Podľa mňa by dôchodcovia nad 70 rokov mali paltiť to cestovné aspoň v špičke, lebo celý deň jazdia zadarmo.
Spoje cez celé mesto sú úplná hlúposť, treba skôr robiť prestupové uzly na električky, ako je to napr. v Rači, kam je vedená linka z Východného.
Podľa mňa je Vajnorská radiála v úseku Zátišie - Zlaté Piesky nie veľmi využívaná a 1 linka by tam stačila.
Na tych latkovych sedadlach nieje nic zleho, naviac skulturnuju cestovanie. Len by to chcelo aby sa DPB resp. upratovacia firma o tie sedadla starala a aspon 2x do mesiaca a cez leto aj kazdy tyzden ich poriadne ocistili. Uz sa to tu tusim niekedy aj preberalo ?
..troška na inú tému..bola by som rada, keby sa z hygienických dôvodov nakupovali autobusy s koženkovými alebo plastovými sedadlami.. tá látha(akokoľvek mäkká)je veľakrát hniezdom všeličoho. Ja viem..dá sa aj stáť
tak si to skus rovnako ked budu otvorene vsetky tie okna, a potom zistis ze _je_ rozdiel a dost velky medzi posuvnym a vyklapacim oknom (skla vyklopnych okien totiz tvoria barieru prudeniu vzduchu dnu do voza)
no, to je dobre, velmi dobre. ale zda sa, ze asik ad1/ malo propagovane a ad2/ este by sa tam zisiel malilinko vacsi financny rozdiel, aby to bolo viacej "motivacne". ?. ale hlavne asik ta propagacia. hm, fajn.
Práve včera som šiel K2S. Bolo otvorené len jedno okno (vyklápačka) a vždy po rozbehu ma ofúklo aj keď som sedel o 4 rady sedadiel dozadu a na druhej strane. To sa mi v klasickej K2 alebo T3 nestalo nikdy.
Problém podľa mňa nastáva ak je vyklápačka robená tak ako v Ik435. Tam sú tie bočné chobotiny, čo spájajú strop s oknami a keď vyklápačku otvoríš, tak vzduch naráža do tých "podhľadov" (dúfam, že više čo myslím) a vracia ho naspäť respektíve tam zrejme vzniká nejaký pretlak. Ale klenutie stropov K2 do oblúka dovoluje vzduchu využiť všetky svoje možnosti na ochladenie cestujúceho.
V tomto s pánom Hrubiškom nemôžem súhlasiť. Autobus ktorí jazdí do Sh. Palace jezdí po úplne inej trase ako L4. Ich jediná spoločná zastávka je Nový most a Trnavské mýto.
Vajnorská radiála je nevyužívaná a voziť vzduch len preto aby električky jazdili zaváňa nie len modrogumnom ale aj niečim horším.
vcera okrem tych clankov o cyklobusoch atd. bola aj kratka sprava o tom, ako nejaky mlady chalan "ukradol" v australii elektricku a pekne sa v nej vozil ;o) a vraj nie je vylucene, ze z neho bude sofer ;o)
jjjjst:Odporuješ sám sebe.Dožaduješ sa expresných liniek a súčasne reklamuješ,že expresná linka nestojí všade. All:Práve sedím pražskej nočnej T6 a so záujmom pozorujem,že je tiež vybavená nálepkami "Nenahýbejte se z oken" aj keď cez to vyklápacie polokienko by nevystrčila hlavu nielen mačka Martina Fundárka ale ani extrémne podvyživené mláďa žirafy...
Asi od Zeleznej po Vojensku nemocnicu. Polovica cesty na trojuholniku na Zeleznej je uz hotova (po boku je asfalt, v strede zostali macacie hlavy), teraz sa robi usek od trojuholnika po zast. Cesta mladeze (tam je to uplne rozkopane vratane chodnikov, bus jazdi po bahne v mieste byvaleho chodnika), dalej je uz po rybnik vybraty asfalt z chodnikov a robotnici vykopavaju dlazbu na okrajoch.
Zacharov príspevok nie je od veci. Mohli by sa zriadiť nejaké expresné autobusové linky v hlavných ťahoch, aby sa človek dosltal rýchlejšie z jedneho konca mesta na druhý. Niečo ako 59, lenže tá nestojí poobede v smere od Rače na staromestskej, alebo aspoň na račku a cez víkendy nejazdí - pre niekoho normálne a možno aj výborné, no pre mňa nie!
Papyr
http://citybus.cz/fotodatabaze/aktualni/upload/BN12_1363.jpg
Dopravcom linky 165 je Connex Praha, byvale CSAD Vrsovice.