Ten oblúk nieje zrejme dobre vyriešený, lebo priamo na konci oblúka je výmena. Nemá nijakú prechodovú vyrovnávaciu časť. Robili to pri rekonštrukcii tak preto, aby sa tam vošlo /dalo obísť / KT-čko. Predtým sa dala obísť len dvojička T-3. A práve asi meter pred výmenou boli všetky tie vykoľajenia. A ešte sú tam dve zaujímavosti a to že skoro všetky vykoľajenia /až na jednu T-3/ boli KT a všetky vykoľajili ked išli krokom. Bolo tam zrejme zlé klopenie koľaje, lebo skúšali tam veľakrát ísť veľkou rýchlosťou a nikdy sa nič nestalo. Niekoľkokrát to tá firma čo to robila opravovala a menila sklon koľaje a teraz sa zdá že je už možno všetko v poriadku, lebo už tam nič nevyskočilo skoro 3 mesiace. Ale o tom všetkom sme už písali na košickom. A ešte sa pravidelne mažú koľaje na mojsejovskom moste, ale to asi vieš a najnovšie aj pri žel. stanici od posledného vykoľajenia. ?
Vcera (13.5.) okolo 6:00 rano, bol hore Sancovou (ja som ho videl pri Kooperative) tahany trolejbus 15Tr po rekonstrukcii, este bez evidencnych cisel Tatrou, ale nie tou nasou, ale zrejme banskobystrickou !!! Nie som si ale isty. Ma nas DP tie Tatry 815 s dvojitou predlzenou kabinou, nazyvane tiez "trailer" ? Lebo taka ho tahala hore. Kazdopadne bol to zrekonstruovany trolejbus.
mne to nevrav , som totiz Kosican a poznam to tam? Zaujimave ze je tam tolko vykolaji? Cim to asi bude? Zeby sa rozchod rozchadzal? Co tak zobrat rozchodku a premerat to? Je to obluk na figu. 1. vykolaje, 2. piskanie v miernom obluku neakceptovatelne. Ak by bol ten obluk dobre konstrukcne vyrieseny tak, urcite tam netreba ziadne mazanie okolesnikov. a mozem povedat, ze na to ako to obratisko vyzera a ako to tam pisti, ze to je na zaplakanie.
Zo vcera:
Andy, len doplnim pre zaujimavost, tu 1810-ku neskor nahradil ZV 1008
- 7748-47 o 14.53 h. odisiel do vozovne z linky 1/5
- 3603 o 16. h. bol ODTIAHNUTY do vozovne
- 1807 od 16.47 h. docasne vynechal jedno kolo pravdepodobne pre velke meskanie na linke 39/1
- 2629 o 16.20 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/1, nahradu som nepozeral
- 2614 o 19. h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/5, nahradil ho ZV 2119 (alebo 2137)
- ZV 7715 po 19. h. na linke 1
Dnes:
- ZV 2010 asi od zaciatku premavky na linke 34/8, popoludni ho nahradil 2626
- ZV 3604 o 8.45 h. mal vyjazd na linku 80
- ZV 4098 pred 9. h. na linke 93 (poradie pred 93/12)
- 7935-36 pocas dna vypadol na linke 5/3, neskor ho nahradil 7947-48
- 2940 po 15.30 h. vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 2816 (predtym na poradi linky 83/3) a napokon 2813
- ZV 1701 po 16. h. na linke 22/4
- 2408 po 17. h. vypadol na linke 34/4, neskor ho nahradil ZV 2109 a napokon 2308
- 2629 po 18.30 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/4, nahradil ho ZV 2816
Podla poradia:
26: 1611
34: 2606, 2814, 2827, 2408, 2811, S 2514, 2404, 2626 + mimoriadne: ZV 2010/8; ZV 2109 a 2308/oba 4
35: 3504, S 3508
83: 2826, 2829, 2816, 2629, 2830, 2940, 2810, 2818, S N 2801, 2812, 2310, 2312, 2822
? M: ZV 2816/4 a 6; 2813/6
382: 1111
504: 1604
Myslimze sa stale vyrabaju (resp. donedavna vyrabali), a v inych mestach pouzivaju napravu HN2 v omnoho hojnejsich mnozstvach, a zjavne im neprekazaju jej vyssie naroky na udrzbu...mam pocit, ze je to LEN o tom, ze u nas je jednoducho udrzba leniva, a kedze o Rabu sa az tak velmi starat netreba, tak...:)
Idem teraz preč ako vždy mhd. Dlho som si hladal čas aby som sem napisal dnes je to po prvý krat po tom ako som 6ročný sledoval ŠMky. Niesom síce autochanik ale dosť ovládam teóriu. Tak prepáčte ak niečo nebude presné som skor zamerany na elektroniku. Neska v noci or zajtra pozrem co noveho. Cafte.
Ok beriem. Aj som to trochu tušil. Aspon že mám odozvu. Možno keby to vtedy davno pradávno zdokonalili... Osobne si myslím že možno išlo aj o to že to už nikto nevyrábal.
Tato firma (DPB) to jeden komančský podnik. Dostanú peniaze nakúpia trebars buse so zvukovým hlásením zastávok ale že to takmer nie je počuť to je vedľajšie. To sú vyhodené peniaze. Údržba len keď sa busy rozpadajú a pritom stačí pohnúť rozumom a nestojí to toľko ale musí sa chcieť ale snaha to sa ani za komunizmu ani tu necení. Načo meniť zabehané. Často stačí len málo a mať poriadnych mechanikov. Ale keď sa nikomu nechce tak sa to zvalí na peniaze.
Prečo niektorí vodiči na B732 zaradujú jednotku na zuby ako by ju tam nakopávali keď sa to dá potichu (najprv dvojku potom jednotku) ? Hlavne v 3. kolóne sú takí dementný típci - česť výnimkám. Asi si myslia veď to nie je moje načo to budem šetriť keď sa rozbije možno dostanem sorku. Minule jeden jazdil s vypadnutym vysuvnym sklom na okne. Iní zase jednotku ani nepoznajú miesto toho to roztočia naprázdno akoby išli v autoškole a potom pomaly púšťajú spojku až smrdí obloženie - ale chlapci! plyňák nie je diesel zvlášť keď Vám nezapína čidlo prídavného chladiču teplota je 90stupňov neviem kde máte oči že sito nevšimnete a nezanete ho. A motor vynecháva a striela. Normálne by som Vás vyfackal. Potom keď sa uvarí a veď pojde na generalku. Tomu sa hovorí šetrenie peniazmi.
Preco sa každej druhej Karose CNG B732 ide motor ako Moskič na 3válce ale klbove B741 to nerobia a vobec tie prerabky na plyn a Go to mi pripada ako pridružená družstevná výroba.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.