Dnes 13:45 h. bolo v prístrešku na sedadle na zastávke električiek Nový most v smere do Dúbravky položených niekoľko výtlačkov dnešného vydania denníka Pravda. Pri nich bol položený motúz, na ktorom boli predtým asi zavesené.
Pravdepodobne to boli reklamné výtlačky zadarmo, aj keď v takých prípadoch väčšinou býva na 1. strane namiesto ceny uvedené "výtlačok zadarmo" alebo niečo podobné. Nebol o ne veľký záujem, ľudia zrejme netušili, že je to zadarmo...
Wav, pozerám tie novinky, takže dočasne bude priame prepojenie z Dúbravky na Trnavké mýto, do Polusu a ku Kuchajde linkou č. 1 a takisto bude priamo spojená Račianska radiála s Vajnorskou aj Ružinovskou radiálou!
Myslím, že táto výluka by mohla potrvať aspoň do konca augusta ? Viem, viacerým cestujúcim sa tým skomplikuje život...
ÁMos Keynes:
Ty vážně nejsi normální, nemáš nějaký stihomam? Ty si vážně myslíš, že mě štve nějaký investor? Nebo ty si myslíš, že k nám investoři nechodí? Ne, mě jenom serou nějaké JEN TVOJE idiotské příspěvky, které s dopravou vůbec nesouvisí. To, že ti to tu napsalo už několikrát několik lidí, ať to sem nepíšeš, je ti koukám jedno. Naposledy jsi tu tvrdil, jak už žádné OT a ne že pouze články bez OT. Ale to je jen slovíčkaření, zkrátka už tě tu několikrát s podobnými články poslali lidi do prdele a to by mohlo být pro tebe postačující k tomu, abys přestal... Já sem píšu zajímavosti z dopravy a to, si osobně myslím, zajímá víc lídí než tvé přiblblé odkazy jak jsou vaše reformy báječné. A už si konečně přestaň myslet, jak mě štve, že se u vás tak strašně daří a my tu žijeme v bídě. Já jsem tu v Praze spokojený a žít jinde bych nechtěl. A mimochodem nezdá se ti jako hloupej fór, že mě sere ten investor, když poměr investic za rok 2004 je v poměru ČR v. SK 150 miliard v. 30 mld.? Už se vzpamatuj...
P.S.
Sorry lidi za tak hloupé příspěvky, ale já se jen hájím.
Nemyslím si, že musí byť úplne bezkolízny, ale ideálne by mal byť, a myslím si, že pre Bratislavu nie je takáto požiadavka nerealistická - na druhej strane môžu existovať aj výnimky, napríklad aj metro v Amsterdame má linky, ktoré prechádzajú povrchovými križovatkami.
Je ich však malý počet, sú v okrajových častiach mesta, kde nie je príliš hustá doprava a sú svetelne riadené - teda preferencia nie v zmysle, že by vozidlo dostalo zelenú pri príchode, ale tak, že vlak metra čaká na zastávke pred križovatkou (niečo podobné ako občas funguje v Dúbravke), pričom voľno dostane dostatočne skoro na to, aby sa udržal v takte linky. Žiadne prejazdy/prechody cez trať bez svetelnej signalizácie, aké sú na našich radiálach.
Ani žiadne prekvapenia typu "hádaj, či súčasne s električkou odbočujúcou zo Špitálskej na Krížnu dokáže prejsť auto"
A takých kvízov je v BA zopár...
A k nosnému systému v BA: určite ho netvoria iba električky, viaceré autobusové linky majú frekvenciu aj vyššiu ako električkové linky. Aj keď sa to ťažko sleduje, pretože v BA, ak je linka "populárna", dočká sa odmeny, že ju rozdelia na viac liniek
Dopravca informuje vhodným spôsobom (napr. vývesky na zastávkach a vo vozidlách, oznamy v masovokomunikačných prostriedkoch, tlač, rozhlas, televízia, internet) verejnosť o zmenách organizácie MHD (napr. zrušenie linky alebo zmena jej trasy, zmena cestovného poriadku, zmena tarify), ktoré sú dôležité vo verejnom záujme, a to najmenej 15 dní vopred, ak ide o pripravované alebo vopred známe zmeny;
Mne akurát vadí, že to, čo sa ide realizovať je riešenie, ktoré potichu kalkuluje, že ďalší rozvoj dopravy v meste pôjde scenárom A - teda ďalším útlmom MHD v prospech IAD.
Inak ten scenár A nie je až taký nereálny - po dostavbe diaľnice Einsteinova, tunela Sitiny, mosta Košická a prípadne aj Severnej tangenty by sa dopravná situácia v Bratislave mohla pre IAD zlepšiť, čiže v roku 2010 už môžu byť dopravné nároky na MHD nižšie.
No čo som si pozeral fotky z interiéru tak niečo otrasné ? Ten vodič bol môj strýko. Ževraj to bol taký silný náraz že ho vymrštilo zo sedadla, a on buchol hlavou do dverí, a ledva zastavil. ? ?
no, tak k tomu by sa mal snad vyjadrit vysetrovatel :o) ale este aj vodic kamionu a busu a prip. aj cestujuci. man len o5 prekvapilo, ze pristavny most… stastie v nestasti. mohlo to skoncit aj horsie.
Mikimaus: tak som na tom lepsie, ja som jeden jediny raz videl vodica pasom omotaneho. Ktosi z 1.DPA. Vediem 0:1 Ale ked som si robil zacvik na masnibus, tak v ani jednom voze z tych, kde som sedel, alebo nebol kompletny, alebo nebol vobec
len som chcel poukazat, ze nie je vsetko o peniazoch. a mozno trocha rozumiem situacii vodicov mhd, ktori to nemaju lahke. a obcas ich povolenie nervov je uplne pochopitelne. ale zial, maju pracu, ktora je verejnou sluzbou a tak im casto nic ine, ako slusnost neostava. a komunikacia s cestujucimi je jediny sposob, ako niekam pohnut aspon trocha kvalitu sluzby. lebo ani predpisy nie su vzdy dobre a spravne a su skor na figu. hm, viete o tom, ze v texase sa napr. podla jednej „sto“ rocnej vyhlasky stale plati, ze sa nesmiete kupat v nedelu nahi? – no, to je len extrem a trochu stary priklad. mhd v BA sa zda ide na nervy snad 90% ludi, ktori ju este vyuzivaju. a ak nechce ist este viacej dole vodou, mala by sa pytat, co cestujuci potrebuju a snazit sa aspon ukazat snahu o zlepsenie. zatial je vsak vnimana arogantne a netransparentne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vyšetrovateľ