Reply on: Bohumil Kovac #43842:
s 1. budem asi tak ako vacsina tu diskutujucich suhlasit, ale s 2 uz nie. Zaveje ktore by znemoznili prejazd v zahlbenej trati v BA na dennom poriadku nebyvaju, zato dementni vodici ktori skoliduju s elektrickou na urovnovom prejazde su pomaly pravidlom, pri slusnej hustote spojov a svetelne riadenych krizovaniach s plnou preferenciou kolajovej dopravy by zaroven bol problem s (ne)prejazdnostou krizovania pre cestnu dopravu (pri mnozstve 40 spojov za hodinu v kazdom smere (co je v spickovom case realne) prechadza cez kriovanie 80 spojov za hodinu, t.j. kazdych 45s jedno kolajove vozidlo)co sa takych vacsich navrhov rozvoja tyka, skuste sa pozriet napriklad sem:
http://pieskovisko.sk/eliny.gif
to je navrh ktory som pred par rokom spachal spolu s Beusom, niekde k tomu mam aj obkec o navaznostiach vystavby, sprievodnych stavbach, odhady nakladov a vyhody jednotlivych tras, len teraz som to v rychlosti akosi nenasiel...
PS: ten navrh je stary uz niekolko rokov takze vzhladom na vyvoj v niektorych oblastiach uz niektore trasy nie je mozne vybudovat !
papuca
ehm, vie mi niekto povedat odkial pokial je zona (tarif) 100 vo viedni? mal by tam na S-bahn platit listok na vlak kupeny u nas. vzdy som pouzival 24h na mestsku, ale teraz by sa mi to oplatilo. viete o tom nieco? senkju veri mac
btw, heh, kto si dnes vytrpel plny pristavny? ;o)
fajn den zelam