Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kondy #44073:
100% súhlas.. 🙂
Tato firma (DPB) to jeden komančský podnik. Dostanú peniaze nakúpia trebars buse so zvukovým hlásením zastávok ale že to takmer nie je počuť to je vedľajšie. To sú vyhodené peniaze. Údržba len keď sa busy rozpadajú a pritom stačí pohnúť rozumom a nestojí to toľko ale musí sa chcieť ale snaha to sa ani za komunizmu ani tu necení. Načo meniť zabehané. Často stačí len málo a mať poriadnych mechanikov. Ale keď sa nikomu nechce tak sa to zvalí na peniaze.
Reply on: untrop #44069:
Neboj sa pochopil, to som len myslel že ako sprosto sa dá šetriť.. 🙂
Reply on: kondy #44067:
Pretože Rába sa jednoduchšie udržuje.
Prečo niektorí vodiči na B732 zaradujú jednotku na zuby ako by ju tam nakopávali keď sa to dá potichu (najprv dvojku potom jednotku) ? Hlavne v 3. kolóne sú takí dementný típci - česť výnimkám. Asi si myslia veď to nie je moje načo to budem šetriť keď sa rozbije možno dostanem sorku. Minule jeden jazdil s vypadnutym vysuvnym sklom na okne. Iní zase jednotku ani nepoznajú miesto toho to roztočia naprázdno akoby išli v autoškole a potom pomaly púšťajú spojku až smrdí obloženie - ale chlapci! plyňák nie je diesel zvlášť keď Vám nezapína čidlo prídavného chladiču teplota je 90stupňov neviem kde máte oči že sito nevšimnete a nezanete ho. A motor vynecháva a striela. Normálne by som Vás vyfackal. Potom keď sa uvarí a veď pojde na generalku. Tomu sa hovorí šetrenie peniazmi.
Reply on: Andy #44066:
aj tak si pointu nepochopil. nevadí, nevadí...
Preco sa každej druhej Karose CNG B732 ide motor ako Moskič na 3válce ale klbove B741 to nerobia a vobec tie prerabky na plyn a Go to mi pripada ako pridružená družstevná výroba.
Kto už videl klbovy trolej 15Tr s nápravami HN podobné len nie na čo mali 9Tr určite mu vadia hlucne Ráby miesto nich. Nechápem prečo sa prestali používať. Ak o tom niekto niečo vie nech napíše.
Reply on: untrop #44065:
Ide o to, že tam sú dva automaty. Aby firma ušetrila, tak dala ten prijímač bankoviek len na jeden.
Reply on: superstar #44055:
Odkiaľ cituješ? Inak sú to asi jasní primitívi. DPMB ešte aj slovami vypísaný. A chudál "Vaigel" ? s tým menom dopadol...

Re #44057 Mikimaus: s tou reklamou konečne vyzerá K2S aj pekne ?

Re #44058 Beus: Re #44059 AAA: a čo tak spraviť 63 iba Tesco Lamač, Sokolská, Trnavské mýto, Avion. Bude expresná a aj shop-busová, a babičky z Lamača majú rýchly prístup k obom obchodom, no nie som úžasný? ? ? ? ?

Re #44064 Andy: automat na rozmieňanie mincí je teda riadna zvrhlosť. ?
Reply on: TeBeCe #44063:
Tusím, že v príletovej hale je aj automat na rozmienanie mincí pre potreby automatu predávajúceho nápoje. 🙂
Reply on: veteran #44062:
v automate na zastavke. treba mat ale pripravenu potrebnu hotovost v minciach.
Prosím vás dá sa niekde na letisku kúpiť 1-dňový lístok? Diky za odpoved. Veteran s KE.
Reply on: BMko #44047:
Za prvé je to dosť nová koľaj, za druhé je tam asi najmenší možný polomer zakrivenia koľaje a za tretie tam bolo asi 13 vykoľajení za pol roka. Ale ked chceš ešte podrobnejšie, z dôverou sa obráť na Sarka, on to miesto pozná detailne. Výhybka ktorá nasleduje za týmto zakrivením sa volá sarkova. ?
Podľa mňa by mali v rannej a poobedňajšej špičke premávať vozy častejšie ako 3-4min. ? ?
Reply on: superstar #44055:
Podľa mňa by mali 38 zrušiť a nie ešte chcieť využiť. Podľa mňa je to najhlúpejšia linka v celom systéme, ktorá potebná nie je. Veď by stačilo, keby 37 zašla raz za hodinu ku Krematóriu a linka by nikomu nechýbala.
63 mi pripomína už teraz skôr Shop-bus (autobus do nákupných centier, názov je vlastná tvorivosť) ako expresnú linku.
Reply on: fobust #44056:
Keby len to... ale ti co tamto uznesenie schvalovali asi uz uplne rozum potratili...
63-ka bola odjakziva expresny spoj, a doteraz ten vyznam myslim ma...aspon ciastocne... no zda sa ze takymito "vylepseniami" sa z nej stane obycajny obsluzak.. este nech ju nechaju stat na Mokrohajskej, Dubovej, Sokolskej a Karpatskej, a dielo bude dokonane.
Ved uz do tresca zachadza smerom do mesta (podla mna by ani to nemala, a stacila by zastavka na hlavnej ceste niekde pobliz tych uzasnych semaforov), a opacnym smerom stoji pri nom na hlavnej ceste. To kvoli tym par metrom pesi co na nu treba prejst, cim sa usetri pol minuty chodze, musia zdrzovat ten autobus dalsie 3 minuty na tych semaforoch? Dakujem...koncepcia jak podme na jahody... dufam ze im tuto somarinu DPB neschvali... alebo nech s tym idu na DPMB, ako pisu, aj za p. Vaiglom, ak nejakeho takeho najdu, mozno pochodia tam...:)
Uz ste niekto stretli toho deda co nastupuje na Ursinyho a stale len stona a ked mu niekto neznali veci(ako dnes jeden pan),ponukne pomoc tak len odfrkne, Nechajte ma na pokoji , hlavna vec ,ze uz zo zastavky krici Uvolnite mi miesto. Ziadne slovo prosim som este od neho nepocul ? P.S. Dnes trosku kritizovania po vcerajsej pochvale.. Preco sa neurobil bezbarierovo pristup na zastavku na Radlinskeho ked tam prebehla teraz rekonstrukcia trate ? P.S.2 Ta reklama na T-Mobile na tej K2S vyzera celkom fesne a dodava novy pohlad na na samotnu elektricku ?
Reply on: superstar #44055:

Spravne by malo byt DPB a nie DPBM. Aj v mene sa sekli, Vaigel tam nepracuje, ale Weigl. Ale to mate tak, aspon vidno ako velmi vyuzivaju verejnu osobnu dopravu, ked ani nevedia aka spolocnost ju prevadzkuje...
Lamačania sa opat vyznamenali pozeram ake uznesenie prijali a co to je call linka?

K bodu 30 - Informácie d/ Dopravné problémy pri OD Tesco
Miestne zastupiteľstvo mestskej časti Bratislava- Lamač
A. schvaľuje
poskytnutie dotácie vo výške do 100 000,- Sk dopravnému podniku mesta Bratislavy za účelom skvalitnenia spojenia MHD medzi MČ Lamač a OD Tesco Lamač, a to na zabezpečenie zachádzania linky č. 63 k OD Tesco Lamač v oboch smeroch od 1.7.2005;
B. poveruje
starostu a prednostu k rokovaniam s DPMB o úprave koncepcie linky č. 38 za účelom zabezpečenia spojenie Segnáre - Tesco Lamač obojsmerne;
C. podporuje
zapojenie mestskej časti Bratislava- Lamač do projektu DRT - "call link".
D. berie na vedomie
informácie predložené riaditeľom DPMB Ing. Zacharom a pracovníkom DPMB p. Vaiglom, s pripomienkami.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.