Ľudia nadávajú na vozidlový park. Ale keby im DPB vysvetlil, že jeden moderný autobus na úrovni 21.storočia stojí 10.000.000 a tak musia predať 625.000 polhodinových nezľavnených lístkov a pritom nemať náklady na údržbu, naftu a plat vodiča.
A preto vždy peniaze na nákup vozidiel uvoľnuje magistrát a tak, keď chcú nové vozidlá, musia sa obrátiť práve tam. Všade vo svete peniaze na nové vozidlá dáva magistrát a DPB nemá voľné zdoje na nákup nových vozidiel.
No pokiaľ si ja pamätám články zo psychológie, tak štúdie a výskumy potvrdili, že čím viac prudérna je spoločnosť, tým je viac sexuálnych deviácií a a viac násilia na ženách.
Re #42217 galiyosha: Mne skôr išlo o image spoločnosti. Fakt je ten, že počas väčšiny dňa toho miesta je dosť. Aspoň pri spojoch, ktoré využívam ja. Fakt je ale ten, že do vozov nastupujem naskôr o 8.05, takže rannú špičku som nezažil už vyše roka.
Veľa výhod: Miesto na parkovanie, riskovanie dopravných priestupkov, MHD je stále lacnejšia ako auto, riskovanie vykradnutia či ukradnutia auta, zbytkový alkohol nie je problém, stretnúť po práci kamaráta a zájsť na pifko nie je problém a našiel by som ich viac.
S tými sedačkami máš pravdu, ale musíš uznať že sa začali vymienať. V každom prípade kým 4.DTP nebuda mať normálne podmienky a čistenie vozidiel, lepšie to nebude.
Mne osobne MHD prináša veľa výhod a ľudia si nejako zvykli nadávať na MHD a častokrát bez príčiny. Áno ono to nasere keď ti bus nedôjde a tiež ľudí serie voziť sa v Ik28X a iných starinkách. Bohužial DPB ako správny socialistiký monopol zabudol na komunikáciu so zákazníkmi a tak nch sa nečuduje, že ľudia nadávajú aj keď DPB nie je na vine.
Re #42231 Martin Fundárek: hej to máš pravdu. to "tam" by tam sedelo.
Re sommelier: Len nezabudaj, že sa pohybuješ v centrálne mestskej zóne a tak keď už staviať tram , tak v podzemí.
1. V zóne Pribinova sa kľudne mohol vynechať koridor pre električky. 2. Ešte je možnosť poprosiť tú Írsku skupinu čo to bude stavať aby tam niečo vynechali. Podľa mňa sa tí Íri musia rehotať nad hodnotami IQ pracovníkov magistrátu, ktorí si myslia, že ich ľudská hodnota je v peniazoch, ktoré nakradnú. A možno by to tí Íri pochopili, že toto mesto sa bude rozvíjať a bude mať jedného pekného dňa viac ako milión obyvateľov a že by bolo namieste, keby sa tam tie koľaje časom postavili. Oni tam už vlastne raz boli a trhali sa zo zeme...
To sa už asi nedá komentovať. Neviem čo by magistrát robil, keby im tam ten koridor do Petržalky nenechali. Nepostavili by tam ani nástupný ostrovček. Podľa mňa je teda na čase, aby sme sa zamysleli kadiaľ tie ďalšie trate ťahať. A v smere na juhozápad zatiaľ žiadne poriadne koľaje... To len taká úvaha, že prievozská alebo prístavná by boli pre ne dobrým riešením............
Presne tak. Lenže za čias hlbokej totality to neprojektovali kreténi. Všetky budovy na Prievozskej stavané pred 1989 sú postavené pekných pár metrov od cesty (aj na gagarinovej), aby tam mohla možno raz jazdiť električka či podobné stroje, čo by bolo veeeeľmi dobré. Ale zrazu imbecilne postavené BBC 1 a Apollo po 1989. A už tam koľaje nepostavíme. ?
Čo sa toho nultého okruhu týka, prvý graf (tzv. nulový variant) s ním určite nepočíta. A keď s ním počíta druhý, o nultom okruhu sa hovorí a nieje vôbec isté, či sa tie tunely za tých 80 mld. vytunelujú. Tak ako s tým môže niekto počítať ???
Bigmac