Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
A teraz môj obľúbený orangeportal:
http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=72463&level2=72467&article=980157
Transsibírska magistrála by sa mala predĺžiť cez Bratislavu do rakúskej Viedne
Reply on: elektrolux #43582:
A na nákup jedného autobusu je nutné aby DPB predal 714 tisíc nezľavnených 10minútových lístkov, u trolejbusu to je ešte o niečo viac a u novej elektriky je to napríklad rovných 5 miliónov nezľavnených 10 minútových lístkov a to by pritom nesmeli mať iné náklady ako je nafta, údržba, platy vodičov,... To len k tomu kam ide cestovné.
Reply on: elektrolux #43582:
Na Kramáre chodí "predĺžená" L212 s neskorším prestupm na "predĺženú" L34 a L21. Za to, že si lenivý prestúpiť, za to DPB už nemôže.
Reply on: galiyosha #43598:
Lebo o tom asi rozhodol nejaky pracovnik, pripadne viac, z dopravneho podniku, ktory pochadza(ju) z druhu muzsky pohlavny organ.
Reply on: NNDRO #43591:
A tej križovatke akože bolo čo?! Veď, ak sa nemýlim, boli tam úplne normálne podvesné ESKO výhybky! Čo im bolo? Či len to, že vrchári boli natoľko leniví alebo neschopní, že tam tie trubky neboli schopní udržiavať v zjazdnom stave? Alebo ich ešte zámerne krivili?! ******, ale fakt nech mi niekto povie JEDINÝ dôvod, ktorý by zdôvodňoval výmenu pomerne moderných výhybiek a súčasné ponechanie tých hrôzostrašností na neďalekej križovatke Záhorácka - Pri suchom mlyne, o okolí Valašskej a Hroboňovej radšej ani nehovoriac! Väčšia nehoráznosť snáď bola len to úplne nezmyselné zvesenie výhybky Elektroline pri SAVke...
Ukážte mi jeden príklad, kedy sa medzi električkové koľaje uložila zámková dlažba (prípadne dlažobné kocky) a nerozsypalo by sa to tam do jedného mesiaca ! A tí kreténi tú dlažbu medzi koľaje stále dávajú.
No však stavebné firmy treba živiť aj potom na následnej údržbe. Penízky, penízky,...
aNTI: Pche! Si Ty ale optimista, vsak? Hadam nechces aby im este aj stranka bezala, ked im ani autobusy nechodia... Ja som zas pre zmenu na stranke nebol, ale podla kvality vyrobku si viem domysliet... 😞
Reply on: papuca #43585:
Presne tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Electrolux, na Račianske mýto chodí predĺžená, t.j. kĺbová iba 201 z Dolných Honov, a síce ňou nechodím, no čo viem býva relatívne dosť vyťažená.
Reply on: Mikimaus #43593:
V Bratislave sa má uzkorozchodná elinska trať meniť postupne na širokorozchodnú . Info zach. v Slovenskom rozhlase- regína... ?
Reply on: Ivan #43580:
Nemas zly net ???
Reply on: galiyosha #43589:
Dali new krizovatku limbova vlarska ako myslim to co sa rozdvojuje..--- vyhybka...a dali tam aj kundicku ❤
Co sa poraba na Vazovke uz najmenej 2. den sa tam sparaju v kolajisku a nieco tam brusia alebo co ? ?
Reply on: Ján Zachar #43579:
Nie, vážne, čo sa tam opravovalo? Hádam len nie križovatka Limbová - Vlárska? Čo jej okrem (zámerne?) krivých trubiek bolo?
Este k tym oknam... V T6 prvej serie su casto pokazene tie istitka na oknach ,nedaju sa potom okna otvorit, bud vobec alebo len trosku. Na konecnej by sa dalo vyvetrat keby sa na chvilu otvorili vsetky dvere , ale pochybujem ze po poslednej skusenosti ked corli bus ,ze by nieco take niekto riskoval ?
viete o tom ze na konecnej wolkswagen 2 ma konecnu 24 a 26 a ked 24 odjazdi k w 1 a spat tak sa vymeni cedula za 26 napiste svoj nazor ci je to tak dobre a lebo by mali by byt na to 2 autobusi
Reply on: elektrolux #43582:
ved si im na meno ani neprisiel... dpmb dpmb ? ? ?

Re #43581 DPB: o elektrickach tu volakto kedysi davno pisal ze co sa tyka pravej strany tak je to zadrete aby sa ludia nevyklana do spetneho vodicovi... vraj koli nastupu a vystupu cestujucich... ja osobne to nechapem... v zivote som nevidel nikoho sa vyklanat (teda krom seba a aj to len na konci supravy v zadu). na autobusoch som si to nejak nevsimol, skorej ako pise #43583 si: ze je to zadrete spinou ? .

Re #43584 Bigmac: nech uz je vyrobok akykolvek, stranka je na figu ?
elektorulx etc. 😉 ono je to uz raz tak. pani vo vedeni dpb, ako aj pani na inych kompetentnych uradoch to nepotrebuju. maju svoje auta, prip. aj odvoz so soferom. v prahe su ti pani aspon hrdi na svoju historiu a mesto a tak sa snazia. niektori pre ludi, niektori z lasky k doprave a ini len pre svoju slavu. avsak tuto jednoducho ide o to, nahrabat si, zapchat usta aspon raz za pol roka nejakou opravou a upravou a na prip. neprijemne otazky odpovedat „nemame peniaze“. a ked poviete, ze nevidno ani tu snahu, tak sa dockate odpovete, ze ako laik tomu nemozete rozumiet. a potom ako laik sedite so zamestnancami inych samosprav a podnikov a vidite, ze sa vselico da. a ked uz sa neda, ze sa aspon slusne a s uctou veci komunikuju zakaznikom a cestujucim. tu je cestujuci ten zly, ktory stale nieco chce, nicomu nerozumie a este sa aj stazuje. a kym to takto bude, vela sa toho nezmeni.
neostava nic ine, ako rozmyslat, ci zobrat auto na lizing, ci sa dohodnut s kolegovcami na spolocnom odvoze do a z prace a ci ma vobec cenu niekam pisat, na nieco sa pytat a pod.
Jajcaj: prepac, ale preco tu povazsku verziu Karosy nazyvas autobusom? Mal som v tom (a aj za tym) moznost sediet a moc dobry pocit to vo mne nezanechalo. Volalo sa to Slovbus C134.10
Reply on: DPB #43581:
ten problem sice poznam, ale nestretam ho zas az tak casto, skor sa stretnem s tym ze na starych ikarusoch su tie okienka proste "zadrete" spinou v tesneni 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.