Si pozri ten návrh na stránke Bratislavy. Odkaz mas asi o 20 prispevkov nižšie. Nájdeš tam aj intervaly v sedle a cez víkend. Mimochodom električky v pracovných dňoch celodenne 8 min., cez víkend 15 min.
"ale nikde sa neuvádza aké intervaly to bude mat mimo špičky a v sedle." - Pozri stranu 6, kapitolu "5. Zhodnotenie efektívnosti a porovnanie so súčasnosťou", kde máš interval špička ráno/sedlo/špička poobede//víkend.
No, ten návrh by nevizeral až tak zle, ak by sa nedocielila situacia s milion prestupmi. Poviem si, však v špičke to chodí dobre, ale nikde sa neuvádza aké intervaly to bude mat mimo špičky a v sedle. Pri troch prestupoch mimo špičky to môže byt ešte horšie ako teraz. Druhá vec je zaujímavá, že prekvapivo málo spojov bude využívat most Apollo.
Inak to s tými elinami myslia uplne vážne ? Som strašne zvedávý, aké bude to skvelé spojenie na Zlaté piesky alebo do Ružinova. Dnes som na Obchodnej stál od 15:24 do 15:38 !!!!!!!!! na L1 (to nieje poobednajší špičkový čas ????????), ktorá ma hodila na stanicu, povzbudivo vypadá nový návrh, ktorý ešte zhorší spojenie s Hl. st. Vidím to na zvýšenie prestupov a zlepšenie iba počas špičiek, inak to vidím asi iba na zhoršenie, najma ak dakto vdaka linkovemu vedeniu bude musiet 5xprestupovat v sedle s intervalom...
Važený cestujúci, od 1.7.2005 dochádza v mestskej časti Petržalka k plošnej reorganizácii liniek MHD, ktorá súvislosí s otvorením Mosta Apollo a prípravou na plánovanú prevádzku električiek...
Z dôvodou, že Most Apollo ešte nebol dostavaný budú linky 68, 87 a 88 premávať obchádzkou cez Starý most. Do spustenia premávky električiek bude vykonávaná náhradná doprava autobusmi linky 95. ? ? ?
Fíha, po dlhom čase sa menia názvy zastávok bez toho, aby nejaké reklamné pribudli. Práve naopak, reklamné ubúdajú. Len tak ďalej. ?
Dokonca sa už zavádzajú aj zastávky na znamenie podľa návrhu, tomu hovorím rýchlosť. Len škoda, že sa nepodarí zaviesť nové linkové vedenie ešte pred prázdninami, aby si ľudia pomaly zvykli. ?
Re #45490 d3k0: Útlm Viedenskej v úseku cez Sad J. Kráľa schvaľujem, aspoň sa posilní charakter parku. Len dúfam, že to bude útlm pre dopravu všeobecne (taký cyklochodník v celej šírke hrádze), nielen pre MHD. ?
Jaaj, tak to uz je ina vec - nuz uvidime, ci neprejde aj takato 66
Pokial viem, Viedensku chcu vsetci utlmit a navyse od konecnej 50ky (mozno sa vybuduje nova zastavka tesne na hrane Sadu) je to tam pekne blizko No a pocas opravy Stareho mosta? Zatial tazko povedat
Ad L66: Myslel som že by šla Záhradnícka - Bajkalská - Drieňová - Tomášikova - Prievoz. Nevšimol som si, že ide v súbehu s električkami aj po Ružinovskej.
A čo bude chodiť k Auparku (Sadu J. Kráľa), keď uzavrú Starý most. A som strašne zvedavý, kedy sa k návrhu vyjadrí aj Ľubo Roman, však k jeho krčmám nebude chodiť žiadny spoj!!! Čo si potom počne aj so svojou zastávkou Café Berlitz?!?! ? Aha, však on si priplatí pár drobných za jazdný pruh pre gumokoly na Starom moste.
A ešte k tomu návrhu ma napadlo, či by nebolo vhodné v čase miletičkových ošialov, aby L66 premávala až na zastávku Záhradnícka? Berte to len ako otázku, vôbec tadiaľ necestujem, takže to tam nepoznám.
Inak bude meniť aj niečo ďaľšie, alebo optimalizácia liniek bola len petržalským problémom?
Z DH na Ružovú dolinu by bola L201 a z hlavnej na Rajskú (predpokladám že po Karadžičovej) by bola predĺžená 210. L202 by nepremávala, príp. pre spokojnosť vlkov by premávala ako L201. ?
Ale počas krátkodobej výluky (víkendovej) by som také niečo nezavádzal, len v prípade dlhšej (mesačnej - Radlinského alebo až ročnej -Košická).
Valec
Ale počas krátkodobej výluky (víkendovej) by som také niečo nezavádzal, len v prípade dlhšej (mesačnej - Radlinského alebo až ročnej -Košická).