Re Bigmac: No ja by som úspech videl v iných činnostiach.Ňapríklad:
často stretávam známe osobnosti v MHD. Využiť ich a spraviť reklamnú kampaň, so sloganmi niečo ako: Aj ja využívam MHD, MHD má v sebe veľa výhod,...
Ďalej využívanie sloganov, ako: Zájdite si s priateľmi na pohárik, my vás odvezieme.
Ale aj ďalšie ako: Ďakujeme, že používate verejnú dopravu.
Mestská hromadná doprava = čistejšia Bratislava.
Nasadnite, my vás radi odvezieme.
Platiť sa oplatí. Jazda načierno = 1400,- Sk.
Ďakujeme, že využívate naše služby.
U nás dopravné priestupky nerobíte.
Pospite si ráno cestou do práce, veď vy nešoférujete. respektíve: Prečitajte si rannú tlač, veď vy nešoférujete.
S nami nemusíte hľadať miesto na parkovanie.
Hromadná doprava pre všetkých.(to v prípade normálne počtu NP vozov)
Ale mal som aj taký nápad, na XXX autobus. Bol by to vlastne autobus pre pánov, jazdil by mimo poradia, pri dverách by stáli revízori a kontrolovali by aby nenastúpili osoby mladšie 18 rokov (a samozrejme aj cestovné) a vnútri by boli obrázky, každý si vie domyslieť aké. To by bolo zamerané na skupinu mužskej populácie. Ja viem, že je to dosť taký nápad, divoký, ale mohlo by to mať efekt. Len sa bojím ohlasu cirkví a feministiek.
často stretávam známe osobnosti v MHD. Využiť ich a spraviť reklamnú kampaň, so sloganmi niečo ako: Aj ja využívam MHD, MHD má v sebe veľa výhod,...
Ďalej využívanie sloganov, ako: Zájdite si s priateľmi na pohárik, my vás odvezieme.
Ale aj ďalšie ako: Ďakujeme, že používate verejnú dopravu.
Mestská hromadná doprava = čistejšia Bratislava.
Nasadnite, my vás radi odvezieme.
Platiť sa oplatí. Jazda načierno = 1400,- Sk.
Ďakujeme, že využívate naše služby.
U nás dopravné priestupky nerobíte.
Pospite si ráno cestou do práce, veď vy nešoférujete. respektíve: Prečitajte si rannú tlač, veď vy nešoférujete.
S nami nemusíte hľadať miesto na parkovanie.
Hromadná doprava pre všetkých.(to v prípade normálne počtu NP vozov)
Ale mal som aj taký nápad, na XXX autobus. Bol by to vlastne autobus pre pánov, jazdil by mimo poradia, pri dverách by stáli revízori a kontrolovali by aby nenastúpili osoby mladšie 18 rokov (a samozrejme aj cestovné) a vnútri by boli obrázky, každý si vie domyslieť aké. To by bolo zamerané na skupinu mužskej populácie. Ja viem, že je to dosť taký nápad, divoký, ale mohlo by to mať efekt. Len sa bojím ohlasu cirkví a feministiek.
Bigmac