Reply on: SZKV #42827:
Mne sa mozno zdaju byt troleje pomalejsie , tzv spomalujici. Pak nektere autobusi typu karosa tambus s autom. prevodovkou nemaji problem to rozbehnout na 70km v h. - /Nemozne u noveho Ikarusu/, co trolejbus ma co do 55km v h. prekonat tuto rychlost v cetne spomalovani ostatnych vozidiel napr. na Trnavskej a stat pr. v prepl. krizovatkach. Rychlodrazne eliny maji mat zelenou vsude ackoliv firma siemens ma postupne zavest na nekterych križovatkach elektronicke regulovace akousi vecnou zelenou. Instalovat se to ma nazacatek v Dubravce a Karlovce a pak v centru. Nevim vsak ted ci trolejbus je levnejsí nez nakup autobusu. To vsak ma po mene ted zajima, avsak se mi moc libi trasa tramvaji v Brne.
yale
A naopak, od začiatku kričať "električka, električka" mi pripadá dosť krátkozraké, vhodnejšie je od začiatku voliť taký typ trate a vozidla, ktorý je pre daný účel najvhodnejší. Ak z toho vyjde električka, môže byť, ale politicky by som ju bez zodpovedajúcej analýzy nepretláčal (čo samozrejme nie je názor súčasného magistrátu).