Ak narazis na dementa, co je dost realne, tak zapchy elektrickove zapchy vzniknu aj v podzemi.A ked bude preferencia dynamicka a nie dynamickou brzdou, tak je sanca na zapchz minimalna
Pozri, Ty si cvičený demagóg a ja s Tebou končím diskusiu. Som sa Ťa pýtal, ktorý z Tebou navrhovaných (samozrejme si nič konkrétne nenavrhoval, si majster nekonkrétnosti) dopravcov s novými a superúspornými vozidlami bude jazdiť lacnejšie ako DPB. Nikde som nenapísal, že mám niečo proti tomu, aby sa vypísal tender na dopravu.
Na jednotlivé linky sa Ti prihlásia obskurní dopravcovia typu Hotliner - ona totiž cena vozidla dnes vplýva na cenu služby viac, než spotreba nafty, vieš?
Si myslíš, že finančné skupiny bojujú o o RZP aby ju mohli prevádzkovať zadarmo alebo preto, aby sa na nej poriadne napakovali?
Samozrejme, že všetky radiály SÚ nosný systém. Električková dorava totiž JE nosným systémom dopravy v BA, akurát je slabomyseľným linkovaním autobusov odvšadiaľ všade degradovaná...
Návrh vyžaduje vybudovanie prestupného uzla električiek na Radlinského ulici pred budovou daňového úradu Bratislava I a montáž elektricky ovládanej výhybky na Námestí SNP v smere na Hurbanovo námestie... Len aby neostalo u docasneho trvaleho provizoria a ludia budu pobehovat hore dole po ceste ? ?
Myslim, ze niekdo si asi poriadne slahol, ked navrhoval nove linkove vedenie ... niektore zmeny su este celkom dobre (asi 10%), ale zbytok je hovadina ... mozno si pani co to navrhovali myslia, ze to bude super, ale je to uplna magorovina ... urcite to navrhovali pani experti co sa vozia linkami BMW a Mercedes
Vyberám z toho bodu 9 - "Súčasný ranný nábeh prevádzky MHD v čase okolo 05:00 je cestujúcou verejnosťou nevyužívaný, z tohto dôvodu sa už u novo spracovaných grafikonov toto zabezpečuje s posunom o cca 30 – 45 minút do neskoršej dennej doby." - no neviem, ale keď občas idem prvou alebo druhou 201, alebo 202, tak mi vôbec nepripadajú, že by boli nevyužívané...
K tomu trabantu:
A vdaka dvojtaktnemu pracovnemu cyklu ma motor aj nizku ucinnost a ked je rozhaseny, tak zere aj 8 litorv, ak nie viac. Vyhodou je ultra jednoducha kontrukcia, totiz oproti stvortaktu ma dvojtakt iba stvrtinu pohyblivych casti. A co ekologia? Ta ta netrapi?
Inac trabanta sme mali, je to vyborne vozitko, len keby to malo iny motor.
HA HA HA. "si objednavat MHD aj(!) od niekoho ineho ako DPB".
Vo viacerych mestach jazdi v jednom systeme viac dopravcov a cestujuci si ani nemusi vsimnut, ze s kym teraz prave ide. Tusim vo Wiedni je to tak. Samozrejme, ze som nemal na mysli poslat DPB do likvidacie a vsetok jeho hnutelny majetok do zbernych surovin. Skor take, ze sa spravi tender alebo co na kazdu linku alebo baliky liniek zvlast. A DPB by bol len jeden zo zaujemcov. Nie za dva tyzdne ale v dlhsom casovom horizonte.
Ked sa teraz reformuje zachranna zdravotna sluzba, tak financne skupiny zacinaju nakupovat vozy a biju sa o zamestnancov(taka analogia). Neverim, ze by o robenie MHD, minimalne busovu cast nemal nikto zaujem.
ano, iste s tebou suhlasim, ale ešte raz ten kusok by som nenazival nosný systém. Totiž, ja osobne si to v prepchatom centre ako nosny system na povrchu neviem predstavit. Ak to ma mat interval 2-3 minuty, tak celkom isto sa začnú tvorit v centre električkové zápchy presne také isté ako začiatko 70-tych rokov v Prahe. Viem, že je to vo výhlade, aby sa električka v meste dala pod zem napr. ako v Stutgarte, aby električka nebola ovplyvnená povrchovými koliziami s gumokolmi a viem aj to, že určite sa to neda spravit hned. Všetko chápem. Ale pokial to tak niekedy nebude, tak ako volat toto nosným systémom, ktorý ostane visiet napriklad visiet dakde na v centre pre nemožnost malo rozvetvenej siete, sa mi to zdá trochu čudné volat NDS. Ale to je iba moj názor. Inak, čo myslíš, zvládne chabá siet, preplnené ulice atd 2-3 minutový interval prilahla kolajova siet pri vyustení zo stareho mosta ten napor z hladiska priepustnosti ? Ja si myslím, že nie a preto budu musiet byt aspon 4-5 ak nie6 min. intevali, pretože oblast Šafka a Kamenneho nam. SNP a Špitalskej je obvzlašt zle priepustna. Čo ty na to? AKý je tvoj nazor na to ?
Ved prave o to ide, ze BA ma nosny system na baze elektriciek - este tak keby sa k nim mesto aj tak spravalo a nielen neustale hovorilo o tom, ako raz v buducnosti budu elektricky preferovane na radialach... Ved snad si nemyslis, ze sa x-miliardova trat do Petrzky bude budovat len-tak aby tam bola elektricka Prave preto to chcu stavat, ze to ma byt nosny system.
1.9.2005 - cez novootvoreny Most Apollo sa presmeruju linky 85 a 86 a ine asi tazko, lebo by to predstavovalo narast vzkm
1.9.2006 - po uzavreti Stareho mosta sa bude musiet vsetko niekam presunut. Kedze to pri pocte 7 liniek bude predstavovat narast vzkm, bude musiet dojst k ruseniu liniek, t. j. bude musiet dojst ku kompletnej reorganizacii MHD v Petrzalke
2008 - po vybudovani elektricky sa budu musiet zrusit linky konkurujuce elektricke, t. j. bude musiet dojst ku kompletnej reorganizacii MHD v Petrzalke
Variant B - nove linkove vedenie
1.9.2005 - uskutocni sa tato rozsiahla zmena
1.9.2006 - L50 sa skrati po Safko, L95 pojde cez Most Apollo
2008 - L95 sa nahradi elektrickami, L83 sa predlzi k Technopolu
-----
Co je lepsie pre cestujucich? Jedna velka zmena a potom uz takmer nemenny stav, alebo dalsie zmeny a zmeny a zmeny, ktore v konecnom dosledku aj tak budu musiet vyustit do podobneho linkoveho vedenia, ako je v navrhu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mikimaus