Reply on: Andy #43191:
Interval by podľa mňa (ale aj podľa niektorých teoretických publikácií) mal byť taký, aby boli časy odchodov zapamätateľné. Do nejakých 5, možno aj 6 minút som ochotný akceptovať čokoľvek, pretože v tomto rozmedzí sa spoje pohybujú v rámci bežných odchýliek od grafikonu. Ďalej 10, 12, 15, 20, 30, 60 minút a ako zvláštny prípad striedavo 7 a 8 minút. Pevných 8 minút skôr výnimočne - tam, kde treba prekladať dve linky (typu 34 a 83, 201 a 202) a výsledný interval na spoločnom úseku je teda 4 minúty.Ešteže máme na električkách jednotný interval (okrem rannej 9-ky) a zhovadilosť zvaná POINT, ktorá sa tu kedysi v rámci pseudooptimalizácie uplatňovala, odplávala do večných lovíšť.
Nndro