Reply on: S499.1023 #45397:
Ja nechápem v BA jednu vec. Prečo na špičkových linkách (napr. 71, 85, 96) jazdia kĺbové vozidlá a na celodenných (napr. 50, 70), ktoré sú narvaté aj v špičke aj mimo špičky jazdia krátke? Nebolo by efektívnejšie, keby to bolo naopak? Teraz sa ľudia tlačia mimo špičky skoro všade a v špičke niekde, tak byu sa tlačili v špičke niekde a mimo špičky by sa netlačili nikde.
S499.1023
Preťahovať linku 50 na žst. Vinohrady paralelne s kapacitnou električkovou traťou so špičkovým intervalom 3 minúty je zvrátenosť a nemá to nič spoločné s tým, že tam nie je otočka. S takýmto návrhom by Ťa v Brne hnali kade ľahšie.
Žiadna výhovorka na miestne špecifiká tu nebola, to bolo prosté konštatovanie skutočnosti. Polus som vybral preto, lebo si sa dožadoval PRÁVE priameho spojenia s Polusom a Ružinovom.
Samozrejme, že v Prahe nadávajú na riedke intervaly, keď im tam idú električky prakticky nepretržitým prúdom a podiel MHD je veľmi, veľmi vysoký. Ale ja som Prahu uvádzal ako nevhodný príklad pre janula, keďže som nechcel na každý príspevok reagovať samostatne.
Tvoja argumentácia je čisto účelová, keďže požaduješ systém nosných liniek s krátkym intervalo a SÚČASNE požaduješ, aby jedna z týchto liniek bola vedená v relácii žst. Vinohrady - Polus. Ešte raz - k Polusu sa dostaneš pohodlne na 30 min. CL s JEDNÝM prestupom, čo ešte chceš?
A opakujem otázku - nemáš niečo do činenia s firmou ASCII Solutions? Tvoje asertívne jednanie v snahe presadiť vlastné riešenie ako jediné správne (a rovnako aj v NR) by tomu nasvedčovalo.