Je normalne aby pravidelne nepresne hlasil zastávky trolejbus #6611 ? Je to chyba vodiča pri začínaní trasy alebo služby alebo je to porucha prístroju od BUSE ? ĎAKUJEM
Ja by som navrhoval skôr trestný čin "sabotáže či znehodnocovania verejnej služby", pod ktorý by sa okrem bratislavského trolejového vedenia dala zahrnúť aj úmyselná neliberalizácia telekomunikačného trhu a podobne...
Mohli by spisat dodatok k zakonu kde by klasifikovali skutkovu podstatu trestneho cinu umyselneho spomalovania dopravy neudrzbou pripadne pouzitim alebo nevymenenim starych armatur trolejoveho vedenia. A mal by to byt trestny cin, nie iba priestupok.
Ako technickú pamiatku mohli nechať Kolibu s ešte donadávna originálnym vedením Siemens:-P. Akurát by to malo nevýhodu, že by sa tam nedalo jazdiť:-P.
Ale vážne - nemám nič proti jednej pamiatkovej Kremnici niekde vo vozovni ale brzdiť premávku na výpadovke z Bratislavy Kremnicou je energetický a ekologický zločin.
Asi takto: V JI ostali posledné asi dve Kremnice a vedenie sa tam pravidelne obnovuje.
V PO budú musieť tiež otočku Sídlisko 3 rekonštruovať, pretože je pomerne vyťažená a na tom Šidlovci to raz padne dolu celé, tak DPMP ostanú len dve možnosti - buď zruší trombelusy na Dumbravu alebo tie výhybky vymení:-P.
V ML napriek všeobecnej biede DP majú nový 24Tr a ďalší na ceste, mesto zadotovalo rekonštrukciu meniarne a už majú 1 zjazdovú a 1 rozjazdovú rýchloprejazdnú výhybku, takže aj tam sa blýska na lepšie časy.
Mňa by len zaujímalo za koľko vlastne DPB kúpil 2xT6A5 od SKV, neviete niekto?
A čo sa týka Kremníc, možno by ich tam (Patrónka a okolie) mohli nechať dovtedy, pokým to pamiatkári nevyhlásia za technickú pamiatku. Potom by aspoň mali výhovorku, prečo ich nevymenia. ? ?
No, to "z Prahy" znamenalo nie od DP Praha ale od Siemens SKV Prahy, "súprava z Prahy" sa skladala z jedného voza s výzbrojou TV20 (morálny predchodca Progressu) a z jedného voza s TV30 (asynchrón), s rôznymi ďalšími úpravami, takže išla najprv do Žumperka na downgrade výzbroje na TV3, kompletnú repasiu a až ju raz DPB aj zaplatí, tak dorazí aj do BA.
Myslis, ze vyhybky Ohio Brass- Elektrovod Kremnica na pravidelne jazdenej otocke Sidlisko III a na pravidelne jazdenej krizovatke Sabinovska/Bajkalska v Presove nevydrzia este dlhsie, ako tie v Bratislave? A myslim, ze aj Marianske Lazne a Jihlava by do toho este mali co povedat, aspon teda kym Marianky definitivne nezaniknu
Dnes som ho videl aj ja parkovať pred výpravňou v Krasňanoch. To bude nejaká ďalšia mystifikácia...
Ako písala Z, mali by ho vyskúšať na Kalváriu, ale kľudne by mohol robiť aj 58, 57, 28 (v SN)... ?
Amos: heslo tyzdna-vynutena investicia NEPOZNAS?
Vsevedko, co to pisem, S499.1023: Ani Ty nepoznas heslo tyzdna? Ake Kremnice? Ake HROBUSTie hniezdo? Myslis sklad trolejbusov,
U francuzskeho revolucionara 1, 811 03 BILCIKOVO? Mas nieco proti pokrokovemu ovladaniu vyhybiek konopnymi lanovodmi, ktore od namontovania NERABOTAJET? NUŽ, JA TÓŽE ŇET!
No Weigl z Dp pre Bratislavske noviny povedal, že sa im podarilo výhodne kúpiť súpravu z Prahy... Takže asi už bola ruka v rukáve... Preto ma zaujímalo, kedy bude v obehu.
V celku opäť jedna rarita do DPB, najmä keď nové sa už nerobia (pokiaľ mainfo neklamú). ?
Andy: Inak práve sedím vo vlaku na ceste z Budapešti a aj keď je ich koľajová a trolejová sieť s výnimkou vyvolených úsekov obrazom biedy a úpadku, ešte stále tam všetko počínajúc plesnivými ZiU a končiac fungl novými Soplarismi Ganz úplne bez problémov prechádza podvesnými trolejovými armatúrami bez používania brzdového pedálu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023