Reply on: S499.1023 #45397:
Ja nechápem v BA jednu vec. Prečo na špičkových linkách (napr. 71, 85, 96) jazdia kĺbové vozidlá a na celodenných (napr. 50, 70), ktoré sú narvaté aj v špičke aj mimo špičky jazdia krátke? Nebolo by efektívnejšie, keby to bolo naopak? Teraz sa ľudia tlačia mimo špičky skoro všade a v špičke niekde, tak byu sa tlačili v špičke niekde a mimo špičky by sa netlačili nikde.
Sommelier
1. no pretoze je vazne zle pustat do mesta kazdy den 1000 karos, ked by ich mohlo byt 100 a na druhu stranu v buducnosti by mohol fungovat rychlejsi system - uz dnas tie karosy smerom na Nivy viac stoja ako prepravuju, co lezie do penazi SADkam. Urcite. Preco si myslis, ze prestupit v centre je lepsie ?
2. pokial si spomenies, kolaje viedli pozdlz Karadzicovej az do ZST Filialka. Idealne spojenie.
A s tymto koridorom sa seriozne od 70 tych rokov pocitalo. Bol by uplne idealny pre polovicu Bratislavskej dopravy.