Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #45499:
"ale nikde sa neuvádza aké intervaly to bude mat mimo špičky a v sedle." - Pozri stranu 6, kapitolu "5. Zhodnotenie efektívnosti a porovnanie so súčasnosťou", kde máš interval špička ráno/sedlo/špička poobede//víkend.
Reply on: ufo #45498:
A linka 3 - ďaľší nezmysel, nový prestupný uzol pred Hydroconsultom by obišla bez zastavenia.
No, ten návrh by nevizeral až tak zle, ak by sa nedocielila situacia s milion prestupmi. Poviem si, však v špičke to chodí dobre, ale nikde sa neuvádza aké intervaly to bude mat mimo špičky a v sedle. Pri troch prestupoch mimo špičky to môže byt ešte horšie ako teraz. Druhá vec je zaujímavá, že prekvapivo málo spojov bude využívat most Apollo.
Inak to s tými elinami myslia uplne vážne ? Som strašne zvedávý, aké bude to skvelé spojenie na Zlaté piesky alebo do Ružinova. Dnes som na Obchodnej stál od 15:24 do 15:38 !!!!!!!!! na L1 (to nieje poobednajší špičkový čas ????????), ktorá ma hodila na stanicu, povzbudivo vypadá nový návrh, ktorý ešte zhorší spojenie s Hl. st. Vidím to na zvýšenie prestupov a zlepšenie iba počas špičiek, inak to vidím asi iba na zhoršenie, najma ak dakto vdaka linkovemu vedeniu bude musiet 5xprestupovat v sedle s intervalom...
Nejako mi v návrhu liniek električiek chýba spojenie Trnavského mýta s Obchodnou, ale na Kamenné námesie ide z Trnavského mýta 4 aj 9.
Reply on: TeBeCe #45496:

Važený cestujúci, od 1.7.2005 dochádza v mestskej časti Petržalka k plošnej reorganizácii liniek MHD, ktorá súvislosí s otvorením Mosta Apollo a prípravou na plánovanú prevádzku električiek...
Z dôvodou, že Most Apollo ešte nebol dostavaný budú linky 68, 87 a 88 premávať obchádzkou cez Starý most. Do spustenia premávky električiek bude vykonávaná náhradná doprava autobusmi linky 95. ? ? ?
Reply on: Andy #45494:
ale mozu, akurat par liniek bude od prveho dna premavat obchadzkou cez stary most ?
Reply on: Andy #45494:
Vidíš aký som blbý? To ma vôbec nenapadlo. Hamba mi.
Reply on: Valec #45492:
Ešte to nemôžu zaviesť, lebo nie je hotový Most Apollo. 🙂
Reply on: Valec #45492:
JA som sa tak rozculoval ked mi zmenili, ze LUKY2 na TESCO HYPERMARKET a ked uz som si zvykol tak oni to supnu zase na tie LUKY 2 ?
Reply on: Tomáš #45491:
Fíha, po dlhom čase sa menia názvy zastávok bez toho, aby nejaké reklamné pribudli. Práve naopak, reklamné ubúdajú. Len tak ďalej. ?
Dokonca sa už zavádzajú aj zastávky na znamenie podľa návrhu, tomu hovorím rýchlosť. Len škoda, že sa nepodarí zaviesť nové linkové vedenie ešte pred prázdninami, aby si ľudia pomaly zvykli. ?

Re #45490 d3k0: Útlm Viedenskej v úseku cez Sad J. Kráľa schvaľujem, aspoň sa posilní charakter parku. Len dúfam, že to bude útlm pre dopravu všeobecne (taký cyklochodník v celej šírke hrádze), nielen pre MHD. ?
Reply on: d3k0 #45490:
www.dpb.sk Nove novinky:o)
Reply on: Valec #45489:
Jaaj, tak to uz je ina vec - nuz uvidime, ci neprejde aj takato 66 🙂

Pokial viem, Viedensku chcu vsetci utlmit a navyse od konecnej 50ky (mozno sa vybuduje nova zastavka tesne na hrane Sadu) je to tam pekne blizko 🙂 No a pocas opravy Stareho mosta? Zatial tazko povedat 🙂
Reply on: d3k0 #45488:
Ad L66: Myslel som že by šla Záhradnícka - Bajkalská - Drieňová - Tomášikova - Prievoz. Nevšimol som si, že ide v súbehu s električkami aj po Ružinovskej.
A čo bude chodiť k Auparku (Sadu J. Kráľa), keď uzavrú Starý most. A som strašne zvedavý, kedy sa k návrhu vyjadrí aj Ľubo Roman, však k jeho krčmám nebude chodiť žiadny spoj!!! Čo si potom počne aj so svojou zastávkou Café Berlitz?!?! ? Aha, však on si priplatí pár drobných za jazdný pruh pre gumokoly na Starom moste.
Reply on: Valec #45487:
Mozno budu nejake linky na telefon a nejake drobne zmeny, ale hlavna bola prave Petrzalka.

66 az na Zahradnicku - nebol by to prilis dlhy subeh s elektrickami? A mal by vobec zmysel, ked tam bude jazdit aj klbova 50? 🙂
A ešte k tomu návrhu ma napadlo, či by nebolo vhodné v čase miletičkových ošialov, aby L66 premávala až na zastávku Záhradnícka? Berte to len ako otázku, vôbec tadiaľ necestujem, takže to tam nepoznám.

Inak bude meniť aj niečo ďaľšie, alebo optimalizácia liniek bola len petržalským problémom?
Reply on: Andy #45483:
Z DH na Ružovú dolinu by bola L201 a z hlavnej na Rajskú (predpokladám že po Karadžičovej) by bola predĺžená 210. L202 by nepremávala, príp. pre spokojnosť vlkov by premávala ako L201. ?
Ale počas krátkodobej výluky (víkendovej) by som také niečo nezavádzal, len v prípade dlhšej (mesačnej - Radlinského alebo až ročnej -Košická).
Reply on: enge2 #45484:
Ak budu schvalene, tak k terminu otvorenia mosta. A elektricky? Mozno uz k letnej vyluke Obchodnej a Kapucinskej 🙂
mna by skor zaujimalo, kedy asi prebehnu zmeny, hned po otvoreni mosta alebo je to este v dalekej buducnosti?? ?
Reply on: Valec #45481:
A ako by si potom odlíšil dve linky "201/202" ak by počas výluky jedna premávala z DH na Ružovú dolinu a druhá z Rajskej na Hlavnú stanicu? To by potom mohli značiť ako "201 AND 202" pre linku z DH na Miletičku a tá z Hlavnej stanice na Rajskú by bola "201 XOR 202". 🙂
Už to mám. Linku 13 by som zlúčil s L12 a preznačil na L1 s tým, že v úseku Nám. Ľ Štúra - Karlova Ves by premávala len v špičke.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.