Reply on: Andy #42202:
Ale, ale. Predsa nám tu jazdia kúsky z roku 1988.Re #42203 si: No neviem mňa tam práve máta, koľko ľudí pritiahne nová výstavba na Pribinovej, Landererovej, ide sa búrať bývala BAZka a stavať ďalší centrum. Zrejme by bolo treba vidieť predpoklady koľko ľudí bude v týchto nových centrách zamestnaných a koľko tam bude bývať.
Osobne by som o 5 rokov videl Ulicu Mlynské nivy od Apolla po zastávku Pristavný most videl v budúcnosti ako výstavný bulvár v strede so zeleňou, v podzemí s garážami. Všetky predpoklady na to má, len tam treba spraviť koncepciu smerovania k tomu.
Ámos Keynes
Z môjho osobného pohľadu by som to videl takto.
DPB má tri základné požiadavky na nové autobusy. (aspoň takto bolo prezentované) Nízkopodlažnosť, pohon na stalčený zemný plyn a schopnosť výrobcu dodávať aj 15metrové vozidlá. (Akokoľvek sa vám 15 metrové vozidlá nelúbia, to teraz nechcem riešiť)
Tieto podmeinky v súčasnosti spĺňajú relevantní dodávatelia ako: Mercedes, MAN a už aj Solaris. (Ževraj práve kvôli nám)
Mercedes je na nás drahý a zrejme aj MAN. Teda ostáva nám len ten Solaris.
Ak by sa tomu mali prispôsobiť aj dodávky trolejbusov dodávky trolembusov by mal podľa mňa zabezpečovať výrobca Trolina. Bolo by to logické hlavne čo sa úspor náhradných dielov týka, (ale aj napríklad jednotnosti vozového parku ako imidžu DPB.) Samozrejme, že autobus sa od trolejbusu zásadne odlišuje, ale určite by tá úspora bola v porovnaní s rozdielnymi typmi autobusov a trolejbusov.