Reply on: Ámos Keynes #42200:
skus sa na tu linku pozriet ze kto by ju asi tak vyuzival v danom trasovani:A: dolnohoncania a ruzinovcania - trasa sa az takmer po asmn prekryva s 202, takze 202 je plnohodnotna nahrada, v petrzalke okrem EU by nemala ziadne zaujimave ciele.
B: petrzalcania - jediny zaujimavy ciel po ceste je BBC, zato myslim ze daleko viacej ludi by malo zaujem o smer na asmn a do centra... k BBC by tusim malo chodit to co spravia z 86
Ci sa to niekomu na DPB paci alebo nie, najidealnejsie co spravit s L78 je dat dokopy obdobu volakedajsej L54...
Ámos Keynes
Re #42135 sommelier: V roku 2008 budú mať všetky TAMy 15 rokov. Myslím, že čas na dodávku 30 kusov trolejbusov práve na L78.
Re #42175 sommelier: A neprepokladajú pri tom znížení počtu vozidiel na Prístavnom moste aj z nultým okruhom. Potom by to istú logiku malo, lebo celý tranzit pôjde popod Karpaty.
Re #42195 fobust: Pokiaľ sa nemlim je tam Daňový úrad BA I.
Re #42199 Dynamax: Čo takto to napísať miesto "Keby tak v KE dostavali elektricky a nie v BA " toto: "Keby tak v KE dostavali elektricky tak ako sa chystá v BA" Potom hádam Bratislavčania nebudú mať pocit, že im ostatné Slovensko závidí.