Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tomáš #45491:
Fíha, po dlhom čase sa menia názvy zastávok bez toho, aby nejaké reklamné pribudli. Práve naopak, reklamné ubúdajú. Len tak ďalej. ?
Dokonca sa už zavádzajú aj zastávky na znamenie podľa návrhu, tomu hovorím rýchlosť. Len škoda, že sa nepodarí zaviesť nové linkové vedenie ešte pred prázdninami, aby si ľudia pomaly zvykli. ?

Re #45490 d3k0: Útlm Viedenskej v úseku cez Sad J. Kráľa schvaľujem, aspoň sa posilní charakter parku. Len dúfam, že to bude útlm pre dopravu všeobecne (taký cyklochodník v celej šírke hrádze), nielen pre MHD. ?
Reply on: d3k0 #45490:
www.dpb.sk Nove novinky:o)
Reply on: Valec #45489:
Jaaj, tak to uz je ina vec - nuz uvidime, ci neprejde aj takato 66 🙂

Pokial viem, Viedensku chcu vsetci utlmit a navyse od konecnej 50ky (mozno sa vybuduje nova zastavka tesne na hrane Sadu) je to tam pekne blizko 🙂 No a pocas opravy Stareho mosta? Zatial tazko povedat 🙂
Reply on: d3k0 #45488:
Ad L66: Myslel som že by šla Záhradnícka - Bajkalská - Drieňová - Tomášikova - Prievoz. Nevšimol som si, že ide v súbehu s električkami aj po Ružinovskej.
A čo bude chodiť k Auparku (Sadu J. Kráľa), keď uzavrú Starý most. A som strašne zvedavý, kedy sa k návrhu vyjadrí aj Ľubo Roman, však k jeho krčmám nebude chodiť žiadny spoj!!! Čo si potom počne aj so svojou zastávkou Café Berlitz?!?! ? Aha, však on si priplatí pár drobných za jazdný pruh pre gumokoly na Starom moste.
Reply on: Valec #45487:
Mozno budu nejake linky na telefon a nejake drobne zmeny, ale hlavna bola prave Petrzalka.

66 az na Zahradnicku - nebol by to prilis dlhy subeh s elektrickami? A mal by vobec zmysel, ked tam bude jazdit aj klbova 50? 🙂
A ešte k tomu návrhu ma napadlo, či by nebolo vhodné v čase miletičkových ošialov, aby L66 premávala až na zastávku Záhradnícka? Berte to len ako otázku, vôbec tadiaľ necestujem, takže to tam nepoznám.

Inak bude meniť aj niečo ďaľšie, alebo optimalizácia liniek bola len petržalským problémom?
Reply on: Andy #45483:
Z DH na Ružovú dolinu by bola L201 a z hlavnej na Rajskú (predpokladám že po Karadžičovej) by bola predĺžená 210. L202 by nepremávala, príp. pre spokojnosť vlkov by premávala ako L201. ?
Ale počas krátkodobej výluky (víkendovej) by som také niečo nezavádzal, len v prípade dlhšej (mesačnej - Radlinského alebo až ročnej -Košická).
Reply on: enge2 #45484:
Ak budu schvalene, tak k terminu otvorenia mosta. A elektricky? Mozno uz k letnej vyluke Obchodnej a Kapucinskej 🙂
mna by skor zaujimalo, kedy asi prebehnu zmeny, hned po otvoreni mosta alebo je to este v dalekej buducnosti?? ?
Reply on: Valec #45481:
A ako by si potom odlíšil dve linky "201/202" ak by počas výluky jedna premávala z DH na Ružovú dolinu a druhá z Rajskej na Hlavnú stanicu? To by potom mohli značiť ako "201 AND 202" pre linku z DH na Miletičku a tá z Hlavnej stanice na Rajskú by bola "201 XOR 202". 🙂
Už to mám. Linku 13 by som zlúčil s L12 a preznačil na L1 s tým, že v úseku Nám. Ľ Štúra - Karlova Ves by premávala len v špičke.
Reply on: d3k0 #45475:
Pravdupoveidac nad víkendom som sa v rýchlosti nezamýšlal. Ale osobne si mylslím, že dve linky s 15-minútovým intevalom by neboli zlé. Mimochom v súčasnom návrhu by po zavedení električiek (a zrušení L95) nezostala na Romanovej žiadna linka, čo sa však dá vyriešit predĺžením napr. L83.
U električiek by som z historického hľadiska dal linke 13 číslo 1, linke 17 číslo 7. Trojka by mohla byť 3/8 ?, len pre dvanástku nič nemám.

Tak ma už dávnejšie napadlo, prečo sa pri výlukách nepoužíva označenie liniek ako 2/7, 3/8, 205/207...? Prípadne skrátenie oboch po určitú zastávku (napr. 8 Ružinov - Vazovova; 3 Vazovova - Rača) s tým, že v CP by sa uviedlo, že spoj pokračuje ďalej po trase linky x. Ľuďom by sa to tak neplietlo a DP by nemusel vymieňať tabuľky na označníkoch. ?
Reply on: galiyosha #45478:
Poznám tr3mpov návrh, páči sa mi, ale skús si v tomto návrhu očíslovať linky po rade a veľký rozdiel tam nebude.
Mne osobne sa to linkove vedenie autobusov paci viac ako ten navrh co prezentoval myslim, ze magistrat.
Reply on: S499.1023 #45477:
Azda máš pravdu a tomu návrhu nespravodlivo krivdím, určite je to nejaký krok vpred, ale v porovnaní napríklad s tr3mpovým návrhom (http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf) sa stále neviem zbaviť akéhosi "bordeloidného" pocitu. (Fakt je však aj to, že tr3mpov predpokladá vybudovanie prestupného uzla na Kamennom námestí, čo je bez vylúčenia IAD zo Štúrovej asi len ťažko realizovateľné.)
Reply on: galiyosha #45474:
Prečo? Však to je redukcia počtu liniek o polovicu.
Reply on: tomas1 #45472:
Ten pohľad nie je ekonomický ani minimálne, ten pohľad nie je veľmi veľmi hrubý ale úplne odcestný, ale zato sa odvážim tvrdiť, že preukazuje absenciu tých najzákladnejších predstáv o ekonomike, chýbajúce čo len patné predstavy o obsahu slov ako investície, odpisy, prevádzkový kapitál a podobne.
Predpokladáš, že ten iný dopravca tie "nové superúsporné vozidlá" bude mať zadarmo? Prečo si neobjednáte MHD v TT od iného dopravcu ako SAD TT? Možnop vám tam aj dve električkové linky vybuduje.
Môžeš doporučiť nejakého iného dopravcu, ktorý teraz vypradie odniekiaľ 100 autobusov, 250 električiek, 120 trolejbusov, nových, superúsporných a začne s nimi pravádzkovať v MHD lacnejšie ako DPB???
Reply on: Valec #45465:
Problem je v tom, ze pri viacerych linkach nezdvojnasobujes len spickovy interval, ale aj vikendovy interval... A ten uz potom taky pekny nemusi byt... Navyse tieto linky maju byt priprava na elektricku, ktora pojde na Safko. Cize teraz sice mozes z Romanovej zaviest jednu linku na Safko a druhu napr. na ASMN, ale v konecnom dosledku aj tak vyhladovo zostane len linka na Safko...
Reply on: S499.1023 #45468:
Autobusová časť sa páči aj mne, hoci ako obyvateľovi Lietavskej sa mi dopravná dostupnosť asi paradoxne mierne zhorší, ale tá električková, to mi na prvý pohľad pripadá len ako pokračovanie toho súčasného marazmu v bledomodrom, to nepotrebuje komentár... ? tr3mp, nevytiahneš svoju dogmu?
Reply on: tomas1 #45470:
A ako vystúpim z čohokoľvek iného ako z predmestského pantografu na žst. Modřice?
V KrPoli Dve linky z troch končia, jedna pokračuje do Břečkovíc. Takže je to to isté, ako je "dopravný terminál" napríklad Karlova Ves. Nikto samozrejme nebude brániť obyvateľom z okolia, aby pri príjazde od Vysočiny (trať 250 je jediná, z ktorej sa dá prísť na žst. KrPole) vystúpili na Nádraží KrPole ale nikto nezačne kvôli tomu zavádzať linku napríklad Nádraží KrPole-Břečkovice a všetci si na Jindřicha Dostála budú musieť počkať u Semilassa.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.