Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #44366:
Ako technickú pamiatku mohli nechať Kolibu s ešte donadávna originálnym vedením Siemens:-P. Akurát by to malo nevýhodu, že by sa tam nedalo jazdiť:-P.
Ale vážne - nemám nič proti jednej pamiatkovej Kremnici niekde vo vozovni ale brzdiť premávku na výpadovke z Bratislavy Kremnicou je energetický a ekologický zločin.
Reply on: Papyr #44365:
Asi takto: V JI ostali posledné asi dve Kremnice a vedenie sa tam pravidelne obnovuje.
V PO budú musieť tiež otočku Sídlisko 3 rekonštruovať, pretože je pomerne vyťažená a na tom Šidlovci to raz padne dolu celé, tak DPMP ostanú len dve možnosti - buď zruší trombelusy na Dumbravu alebo tie výhybky vymení:-P.

V ML napriek všeobecnej biede DP majú nový 24Tr a ďalší na ceste, mesto zadotovalo rekonštrukciu meniarne a už majú 1 zjazdovú a 1 rozjazdovú rýchloprejazdnú výhybku, takže aj tam sa blýska na lepšie časy.
Mňa by len zaujímalo za koľko vlastne DPB kúpil 2xT6A5 od SKV, neviete niekto?
A čo sa týka Kremníc, možno by ich tam (Patrónka a okolie) mohli nechať dovtedy, pokým to pamiatkári nevyhlásia za technickú pamiatku. Potom by aspoň mali výhovorku, prečo ich nevymenia. ? ?
Reply on: S499.1023 #44364:
To znelo ako "sice neviem, ako to presne bude v ML, PO a JI, ale zato dokonale poznam Bratislavu" 🙂
Reply on: Papyr #44359:
Som si istý, že nevydržia dlhšie nikde z menovaných miest. A som presvedčený aj o tom, že T-bus prevádzka v ML nezanikne.
Reply on: Mike #44357:
Ale nájde. Síce len pár, ale niektorí ľudia skutočne jazdiť vedia.
Reply on: KLF #44331:
Mohol si aspon z tej kacice vystupit, ked si to fotil 😉 A s akou poruchou si ju odstavoval? 🙂
Reply on: Sommelier #44354:
No, to "z Prahy" znamenalo nie od DP Praha ale od Siemens SKV Prahy, "súprava z Prahy" sa skladala z jedného voza s výzbrojou TV20 (morálny predchodca Progressu) a z jedného voza s TV30 (asynchrón), s rôznymi ďalšími úpravami, takže išla najprv do Žumperka na downgrade výzbroje na TV3, kompletnú repasiu a až ju raz DPB aj zaplatí, tak dorazí aj do BA.
http://www.sme.sk/c/2233217/Piaty-most-v-Bratislave-otvoria-v-septembri.html Durkovsky tu spomina ,ze by sa mohol most dofinancovat Bratislavou ,s tym ,ze by stat spolufinancoval Nosny system v BA ?
Reply on: S499.1023 #44350:
Myslis, ze vyhybky Ohio Brass- Elektrovod Kremnica na pravidelne jazdenej otocke Sidlisko III a na pravidelne jazdenej krizovatke Sabinovska/Bajkalska v Presove nevydrzia este dlhsie, ako tie v Bratislave? 🙂 A myslim, ze aj Marianske Lazne a Jihlava by do toho este mali co povedat, aspon teda kym Marianky definitivne nezaniknu 🙂
Reply on: KLF #44343:
Dnes som ho videl aj ja parkovať pred výpravňou v Krasňanoch. To bude nejaká ďalšia mystifikácia...
Ako písala Z, mali by ho vyskúšať na Kalváriu, ale kľudne by mohol robiť aj 58, 57, 28 (v SN)... ?
Reply on: S499.1023 #44352:
No, povedal by som, že u nás sa nenájde jediný vodič, ktorý by tade prešiel bezt použitia brzdového pedálu...
Reply on: Sommelier #44288:
Ale az ked pride z Prasu Srotperk
Amos: heslo tyzdna-vynutena investicia NEPOZNAS?
Vsevedko, co to pisem, S499.1023: Ani Ty nepoznas heslo tyzdna? Ake Kremnice? Ake HROBUSTie hniezdo? Myslis sklad trolejbusov,
U francuzskeho revolucionara 1, 811 03 BILCIKOVO? Mas nieco proti pokrokovemu ovladaniu vyhybiek konopnymi lanovodmi, ktore od namontovania NERABOTAJET? NUŽ, JA TÓŽE ŇET!
Reply on: Max #44289:
No Weigl z Dp pre Bratislavske noviny povedal, že sa im podarilo výhodne kúpiť súpravu z Prahy... Takže asi už bola ruka v rukáve... Preto ma zaujímalo, kedy bude v obehu.
V celku opäť jedna rarita do DPB, najmä keď nové sa už nerobia (pokiaľ mainfo neklamú). ?
Reply on: bakchus #44340:
Dovolim si zapochybovať o tých veľkých peniazoch ktoré z toho DP má. Vie niekto koľko z toho vlastne má DP a koľko RECAR?
Andy: Inak práve sedím vo vlaku na ceste z Budapešti a aj keď je ich koľajová a trolejová sieť s výnimkou vyvolených úsekov obrazom biedy a úpadku, ešte stále tam všetko počínajúc plesnivými ZiU a končiac fungl novými Soplarismi Ganz úplne bez problémov prechádza podvesnými trolejovými armatúrami bez používania brzdového pedálu...
Reply on: trepko #44349:
🙂
Andy: Je síce chvályhodné, že tú výhybku dokázali vymeniť bez výluky ale v iných DP dokážu dosadiť diaľkové ovládanie aj bez toho, že by museli vymieňať celú výhybku. Konkrétne táto síce už bola pekný šrot ale zatiaľ mi nikto nedokázal (resp. sa ani nesnažil) zdôvodniť, prečo bolo treba meniť (a ešte blbo) takmer nové podvesné výhybky na Kramároch či na križovatke Záhradnícka x Svätoplukova alebo križovatku pri YMCe, keď na križovatke Pri Suchom Mlyne x Záhorácka, na konečnej Valašská či pri hrobusťom hniezde visia ešte stále tie úchvatné súkremničia, keď kade-tade po meste máme "elastické" oblúky na miestach, kde nemajú žiadne morálne právo na existenciu atď. Ale zato bude mať BA so zárukou jeden primát v Ex-ČSR-posledné výhybky systému Ohio Brass-prof. Jansa-ČKD-Elektrovod Kremnica na miestach pravidelnej premávky.
Reply on: bakchus #44340:
tie reklamy sice prekazaju, ale v mnohych pripadoch je to jedine co tie vozidla drzi pohromade. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.