Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: sommelier #42389:

Bod 2: mal by som 2 typy: Karlova Ves - centrum a Rača - centrum.

Body 5 a 6: ale keby si postavil metro už dnes, tak aj tak by jeho kapacita o tých 50 - 80 rokov nestačila.
Reply on: Ámos Keynes #42307:
Re #42307 Ámos Keynes: sorry, ale vôbec si ma nepochopil. Re: chemička a rafinéria... keď to amíci už raz zbombardovali, ktorý kretén ten slovnaft presťahoval len o pár km ďalej ? A mám toto mesto veľmi rád a je mi ľúto, že nám tu tieto nádhery skrášľujú život... A preto ma o to via štve, keď ho niekto przní ešte viac. ?

Re: Metro... Je mi to úplne jasné a beriem.
1. Scenár hoNOSNÉHO DOPRAVNÉHO SYSTÉMU je len jeden. Zarobiť bubáky. Keď sa momentálne nenachádzajú v kase miliardy, stačí keď niečo ešte kvapne...
2. Načo sa to stavia, keď sa to bude minimálne ešte raz prestavovať ?
3. Načo sa to stavia, keď nemajú ani potuchy, KADIAĽ budú viesť ostatné 3 radiály ??? To sa urobí teraz kúsok a potom zase príde niekto s niečim iným ? Je jedno, že to bude stáť 6 mld. (určite to bude aspoň 8 - ako s tým geniálnym mostom).
4. napísal som, že metro považujem za drahé a neľudské
5. Bratislava metro bude mať (je mi jedno, že sa v ňom možno ja už neodveziem), lebo kapacitne ten H*vnonosný dopravný systém stačiť nebude, resp. bude to záplata na možno 5 rokov
6. čo by som rád... Aby mi niekto ukázal, kde budú ostatné trate a stanice NDS a ako bude NDS kapacitne zvládať dopravné nároky mesta v roku 2050 alebo 2080... Pretože inak sú to vyhodené peniaze. Nielen do vrecák volených ale aj do ničoho... Ďakujem za pochopenie ?
Reply on: petert #42368:

Mal by si si ujasnit slovne spojenie "vlnkovitost kolaji". Totiz, tato vlnkovitost vznika NEZAVISLE na rozchode, rovnako ako u nas v Prahe, Brne, Kosiciach ci aj vo Viedni. A vzdy ma presne ten isty vplyv a aj ucinky vznikajuce pri jazde vozidla po vlnkovitej trati su rovnake v Bratislave aj vo Viedni. Je rozdiel medzi klesnutou kolajou, prastknutou kolajou, klesnutim celej trate a spominanou vlnkovitostou trate.
Zaujímavý príspevok z diskusie na www.bratislava.sk , týkajúci sa Starého mosta:

http://www.bratislava.sk/diskusia/detail.asp?z=10587&r=1003&k=1003&m=0
Petert: fesacik, skor nez si precitam tie Tvoje slaboduche teorie o zvrsku, dovolim si jednu zakladnu protiotazku: Mas pocit, ze to co tu tliachas, je aspon z 2% pravda? Skusal si aj fyziku, resp mechaniku, statiku, dynamiku a pevnost&pruznost? Ad2: aky je rozdiel medzi kolajnicou a kolajou? Taketo ste v nedelnej skole s panom fararom nepreberali, vsak nie? Na slovencinu sa samozrejme pytat ani nebudem, ta je jasna z Tvojho pisomneho prejavu, Ty moj maly dysgrafik.
Reply on: Pepo #42367:
Inde sa robi taka cinnost ako je brusenie trati. Robi sa to aj tu, ale podla mojho nazoru malo. Treba sa pozriet na trat pred Polusom - po rekonstrukcii bola ticha, no teraz uspesne napreduje k takemu stavu ako je medzi Bajkalskou a Trnavskym mytom. Ak sa neprebrusi aj tak isto dopadne...
Joooj aka pekna vecna debata ?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: petert #42374:
Počuj, ty RÚRA ROPOVODNÁ. Pochopíš, že ti proste nie je rozumieť, o čom vlastne píšeš, ty RIPÁK?
nndro:co zas mas proti Ikarusom 280?
Srat na cistotu... srat na bezdakov...... budme radi ze TO jazdiii ....nemam rad Ik280
Reply on: Papyr #42378:
Ale to je iny svet. neakuzuj tu pre BA sci-fi
Super stranka, dufam ze dlho bude online a aspon v takej kvalite ako je teraz. ?
Reply on: petert #42374:
Rypanie sa pise s tvrdym Y, aj fajnovy sa pise s tvrdym Y. Boze, to je uroven. Ked neviem poriadne po slovensky, a niekto ma na to upozorni, tak sa radsej neozyvam, alebo ako hovoria bratia Cesi - kdyz uz jste slapnul do hovna, tak v nem aspon netancujte.

Re #42377 mmmm: Ono to cistenie ide aj napriklad takto: http://www.imhd.sk/po/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=karosa_b_731&no=31&id=27302aeef2f021f3f1f321
Bradacova:vies co ked hovoriš o tej čistote tak ta chcem videt jak bude ti upratovat ten bus .
Bradacova: na to su platený ludia a nie vodič(ak su spinave bus tak pracovnici su "lenivi")
Reply on: Kami #42358:
To je omyl, to by nebola izolovana trat, ale trat oddelena od ostatnej prevadzky, splnajuca naroky rychlej kapacitnej prevadzky s kratkymi intervalmi a pravidelnym taktom vozidiel (v buducnosti mozno plne automatizovanych). Prepojenie s ostatnymi druhmi dopravy by bolo na kazdej stanici, ziadna izolacia, ale vybudovanie zbernice, pozdlz ktorej by sa organizovala doplnkova doprava.

Toto bohuzial bratislavska povrchova elektricka nesplna a preto nie je nosnym systemom, a nebude nim ani po vybudovani petrzalskej radialy, zjavne sa v nom pocita s dalsim pokracovanim dopravneho systemu bod-bod. Elektricka v nom ma a bude mat rovnake postavenie ako ostatne druhy dopravy.
Reply on: Vševedko samofandivý #42369:
Pocuj ty FAJNOVI slovak. Ked ti moj slovosled tak vadí ta ho preskakuj a nerip do slovenciny, . Nemas tu na slovensku na ripanie dost inych madarov ci talianov? Ty anglican ?
Ja si myslim , ze problemom bratislavskej elektrickovej siete su financie.... a Ikarus 280
Reply on: petert #42354:
Asi tazko, skor nieco z pieskoviskom a schranku mam neobmedzenu
Reply on: Bradacova #42363:
Vodic to nema v naplni prace, na to tu je firma ktora to upratuje a je len na vodicovi ci si to uprace alebo nie

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.