -> 30min 20sk
Reply on: runway #45943:
Aké tri prestupy? To počítaš, že náhradné spojenie musí viesť len po trase 81? Čiže 95+88+80+93, lebo to je súčasná trasa 81ky ...

Technopol - Hlavná stanica: 95+13 alebo 98+61/74
Bradáčova/Romanova/Hrobákova - Hlavná stanica: 95+13
Nám. hraničiarov - Hlavná stanica: 95+13 alebo 83+93 alebo 88+210 (pre šotoušov 😉
Jungmannova/Hálova - Hlavná stanica: 83/84+93
Záporožská/Kremnická/Einsteinova - Hlavná stanica: 80+93
Všetko je to jeden prestup.
Reply on: NN #45944:
je mi jedno ci mi odpises alebo nie, proste ja navrh ako celok neodsudzujem, viem ze nieco je treba robit, ale niektore veci su nedomyslene a prispievaju len k zhorseniu cestovania.
Reply on: runway #45943:
aj som ti na to chcel cosi odpisat kym som si neprecital "(SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!", asi by to nemalo zmysel niekomu kto napise nieco taketo, btw. bol si uz niekedy v BA?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.