Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tomas1 #45212:
A čo takto odviesť sa až na hlavnú stanicu a odťial sa dostaneš všekými smermi. Alebo ak by si už silou mocou chcel vystupovať na Vinohradoch ( aj 5 korún ušetrených je dobrých však áno) tak sa zveziem električkou číslo 3, 5, 11 a pôjdem tri zastávky, prejdem kúsok peši prestúpim na autobus číslo 50 a ten ma odvezie nie len do polusu ale ak by si moc chcel tak aj do Auparku. Ale to by museli ľudia spoza hraníc hlavného mesta začať rozmýšľať. (ej dneska som zlý a nasraný)

Re #45222 S499.1023: Neviem či sa mi to zdá, ale občas si ani ty nenecháš na Bratislavu pindať 😃 Ak je to tak, som tomu rád, veď ma poznáš aký som.

Dnešný pohľad na vyfešákovaných vodičov v modrých košeliach vyzeral veľmo dobre. Musím sa priznať aj keď som bol odporcom rovnošiat, považoval som to za zbytočnosť, to že sú všetci vodiči v rovnakom pôsobí dobre a profesionálne. Zaujímalo by ma či ronaké košele dostali aj ženy za volantom v radoch DPB.

V Petržalksých novinách je článok o tej optomalizáci liniek v Petržke. Podľa novín by sa mali zrušiť linky číslo 71, 81, 82, 85, 86, 89, 90, 96 a 97. Intervaly ostatných liniek by mali byť u troch z nich 3 - 4 minúty v špičke u soataných 8 - 10 minút. A v sedle by to malo byť 10 - 20 minút. Zaujímavé na tom je, že taká L68 by mala podľa všetkého ostať pričom je dosť často ani nie že prázdna ale vyľudnená (to sa týka aj L96) a L81 ktorá je dosť využívaná by sa mala zrušiť.
Podľa článku sa proti návrhu postavil Ing. B. Weigl.
Plánom by sa malo ušetriť cca 500.000 vzkm ročne, čo je asi 15mil. Sk čo sa nejakémuPetrovi Guttmanovi zdá byť dosť málo skrz také radikálne zmeny. Ak je to naozaj tak, že by sa malo ušetriť len 15mil Sk, tak nech ich MČ Petržalka zatiahne. inulý rok mali prebytok 24 melónov, tak môžu nie len vykryť stratu ale aj posilniť sedlo.
(Zajtra sa pokúsim celý článok oscanovať a dať sem)
Reply on: 81-71 #45204:
Pri ceste SADistickým autobusom z Pezinka na ASMN môžeš použiť aj tieto zastávky: Benzinol (Rybničná); Pri Vinohradoch; Pomník padlých (Trávna); Krasňany (Pekná cesta); Predmestie (ŽST Vinohrady); Mladá Garda; Bajkalská I. (Nová doba); Bajkalská II. (Bajkalská); Prievozská, Astra.
Električky sú v bratislavských podmienkach schopné nahradiť metro, ale nie v súčasnom intervale (3 min. celodenne).

Re #45217 81-71: S tým, čo napísal tomas1 sa dá súhlasiť. Že v Bratislave takmer neexistuje spojenie radiál inde ako v centre predsa všetci vieme. Ale ako by mu v uvedených smeroch pomohlo metro, tak to teda neviem?
Reply on: Peon #45200:
hej, hej, mas pravdu. Davnejsie som si to presiel a je to fakt kratucke. ?
Takych kratkych vzdialenosti je v BA viac, nema zmysel sa tu dohadovat, ktora je kratsia. ☺
Ale keby sa dakto nahodou v lete nudil, moze to kludne zmerat a poskytnut oficialne vysledky merani. ?
Velmo uchvatne sutabulie sa objavilo v obratlisku vilamosov Hlavny haupbahnhof. Pokus o piktogram "schody smerom hore" a vedla toho napis "K NÁSTUPISKÁM ŽSR" a pokus o anglicky preklad "TO TRAIN TERMINALS". Nástupisko, fýýýha! Asi budem s SKtetou konzultovat...
Reply on: 81-71 #45232:
a preco si radsej nenapisal do Polusu nech si zaplatia taku linku ❓ ❓ tie peniaze, ktore by DPB stala linka zvazajuca cele slovensko k polusu sa daju vyuzit lepsie pre obyvatelov BA....
Reply on: 81-71 #45235:
Aha, ja som nevedel, že po Riazanskej je zakázané chodiť pešo... Myslím, že štúdium Pythgorovho zákon by Ti poskytlo vysvetlenie.
Re #45236 untrop: A to ho mám nechať trieskať bludy len aby som nevyzeral ako pupok sveta?
Reply on: S499.1023 #45215:
Re #45229 81-71: Re #45232 81-71: No nedá mi si nerýpnuť. 81-71 má trochu pravdu s tým že niekto si tu myslí že je pupok sveta však. No zase 81-71 by už mohol dať aj niečo plodné...
Reply on: S499.1023 #45233:
Totiž, ak by vystupil pri Garde a zbehol by k Polusu je tam určite rýchlejšie ako ist na Riazansku a odtial ist čakat na 50-ku od OD Slimák, najmä ak ma tak genialny interval.......
Reply on: S499.1023 #45233:
Neviem odkial si vzal, že zastávky Mladá Garda sa nedá zbehnut k Polusu a už vôbec neviem odkial si vazl, že by po Račianskej ulici jazdila 50-ka...
Reply on: 81-71 #45230:
Len tak mimochodom, Ty asi nie si moc v BA zorientovaný, keď by si chcel k Polusu zo zastávky Modrá Guma, totiž ehhh, čo to trepem, Mladá Garda chodiť. Načo máme Riazanskú? A aj 50 sa potom môžeš odviezť.
Reply on: Puki #45231:
Najprv by si si mal pozorne prečítat a potom písat tomu, kto s urážaním začal. A za ďalšie, neviem prečo si tu zopár ludí myslí, že sú pupok sveta a že nikto iný nepozná BA...Si naozaj myslíš, že nikto okrem vás nepozná Bratislavu. Neviem čo to vôbec kladeš za otázky či poznam tu a taku ulicu...
A aby si vedel, ja som pred časom písal do DPB ohladom takej linky. Naopak, som zvedavý, či sa o to zaujímali najvacsi frfloši.
Reply on: 81-71 #45230:
Keď si ty taký múdry, tak by ma zaujímalo, či si napríklad napísal DPB aby zriadila taký spoj? Alebo či si niekedy išiel cez Nobelovu? Alebo tu iba každého urazíš a pofrfleš si na fóre...? ?
Reply on: fobust #45228:
mna určite nikto, ale neviem čo mudruje laminátka, že mal ist na hl stanicu ked chcel ist do Polusu. To by sa iba zbytočne zase vracal, ovšem ak vieš kde je Polus a kde Hl. stanica...

Citát z jeho príspevku: "Niečo Ti bránilo dôjsť vlakom na hlavnú stanicu a odtiaľ sa odobrať do Polusu električkou č. 2, do Ružinova električkou č. 8 či autobusmi 61 a 74?"
Reply on: S499.1023 #45215:
Že ešte nemáš nobelovú cenu z mudrovania...
Reply on: 81-71 #45225:

A kto ti zakazuje vystupit na Vinohradoch a odtial ist MHDckou? ? Resp. v DNV z opacneho smeru? Nikto. Tak prosim. ?
Reply on: 81-71 #45225:
Si sa konečne dozvedel, čo to je laminátka? Preto by chodil na hlavnú stanicu, lebo na túto stanicu môžu prísť rovnako dobre vlaky od Trnavy, od Malaciek, od Galanty, od Komárna i od Petržalky. A do Ružinova aj do Polusu by sa bez problémov dostal aj z Vinohradov a aj dnes. Lenže by musel prestupovať, nemôžeme mať spoje odvšadiaľ všade.
81-71: v BA NIKDE NIE JE KVALITNY PRESTUPOVY UZOL, ale to uz davno vieme! Rovnako ako to, ze elektricka trpi zapchami menej ako bus. A taktiez vsetci dobre vieme o jej ekologickom prinose a ani to nespochybnujeme.
Reply on: S499.1023 #45222:
Ty si jeden z ludí, ktorý by problem iba odsuval a nebol ochotný ani sa nad nim zamysliet a nie to ho ešte riešit...prečo by mal chodit až na hl. stanicu a potom sa zase vracat ? Prečo by nemohlo byt lepšie spojenie ? Laminátka, laminátka...
Reply on: AAA #45221:
Keby bol skutočný IDS, tak by to mal jedno.
Reply on: 81-71 #45217:
Počúvaj, ten človek píše presne PROTI Tvojmu príspevku, tak čo ho oslavuješ?
A k tomu, že tie autobusy, čo smradia v meste a ničia cesty, začnú končiť niekde na Vinohradoch, malá štatistika. Taká Karosa C954 má 49-53 miest na sedenie. Keď budeš od substrátu ešte akési obskurné prestupovanie požadovať, tak pri optimistickom predpoklade, že SADbus bude len na 75% miest na sedenie obsadený aj dva vlkä sa dohodnú a jedným IGK pôjdu, tak to bude znamenať 18 ks Š120 v uliciach mesta. Čo viac nasmradí a zničí cesty?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.