Nestras ? Ved len L5 ma deli od IGK. Viem ze uz boli take uvahy ...a zrusila sa niekdajsia L105 a ludia sa zacali rvat do L5 a ak zrusia aj L5 ludia sa im na to... ? ? ? ?
no bojim sa ze fobust ma pravdu a okrem 5ky sa im urcite bude pacit este aj likvidacia 9ky a mozno aj 4ky, ved preco by malo nieco ist z jedneho konca mesta na druhy, ked nemusi ? (co na tom ze tym zvysia mnozstvo prestupov a znechutia kopu ludi, ved to je vlastne ich cielom, bude tych ludi v MHD menej, bude treba menej dotacii a to ze to cestna siet nezvlada, to ich uz akosi netrapi...)
Dnes som videl modrokoselu s emblemom DPB...nieco mi tam chyba este... ? A coze sa stalo zase pri vjazde do Tunela ked je tam- 5 km - nakreslene kriklavou farbou na dlazbe, plus dva vykricniky pred tym ?
Úplna zhoda, všetko čo píšeš je pochopitelné, ani sa ti nečudujem. Ja ale tvrdím práve to, prečo idú rušit tieto linky takéhoto významu ? Ja nepatrím medzi tých, ktorí tvrdia, že treba 10x prestupovat. Ty si napísal jeden krásny príklad toho, ako to môže skončit, ak sa zrušia dobré linky. A to presne určití ludia preferuju a nadavaju na linky odvšadial všade.
Celé som to ešte nevidel, ale pokial si pametam, bavime sa o tvojom príspevku, len o tom, čo tam je a pokial netrpíš žiadnym ochorením, prepokladam že je to z toho a že si nepísal o niečom inom. Inak absolutne nepatrim medzi tých, ktorí iba frflu. Ak sa mi dačo nepáči, najprv sa snažim zistit prečo je to tak v DPB pomocou e-mail-u. A už vonkoncom nepatrím medzi tých, ktorí sa nevedia odlepit od stareho systemu, patrím medzi tých, ktorí sa nevedia divat, ako to ide dolu vodou s MHD v BA s čím so mnou súhlasí dost ludí, nepatrím medzi takých ako si ty, nekukám sa totiž cez ružové okuliare na MHD v BA a netvarim sa, že všetko, čo sa mení je určite dobré a super. Totiž, bez kritiky nemôže nikdy nič fungovat. Len niekto asi dáva rovnítko medzi kritiku a frflanie, niečo zlé. Ale to tak proste nie je a nikdy nebolo.
uz davno nemam linky odvsadial vsade, ale co je vela, to je vela... linka 71 myslim ze prazdna nechodi, linka 97 detto...
napriklad taka preprava medzi dolnymi honami a slovnaftom zrejme inac ako autom nebude mozna (sorry, ale kombinacia liniek 67 a 70 s ich intervalom a kapacitou pouzitelna nie je a precestovat vzdialenost namiesto 3 km priamo (L71)[pripadne kombinacie trolejbus + 97, co tu trasu predlzi o niekolkosto metrov a asi 3 minuty cesty] 12 km cez mesto (L201 alebo L202 s naslednym prestupom na L70) nie je ziadna vyhra a aj casu to zaberie vyrazne viac),
obdobne to dopadne aj s cestou do petrzalky (ktoru absolvujem vcelku casto), cez weekend take ako 78 nechodi, takze idem na trolejbus (201 alebo 202) a na zastavke komarovska prestupim na L97; v pripade zrusenia 97cky mam moznosti:
202 na rajsku, potom velky kusisko pesi na safarikovo nam. a tam 95; alebo 201/202 na krizovatku mierova/bajkalska, tam na L86 a z nej v petrzalke prestupit na L95; alebo 201 na hlavnu stanicu, z nej 93 na smolenicku a tam bud prestupit na L95 alebo hodny kus slapat pesi.
Dufam ze uznas ze taka doprava by bola znacne na chuja a nebudes sa divit, ked sa na jej vyuzivanie v pripade tych uvedenych zmien vyserem a pridam sa stadu tych co uz jazdia vsade autom...
Odkiaľ som si taký istý, že vieš o tom hovno? Odpovedz na jednu otázku prosím.
Videl si dokument, ktorý námestník primátora pre dopravu K. Kolada predložil mestskej rade na schválenie ohľadom optimalizácie liniek MHD v Petržalke?
Keď odpovieš budeme vedieť na čom sme, čo sa teba týka. Ďakujem.
(komplexami netrpím akurát mam blbú náladu a vtedy si rád otieram hubu a takých ako si ty)
Aj keď bolo veľké prečíslovanie liniek (neviem v ktorom roku) veľa liniek bolo zrušených, prečíslovaných so zmenenou trasou a všetci nadávali ako je to nahovno a že predtým to bolo lepšie a teraz sa určie jeden z nich (TY) nevie s týmto systémom rozlúčiť. Ľudia sú však raz taký, nadávať budú na všetko nové, lebo na to staré su zvyknutí, je to zabehané a boja sa toho ako to bude vyzerať ponovom.
Neviem, odkial si si taký istý, že viem o tom hovno, ale hlavne že si si ulavil. A do Žiliny do KIA k pásu možeš ist akurat ty, ja som neskončil zakladné vzdelanie v 5. triede chlapče. Sa spametaj a hlavne uvedom čo píšeš. Ja za to nemôžem, že trpíš dákym komplexom menejcennosti...
Re #45250 si: Zabudol som, miesto L97 bude nejaká linka v tej trase ale zaínať bude v Ovsišti. Nad (ne)obsluhou Záporožskej sa rozčulovala aj moja mama, keďže tam chodí cvičiť.
Re #45253 81-71: Počúvaj ma vole, prosím ťa teraz už len čítaj a keď niečo pochopíš, tak potom sa pýtaj a keď ti bude odpovedané, tak potom vyjadruj názor. Videl si ten návrh, vieš ako to bude vyzerať. N I E ty vieš iba nadávať na veci o ktorých vieš hovno. Presťahuj sa do Žiliny, zamestnaj sa pri páse v KIA (inteligenčne tam sedíš) a buď spokojný, že máš linky odvšadial všade.
Článok v PN bol typicky tendenčný, neverím, že budú len rušiť a nebudú iné linky predlžovať, vytvárať iné z inou trasou,... Lebo ak áno, tak Getto na Kopčianskej sa nemá ako dostať na UP, lebo rušiť chcú L89, L86 aj L90.
A čo sa nákupu tých Mercedesov týka, pýtal som sa na to a z najväčšou pravdepodobnosťou ak sa do výberového konania nikto neprihlási, môže byť dodávateľ oslovený priamo.
Možno to aj o peniazoch je, lebo 100% akcionarom je Hl. mesto SR Bratislava, takže ten ktorý si objednáva vozokilometre je vlastne majitel DPB a tak možno to je kôli prachom...
No pokiaľ viem, tak rušenie liniek ani nie je o peniazoch v DPB, ale o vozokilometroch, ktoré si magistrát objednáva. Takže DPB dostane len napísané, že budúci rok má vykonať toľko vozokilometrov, a keď je to menej ako minulý rok, tak idú rušiť linky. A až potom sa rozhoduje, aké. Samozrejme otázne je, prečo DPB súhlasí s tým znižovaním vozokilometrov a nesnaží sa u magistrátu nejak vybojovať, aby nižšie neboli..
Manažment v DPB neexistuje, ale ak myslíš najvyšších opitenkov, tak oni vraj moc nejaké veľké platy nemajú (možno majú), skôr dosť majú z korupcie..
Máš úplnú pravdu, len otázka stojí asi tak, či máme ešte dopomáhat rôznymi zmenami k ešte horšiemu stavu než je teraz ? A inak, myslím, že pri tých stratách a sekere DPB je týchto zopár milionov smiešnych, nehovoriac o tom, že vacsia strata bude zrušenie týchto liniek, možno nie finančná ale ešte horšia...
Inak som zvedavý, či šetria prachy aj na platoch a prémiách...ktovie, či sú ohodnotený v DPB - menežment podla tabulky tarify v štátnom sektore............
Veď hej, ale myslím, že pri takomto veľkom rušení je jedno, či zrušíš takú alebo onakú linku, lebo všetci čo môžu, tak do áut nasadajú.. Ako som už povedal, keby som mal auto, tak by som to urobil hneď ako som začal chodiť do tej školy, kde chodím. Totiž cestujem cez centrum a 1 alebo 2 krát prestupujem, a to MHD dlho trvá, kdežto autom sa to dá obísť krásne cez Einsteinovu a ani nemusím prestupovať a tlačiť sa so spolucestujúcimi...
81-71