Rekonštukcia ano alebo nie vôbec nesúvisí so zrušením či nezrušením. Trat sice nerobia, ale to iba preto, že onedlho sa bude prerabat celý priestor na Hl. nádraží, pričom trat pojde do podzemia, takže asi preto. No ja tiež všetkému nerozumiem, napríklad, prečo chudobný DPB vrazí 2 000 000 SKK do podchodu na Hl. nádraží a onedlho aj tak padne za obet, proste niektoré veci nie sú uplne logické. Alebo že by boli ??? Že by išlo o to len za každú cenu preinvestovat peniaze pri ktorých sa určite dačo "stratí" ??? Alebo šéfov bratranec alebo známi potreboval dáku zákazku ???
Okna: Presne moj nazor.
Trat na HLST: Tiez som si myslel ze to nechali tak kvoli volnemu jazdnemu pruhu. No len aby to nedopadlo tak, ze to nerekonstruuju preto, lebo tu trat na HLST chcu za par rokov zrusit. A neprekvapovalo by ma to, oni su toho schopny, takze bacha...
Presne tak a vševed by sa mal uvedomit, že to nieje len v elinách a že v DPB su asi trocha prihriati, ina vševed musí mat doma velky smrad ak to robí tiež aj doma že zaklincuje okna aby jeho decka nevystrkovali hlavu z okna ?
All:Ja som nemal kladivové riešenie.Tú dorazovú gumu som presťahoval do stredu a zaistil ju skrutkou. Ámos:A keby boli tmavé sklá a posuvné,tak by to bolo ešte lepšie.A okrem toho nejde len o teplotu ale aj o výmenu vzduchu.Vyklápacie okná sú zvrátenosť. Beús:Ja som predpokladal,že koľaj na hl.st. sa necháva kvôli prejazdu gumokolov a po položení oboch koľají v priamom smere dôjde aj na ňu.Ale ak už navárali a brúsili oblúk na stanicu,tak som sa evidentne mýlil:-/.Ale možno to bude súčasťou nejakej inej etapy rekonštrukcie...
Zasperovat okno je lepsie. Lebo ked si blbec cedulicku nevsimne a tu hlavu mu to odrazi, tak mas nahle zohavenu mrtvolu vo voze. A to znamena, ked uz nic ine, tak okamzite odstavenie vozidla na trati do uzavretia pripadu a neprejazdnost danej trate.
Budúci rok by chcela I.P.R. začať s prestavbou Predstaničného námestia. Potom bude mať DPB čas dva roky na kompletku od Šancovej po Radlinského, keďže na Hl. stanicu nič jazdiť nebude.
Myslím, že ten zvršok ešte 1,5 roka vydrží.
A preto je dobré, že okná sa na K2Skách dávajú vyklápačky a nie vysúvačky. Podobnou zmenou mali podľa mňa prejsť aj T3Pčka. A argument, že ak má voz vyklápacie okná je vňom viac teplo ako v tom s odsúvacími oknami neobstojí. Stačí sa odviesť v elete s K2 a K2S. Ak stojíte pri okne v K2S neustále fúka dovnúra vzduch u K2 to tak nie je. Vďaka tmavým sklám je vôbec aj v tých najväčších horúčavách v K2S príjemná teplota. (teda pokiaľ spomínaní dôchodcovia nezatvorili všetky okná, lebo im je pri 35 stupňoch zima a sedia v eline v baloňákoch smrdiac všetkým naokolo)
"kladivkové" riešenie je strašná blbosť a keby som častejšie jazdil v lete elinami, tak pri sebe nosím blicky a okná opravujem. ☺
Ved ja som raz este ako vlk v T6-ke, kde to bolo zablokovane tym, ze ten zaistovaci dzindzik tam bol naschval nasrobovany tak, aby sa nedal otocit, odblokoval to okno tak, ze som vzal kluc, a zaistovaci dzindzik som premontoval tak, ze sa uz otocit dal
BTW, Vsevedko, ked si vravel o tej rekonstrukcii triangla Radlinskeho-I.Karvasa: Spominal si ze to mienia rekonstruovat cele...v tom pripade nechapem, preco tam z 3 rovnakych kolaji su 2 uz takmer polozene nove, a tretia, povodne taka ista, je este stale stara, a nezda sa, ze by sa s nou chystali nieco robit. Ak to mienia dodatocne, tak bol fakt "rozum" ten, co to tak schvalil...efektivita minania prostriedkov niekde na okraji zaujmu...
Dalsia vec - ked som vcera v noci videl, ako brnaci navaruju a brusia obluk od Floriana smerom na stanicu, zacalo mi byt jasne, ze toho sa rekonstrukcia urcite nedotkne, a evidentne ani celeho zvysku triangla smerom na stanicu. Takze od celkovej rekonstrukcie to zacina mat dost daleko...:)
o.k., ale tak či tak to bratislavské "kladivové" riešenie je divné, pretože bežný cestujúci nemá poňatia o tom, že to okno je zablokované naschvál. Viem, že keď som bol menší, raz som v teple to okno z celej sily otvoril.
Ak je problém s vystrkovaním hláv z okna, bolo by vhodné upraviť okno tak, aby sa dalo pootvoriť, nie však natoľko, aby ním prešla hlava. (Niekedy je v MHD taký ťažký vzduch, že troška kyslíka príde celkom vhod.) A uvítal by som nejaké kultivovanejšie riešenie, než úder kladiva.
Len by ma zaujímalo, čo možno prestrčiť okienkami povedzme v starých Ikarusoch, keď aj tam sa nájdu "sklepnuté" koľajničky...
no ked tie babky dobehnu staby 20rocne mladice na autobus lebo oni na dochodku nemaju cas na to aby pockali na dalsi, tak potom nech sa necuduju ze si o nich vsetcia myslia ze vladzu a sadnut ich pustit nechcu...
Nálepka tam je. Problém je v tom, keď Ti nejaký hračkoidný magor vystrkuje hlavu z prvého okna, tak nevidíš na dvere a keď mu povieš, aby hlau schoval, tak sa odúva. Ja so mal na tramvaji tiež to okno zablokované a chystal som sa ho vymeniť za celé z vyradenej T3 ale potom som odišiel na drátolezy. Ale žiadny debílek mi tu nebude podsúvať, že som zablokoval okná v celom voze.
Linka 206 ma tazky zivot to hej.... Dnes som isiel 206 a prekvapilo ma ze vodic isiel o3 minuty skor. ten cas co isiel skor sa mu podarilo stratit pri medickej zahrade lebo tam je zapcha vzdy ...a Dalsiu zapchu ma na stefanikovej a niekedy na Stromovej... takze len nabera minuty....
A este jeden pripad z rana.... chodievam do school 209 7:30 no tentoraz to bolo vynimocne,...Najprv meskal 3 minuty cize 7 33 potom sa vliekol straasne pomaly na zastavky : Magurska a Bardosova... meskal uz o minutu viac.... No a com ma dorazilo 1. kraat. Pri odbocke pri ministerstve skolstva si kludne zastal pustil 7 aut a potom hej sa.. pomaly na prazsku...Tam sa vliekol este viac.... a to uz som bol struasne nervozny... ked prisiel na zastavku Predstanicne (kooperativa) bolo presne 7:47 a uz 1600055 krat mal byt na Trnavskom myte... Len tolko ze ten Beusak si mohol trosku pohnut... ked meska nech to aspon dohana na usekoch kde sa to daa... ? ☠ ?
BID
Keďže tu už máme akú-takú BID, nechcete spraviť v bratislavskej sekcii iMHD podsekciu, kde by boli nejaké informácie o SAD Bratislava, fotky autobusov a takisto informácie o ŽSR a zopár fotiek vlakov v Bratislave? Prípadne aj nejaké iné sekcie z tejto iMHD by tam boli...
DPB