runway: Ha ha, že L81 spája PRIAMO Hlavnú stanicu a ŽST Petržalka. Tak taká L93 sa môže ísť potom schovať, čo? Už vidím, koľko ľudí sa trepe na/zo Záporožskej, len aby sa mohli odviesť tvojou 81kou.
>> "Dvojičky čakajúce na Al Kájdu menom technopol je riť Petržalky"
vas slovnik nepozna hranic
>> K L A M E Š a Z A V Á D Z A Š
prosim odpustite si neustale narazky. Kazdy vie ze ten navrh zhorsuje kvalitu cestovania minimalne vo viacerych oblastiach petrzalky. Napr. v oblasti v ktorej byvam ja dojde k zruseniu 5-tich liniek (97, 78, 92, 81, 85) a nahrada ma byt 1 linka 95, ktora ma zachadzat na safarikovo namestie kde nikto chodit nepotrebuje.
Momentalne mam priamy pristup jednym autobusom 81 na Zochovu -> elektricky 9,5, mrte dalsich autobusov s ktorymi sa dostanem kdekolvek.
81 spaja priamo 2 vlakove stanice (Petrzalka + Hlavna stanica)
že 81 najlepší autobus v BA,... haha. To môže každý obyvateľ povedať o tom svojom autobusíku, a keby to tak bolo žiadne zmeny by neboli,.. a bolo by to tu na hovno!
...za predpokladu, že v celých nekonečných mestských riadiacich štruktúrach sa nachádza aspoň jeden jediný človek, ktorý je schopný takéto veci posúdiť a kompetentne o nich rozhodnúť...
Neviem posúdiť, nakoľko boli podmienky teraz nastavené na konkrétneho víťaza, keďže podrobné zadanie som nevidel. Ale keďže kritériom bola podľa všetkého len najnižšia cena a žiadne iné hľadiská sa nezohľadňovali, korupciu v tom asi ťažko hľadať. Písalo sa síce, že všetky komponenty musia byť overené v praktickej prevádzke či čosi také, ale proti tomu ťažko čosi namietať.
Veď ono zjednocovať vozový park je logický a správny krok. Len ja vôbec nie som presvedčený o tom, že práve platforma Agora/Citelis je tá správna...
info čo sa satlo na Einsteinke od jedného roboša. Zdroj moja priateľka, čo bola zvedavá a spýtala sa.
ze sa tam vytvorila jama, cesta sa preborila, kvoli
tomu ze tam nieco pretlacali este davno pred tym popod cestu k dialnici a
zrejme to zle urobili alebo to voda podmyla alebo co, jednoducho im podlozie
povolilo. museli to vybrat (tu cestu) a opravit ju. povodne si mysleli ze
odstavka bude trvat 2 az 3 dni ale nebolo to take hlboke ako si mysleli a uz
dnes o 2hej v noci to spristupnia, takze rano to uz bude ficat normalne. a
ja na to ze ci uz to teraz vydrzi a on ze hej lebo ked dokoncia dialnicu tak
sa bude opravovat cela cesta Einsteinova (nejaky ten mesiac, dva) a doprava
pojde po uz hotovej dialnici. a hotova bude vraj uz v septembri...
Nie to určite nie a je nám zrejme obom jasné, že ide o korupciu, ale zase na druhej strane nemôžeš dať do výberového konania podmienky, ktoré nebudú užšie špecifikované, lebo ak dáš podmienky trolejbus s pomocným pohonom, tak to môže byť aj nejaká stará šunka s prípojným vozíkom kde bude agregát a na základe najnižšej sumy to vyhrá.
A ty vieš o tendri na nové busy niečo viac. Napíš mail prosím čo vieš a čo nevieš. Dik.
Pritlačiť veru mohli. Obzvlásť, ak im muselo byť jasné, že víťaz tejto súťaže bude mať omnoho lepšiu štartovaciu pozíciu pri tendri na autobusy. A ten bude asi oveľa lukratívnejší ako toto. Hoci, hm, z dovozu autobusov Solaris na Slovensko asi DPO veľa nemá...
Re #45933 Ámos Keynes: Vieš, mne na tom vadí najmä to, čo som odpísal aj Igorovi. Na autobusy sa síce istotne vypíše ďalšie výberové konanie a opäť asi rozhodne len najnižšia cena, ale nie je nemožné do zadania nahádzať také podmienky, aby ich spĺňal len jeden účastník.
Re #45949 Valec: Keby som nemusel tvoriť agitky voči softvérovým patentom, tak by som sa zúčastnil tiež. Ale softvérové patenty sa ma predsalen týkajú o čosi bytostnejšie...
Krátke (sólo) vozy by mali jazdiť na linkách 91, 99, 191 a 80.
Re #45943 runway: Prosím identifikuj centrum Petržalky čo tým myslíš a kde to je. Dvojičky čakajúce na Al Kájdu menom technopol je riť Petržalky a nie centrum. A N E M U S Í Š ísť cez 3 prestupy na hlavnú stanicu, ale to sme ti už hovorili. Ty hovoríš o dvoch prestupoch z L95 na L83 a potom na L93, to sú dva prestupy nie tri. Vzdialenosť SAV od Hl.stanice nie je 2km ale 400m a pôjdeš s jedným prestupom s L98 na Smolenickú a odtiaľ s L93 an Hlavnú stanicu alebo aj tú Zochovu. to budeš môcť ísť aj L94.
Takže zase len K L A M E Š a Z A V Á D Z A Š o čom si práve presvedčil všetkých diskutujúcich.
Re #45948 Martin fundárek: Dobre tak DPB a magistrátu ale nie poslancov, ktorý o tom hovno vedia, lebo celý život (keď ešte boli komunisti a keď už neboli komunisti) sa vozia v autách a idú rozhodovať o veciach, o ktorých vedia hovno.
Ja som dnes zistil, že skrz školské povinnosti na MZ ísť nemôžem. Sakra, jak som tam ja chcel ísť.
"To má byť čisto v rukách magistrátu a DPB ak už teda nie je čisto v rukách DPB. MZ má len schváliť v rozpočte výšku dotácie pre DPB."
Nesúhlasím. Ak si najmem murára, poviem mu: tu mi vymurujte priečku, toto mi vykachličkujte. Nepoviem mu: tu máte prachy a niečo urobte. Takisto mesto, ak platí na MHD, nemalo by len objednávať výkony x vzkm, ale malo by aj určovať, kde a ako sa tie vzkm odjazdia.
ten tvoj navrh s prestupmi na SAV je podla mna nezmysel, to ani nepocitam za prestup -> SAV=Hl. stanica, vazne komu sa tazi prejst tych 5min k hl. stanici nech si objedna taxik, takze to ide aj bez prestupov len netreba cakat ze sa z kazdej diery dostanem vsade bez akehokolvek prestupu bez toho aby som nebodaj musel prejst 5min peso
takze podla toho noveho navrhu to ide bez 81 aj bez prestupu, max. s 1 prestupom, 81 je prezitok, radsej nech su kratsie intervaly a listok ma dlhsiu platnost
navrhoval by som ako kompenzaciu za viac prestupov:
10min 14sk -> 15min 15sk
30min 18sk -> 30min 20sk
Aké tri prestupy? To počítaš, že náhradné spojenie musí viesť len po trase 81? Čiže 95+88+80+93, lebo to je súčasná trasa 81ky ...
Technopol - Hlavná stanica: 95+13 alebo 98+61/74
Bradáčova/Romanova/Hrobákova - Hlavná stanica: 95+13
Nám. hraničiarov - Hlavná stanica: 95+13 alebo 83+93 alebo 88+210 (pre šotoušov
Jungmannova/Hálova - Hlavná stanica: 83/84+93
Záporožská/Kremnická/Einsteinova - Hlavná stanica: 80+93
Všetko je to jeden prestup.
je mi jedno ci mi odpises alebo nie, proste ja navrh ako celok neodsudzujem, viem ze nieco je treba robit, ale niektore veci su nedomyslene a prispievaju len k zhorseniu cestovania.
aj som ti na to chcel cosi odpisat kym som si neprecital "(SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!", asi by to nemalo zmysel niekomu kto napise nieco taketo, btw. bol si uz niekedy v BA?
Naco je mi ist na safarikovo namestie? Co tam??
Ovela lepsi by bol priamy spoj na zochovu tak ako je to teraz.
Preco zachovat 81?
-> priamy spoj na hlavnu stanicu z oblasti technopolu (centra petrzalky)
-> ak by bola 81 zrusena, centrum petrzalky by bolo uplne odrezane od zochovej / hlavnych elektriciek ktore aj niekam idu (5,9)
-> nemoznost dostat sa normalnym sposobom na hlavnu stanicu -> NUTNE AZ 3 PRESTUPY!!! -> 95 + 83 (SAV) + 2 km pesi pochod s batozinou na stanicu!!
he? vsak 81tku by na lavom brehu plne zastali linky 83 a 84 z ktorych by sa dalo prestupit na petrzalsku 81tku na Halova(83/84)/Jungmannova(83/84)/Nam.Hraniciarov(83) a na tie kolecka po petrzke by stacilo aj menej busov pre 81 ktore by mohli prilepsit na intervaloch 83 a 84 takze cez most by bola lepsia preprava a na novom moste narozdiel od stareho problemy nie su
vlastne ako to tak po sebe citam, tak nenavrhujem nic tak vzdialene navrhovanej realite po otvoreni mosta apollo :-)) kratsie intervaly pre 83/84 na ukor zrusenej 81tky a nahradenie petrzalskou linkou
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
NN
vlastne ako to tak po sebe citam, tak nenavrhujem nic tak vzdialene navrhovanej realite po otvoreni mosta apollo :-)) kratsie intervaly pre 83/84 na ukor zrusenej 81tky a nahradenie petrzalskou linkou